SAAB 900 - B23xGTR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    pa ako ne proklizava kais na remenici pumpe ne bi trebalo da je problem sto je promenjena trasa....da li mozes lepo videti remenicu i kais dok motor radi ?
    kod mene su se bila pojela peraja, osovina krenula iz lezaja sa sve remenicom da izlazi polako napolje i peraja zadirala u kuciste, trosila se sve dok kapacitet pumpe nije opao tako da na leru auto krene da se pregreva, pravi parne cepove itd...sve dok ga ne isturiram pa onda pumpa provrti pa obori temperaturu...

    da li imas neke odzrake sistema za hladjenje na saabu, to isto zna da pravi slicne probleme ako se ne odzraci, pa ostanu vazdusni cepovi
    koji se kako se auto greje sve vise sire i ometaju protok vode...

    steta bi bilo da skidas glavu dok to dobro ne pretreses.

    jel ima protoka u crevima ka hladnjaku dok motor radi na leru ?
    (crevo celom povrsinom mora biti vrelo, i kad ga pritisnes da osetis da je puno vode)

    sta se desava ako ga ostavis da radi sa otvorenim cepom posude za rashl.tecnost ? da li konstantno brbocu mehurici ili cuti i odjednom pocne da dize nivo i povrati kroz posudu ?
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • Igor
      CBC Senator XXL
      • 30.12.2004
      • 394
      • DORCOL REPUBLIKA

      Kais mislim da ima dobar kontakt da nazovem i ide suprotnom stranom tj. glatkom prema pumpi... mislim da nema nikakvih mehurica i ostalog kada ostavim mislim da je sve ok onda ... i da je samo do cepa na eksplozicnom sudu za vodu... vec smo jedan promenili ali to ne znaci da taj radi... i da on ne ispusta pritisak preko jednog bara i da sve zbog toga puca(creva) jer kada je topao ima pritisak i onda ga ohladim nizbrdo i provverim manji je pritisak... a posto je zatvoren sistem kada stanem a nemam cep ili mu otvorim ventil pocne da izlazi voda napolje.
      Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
      Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        najvise mi lici na problem sa vodenom pumpom ili cirkulacijom...
        jel si probao da mu izvadis termostat da vidis kako se ponasa?
        kako je radio motor pre modifikacija, i jel ostala ista pumpa?
        da li je radjeno nesto na motoru sto bi uticalo na cirkulaciju vode?
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          I koja je tecnost u rashladnom sistemu?
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • *Egon*
            CBC Senator XXL
            • 31.12.2004
            • 1232
            • Beograd, Dorcol, N 44

            Voda , nismo hteli da sipamo nista drugo, dok ne vidimo da sve funkcionise kako treba.
            Garaza
            1996 SAAB 900 NG Cabrio

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              pa jeste ozracili sistem za hladjenje
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                jel resen problem sa grejanjem?
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • *Egon*
                  CBC Senator XXL
                  • 31.12.2004
                  • 1232
                  • Beograd, Dorcol, N 44

                  Originally posted by SAAB PoWeR
                  pa jeste ozracili sistem za hladjenje

                  Nwma ozracivanja, cep drzi 1,5 bara.
                  Garaza
                  1996 SAAB 900 NG Cabrio

                  Comment

                  • *Egon*
                    CBC Senator XXL
                    • 31.12.2004
                    • 1232
                    • Beograd, Dorcol, N 44

                    Originally posted by ale944
                    jel resen problem sa grejanjem?
                    Ne
                    Garaza
                    1996 SAAB 900 NG Cabrio

                    Comment

                    • SAAB PoWeR
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2005
                      • 1394
                      • tu iza coska(Milwaukee USA)

                      kako mislis cep drzi 1.5 bara i kakav problem imate sa grejanjem , neradi kako treba ili???
                      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        a zasto je remen koji pokrece pumpu za vodu naopacke okrenut (tako nekako se stice utisak iz opisa)- glatkom stranom ?

                        da li uopste remen moze da prenese dovoljno obrtnog momenta, ako je tako okrenut, da savlada sve otpore i obezvedi trazeni broj obrtaja pumpe za vodu ?

                        iz opisa, posto ima vode u sistemu, pritisak postoji (bilo kakav, nebitno je za pocetka koliki), ne gubi vidljivo sistem vodu, za protok su zaduzena 2 elementa-
                        termostat i pumpa za vodu.

                        termostat nije posebno pomenut, pretpostavljam da je isti kao sto je i bio ranije.

                        meni lici da pumpa ne ostvaruje dovoljan protok, za sada.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          Originally posted by brick
                          a zasto je remen koji pokrece pumpu za vodu naopacke okrenut (tako nekako se stice utisak iz opisa)- glatkom stranom ?

                          da li uopste remen moze da prenese dovoljno obrtnog momenta, ako je tako okrenut, da savlada sve otpore i obezvedi trazeni broj obrtaja pumpe za vodu ?
                          Nije naopako okrenut, dosta automobila ima vodenu pumpu sa glatkom remenicom koju kais tera glatkom stranom
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            ima, poseban remen po konstrukciji (nije klasican, obican) za to namenjen, i posebne pumpe (remenice).

                            ne znam kako je na Saabu pa zato pitam da li je i taj momenat u igri pri analizi ili je tako fabricki predvidjeno (ili napravljeno naknadno po istim kriterijumima odabira materijala) za prenos snage.

                            znam iz prakse da vec i pravilno monitran i ispravan ali nedovoljno zategnut klinasti kais daje iste/slicne simptome nastale proklizavanjem pri opterecenju.

                            samo moja hipoteza, dopunsko pitanje za pojasnjenje da li i taj faktor mozda utice na pregrevanje.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Igor
                              CBC Senator XXL
                              • 30.12.2004
                              • 394
                              • DORCOL REPUBLIKA

                              Jedina razlika u odnosu na fabricko stanje je sto nema remenice za klimu pa je kraci kajs... i manjom povrsinom zahvata pumpu za vodu... moguce da zbog toga ne vrti dovoljno ? skinu ce s pumpa odneti na remont i mozda da se vrati stari kajs i napravi tockic koji ce umest oklime da stoji samo posto klima nema gde da stane sada
                              Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                              Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                mozes li da izmeris broj obrtaja pumpe sada (pod opterecenjem) posle izmena.
                                verujem da nisi merio pre izmena, mozda imas pristupa nekom Saabu koji je jos uvek u fabrickoj konfiguraciji pa da na njemu izmeris broj obrtaja.
                                onda uporedis da li ima razlike.

                                merenje bih uradio stroboskopom, ofarbao tackicu na remenici i iz vremena izmedju 2 okidanja pri mirovanju tackice, izracunao broj obrtaja.

                                samo ideja...


                                u kojim tacno okolnostima se primecuje porast temperature, tokom voznje - na leru - uzbrdo- pun gas - ??
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X