SAAB 900 - B23xGTR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Originally posted by *Egon*
    Originally posted by ale944
    eh, te selne vecito prave problem
    Pronasli smo prave i kod nas, ako ti trebaju, javi se.
    Jel' tamo gde sam te poslao ili...?

    Tazz: ako ti je do stiskanja...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      Moze 206 da se stisne...?
      Ne Ti nego AUTO...

      Comment

      • *Egon*
        CBC Senator XXL
        • 31.12.2004
        • 1232
        • Beograd, Dorcol, N 44

        Originally posted by 206
        Originally posted by *Egon*
        Originally posted by ale944
        eh, te selne vecito prave problem
        Pronasli smo prave i kod nas, ako ti trebaju, javi se.
        Jel' tamo gde sam te poslao ili...?

        Tazz: ako ti je do stiskanja...
        Ne nasao sam direktnog uvoznika, selne su iz Spanije i prave "heavy duty"

        Garaza
        1996 SAAB 900 NG Cabrio

        Comment

        • *Egon*
          CBC Senator XXL
          • 31.12.2004
          • 1232
          • Beograd, Dorcol, N 44

          DRUGO MERENJE




          Obrtni momenat oko 480 Nm



          Snaga oko 322 KS

          Zelena stari 204L
          Crvena jucerasnje merenje
          Plavo, danasnje merenje

          Turbina oko 1.0.

          Imamo problema sa westgateom, ali resicemo problem

          Bregaste osovine su sa duracijom od svega 242 stepena (za KATALIZATORE) te i one ogranicuju priliv snage kroz obrtaje, program je radjen za bregaste sa duracijom 254 stepena) te su i one ogranicenje.
          Obrtni momenat od max 480Nm prikazuje kapacitet motora gde ukoliko isti odrzan na 7028rpm daje 480KS, no to nije bio primarni cilj za ovaj STAGE.
          Garaza
          1996 SAAB 900 NG Cabrio

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Pih, nema ni 400KS
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              lepo, svaka cast.... nego ono prvo merenje sa prvog grafika, snaga je dosla do max na oko 3000/min i posle nije rasla ?? sta se tu desavalo sa motorom ?
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • *Egon*
                CBC Senator XXL
                • 31.12.2004
                • 1232
                • Beograd, Dorcol, N 44

                Nije u pitanju SNAGA, nego obrtni momenat, a to i nije lose, kad na 3000 dobijes vec maksimalnu vrednost.

                Izvinjavam se, sad sam tek primetio da sam postavio dva ista grafikona, fali grafikon obrtnog momenta, ispravicu.
                Garaza
                1996 SAAB 900 NG Cabrio

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  Zasto plavi najaci grafikon ima pocetnu manju snagu od crvenog, kao i raniji pad snage u obrtajima?
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    Paaaaaa.....
                    Verovatno se islo na vecu snagu na srednjim obrtajima...

                    Comment

                    • Igor
                      CBC Senator XXL
                      • 30.12.2004
                      • 394
                      • DORCOL REPUBLIKA

                      Nisam siguran mozda nisam odmah stisao pun gas nego postepeno...
                      Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                      Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                      Comment

                      • *Egon*
                        CBC Senator XXL
                        • 31.12.2004
                        • 1232
                        • Beograd, Dorcol, N 44

                        Motor je jos uvek u fazi "stelbanja".
                        Prave vrednosti motora ce biti tek kada dodje iz Svedske obradjena glava sa bregastom koja ce omoguciti jos dodatnih 1000 obrtaja.
                        Garaza
                        1996 SAAB 900 NG Cabrio

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          Originally posted by *Egon*
                          kada dodje iz Svedske obradjena glava sa bregastom koja ce omoguciti jos dodatnih 1000 obrtaja.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            A i ta glava vise, pre bi stigla peske, na ventilima
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • *Egon*
                              CBC Senator XXL
                              • 31.12.2004
                              • 1232
                              • Beograd, Dorcol, N 44

                              Glava je gotova, samo da obezbedimo transport.
                              Kod SAAB-a je sve tesko, pa i glava iako je od aluminijuma ima sklopljena preko 30 kg
                              Garaza
                              1996 SAAB 900 NG Cabrio

                              Comment

                              • TAZZ
                                Banovan
                                • 30.05.2005
                                • 1409
                                • NBGD,SERBIA

                                Taman mene NORDIC i Vama GLAVA....

                                AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN N

                                Comment

                                Working...
                                X