Pa nije porast temperature niti gubi vodu... nego samo dize pritisak... temperatura je u normali ili milimetar iznad kada pali ventilator... i onda je spusta... znaci nista neobicno... pri normalnoj voznji posto pun gas jos nije moguc...
SAAB 900 - B23xGTR
Collapse
X
-
cek cek
ako je kompresor za klimu izvadjen onda remen jos vise leze preko remenice za vodenu pumpu
a do proklizavanja neverujem da dolazi jer ako bi se spaner toliko olabavio da bi remen prklizivao , remen bi dosada vec iskocio sa svog lezista
ja nemam takvih problema a isto sam izvadio kompresor za klimu
jedino sto mi je remen malo podugacak i prilikom davanja gasa do poda olabavi se pa nekad iskoci jedan zub , tako da moram staviti malo kraci remen ...
Comment
-
-
ok, koliko dize pritisak ?
na zagrejanom motoru tokom voznje pritisak u sistemu treba da bude manje vise konstantan (posto je i temperatura a i zapremina manje vise konstanta) i iznosi oko 1,5 bara odnosno koliko pise na cepu ekspanzione posude.
taj cep ima na sebi 2 ventila- kada prilikom zagrevanja antifriz stvori pritisak veci od tog naznacenog na cepu, ventila natpritiska se otvori i ispusti visak pritiska.
kada se antifriz hladi, pritisak u sistemu opada pa se otvara drugi ventil koji pusta vazduh da udje u sistem. (to se obicno i cuje kada se podigne hauba, iskljuci motor koji se polagano hladi kao cvrcanje).
da li je cep mozda zamenjen radi probe sa drugim ?volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
-
...nesto ste se ucutali....sta je sad, reseno hladjenje, motor razrasdjen...kad ce merenje? ...ili vam ne radi dyno ?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Comment
-
-
Comment
-
Comment