pa ako ne proklizava kais na remenici pumpe ne bi trebalo da je problem sto je promenjena trasa....da li mozes lepo videti remenicu i kais dok motor radi ?
kod mene su se bila pojela peraja, osovina krenula iz lezaja sa sve remenicom da izlazi polako napolje i peraja zadirala u kuciste, trosila se sve dok kapacitet pumpe nije opao tako da na leru auto krene da se pregreva, pravi parne cepove itd...sve dok ga ne isturiram pa onda pumpa provrti pa obori temperaturu...
da li imas neke odzrake sistema za hladjenje na saabu, to isto zna da pravi slicne probleme ako se ne odzraci, pa ostanu vazdusni cepovi
koji se kako se auto greje sve vise sire i ometaju protok vode...
steta bi bilo da skidas glavu dok to dobro ne pretreses.
jel ima protoka u crevima ka hladnjaku dok motor radi na leru ?
(crevo celom povrsinom mora biti vrelo, i kad ga pritisnes da osetis da je puno vode)
sta se desava ako ga ostavis da radi sa otvorenim cepom posude za rashl.tecnost ? da li konstantno brbocu mehurici ili cuti i odjednom pocne da dize nivo i povrati kroz posudu ?
kod mene su se bila pojela peraja, osovina krenula iz lezaja sa sve remenicom da izlazi polako napolje i peraja zadirala u kuciste, trosila se sve dok kapacitet pumpe nije opao tako da na leru auto krene da se pregreva, pravi parne cepove itd...sve dok ga ne isturiram pa onda pumpa provrti pa obori temperaturu...
da li imas neke odzrake sistema za hladjenje na saabu, to isto zna da pravi slicne probleme ako se ne odzraci, pa ostanu vazdusni cepovi
koji se kako se auto greje sve vise sire i ometaju protok vode...
steta bi bilo da skidas glavu dok to dobro ne pretreses.
jel ima protoka u crevima ka hladnjaku dok motor radi na leru ?
(crevo celom povrsinom mora biti vrelo, i kad ga pritisnes da osetis da je puno vode)
sta se desava ako ga ostavis da radi sa otvorenim cepom posude za rashl.tecnost ? da li konstantno brbocu mehurici ili cuti i odjednom pocne da dize nivo i povrati kroz posudu ?
Comment