@Samardzic
Motor je isti kao i pre dve godine, jedino ce prenositi snagu preko drugacijeg prenosa. Bice bolja medjuubrzanja sigurno.
@Yugisa
Nema tu neke nauke, trebalo bi napraviti kacenje spona sa donje strane, sto zahteva prepravljanje glavcina tj. konusa u njima. Sto se tice eliminacije b. stangle i slicnih prepravki upornica koje se rade - nisam ubedjen u velike benefite, tako da bih definitivno ovo oko kacenja spona bilo na mojoj listi.
I to sa akumulatorom je ista prica - sta se tacno dobije time? Po meni je pogresno mesto, jer stoji previsoko. Dobro mesto je na suvozacevoj strani gde je inace sediste. Kako nisam video idealno resenje, ostao je gde je i fabricki, samo je nosac postao montazno/demontazan.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
@Samardzic
@Yugisa
Nema tu neke nauke, trebalo bi napraviti kacenje spona sa donje strane, sto zahteva prepravljanje glavcina tj. konusa u njima. Sto se tice eliminacije b. stangle i slicnih prepravki upornica koje se rade - nisam ubedjen u velike benefite, tako da bih definitivno ovo oko kacenja spona bilo na mojoj listi.
I to sa akumulatorom je ista prica - sta se tacno dobije time? Po meni je pogresno mesto, jer stoji previsoko. Dobro mesto je na suvozacevoj strani gde je inace sediste. Kako nisam video idealno resenje, ostao je gde je i fabricki, samo je nosac postao montazno/demontazan.
Pa tvoj je nizi auto od mog pa bi trebalo proveriti ali meni se cini da ako premestis sponu sa donje strane da ce biti preterano i da ce se dobiti suprotan efekat. Ja kako sam merio kod mene sa sponama sto sam pravio, dobio sam da je idealna tacka i dalje iznad rukavca a kod mene je visina 28.5cm od ruba do centra tocka. U svakom slucaju sto bih prepravljao konuse na rukavcu i da stavljas sa donje strane, sto ne bi napravio pin koji jednostavno prolazi kroz konus u rukavcu i unibol da se kaci od dole.
E pa napokon da se neko slaze oko upornica Delimo misljenje. Pored spona, konkretno, ja sam mislio na stvar oko dinamicnog nagiba tocka. Ja sto sam sad radio prepravke na ramenu postigao sam efekat sireg trapa sto sem prednosti odbacivanja distancera, dobio sam i 2.2 stepena dinamicnog nagiba tocka kad se skroz smota volan u odnosu na fabricku postavku.
Pa stoji oko 5cm vise, sto je naspram visine auta nekih 3% vise ali stoji i 40cm vise u nazad sto je naspram duzine auta oko 11% pomeraj pa bih rekao da je vece poboljsanje rasporeda mase u odnosu na poremecaj tezista auta, ali mozda mi racunica nije ispravna Pa ima prednosti i u kabini ali je i mana dodatne zice. Ali ja sam onako usputno pitao za razlog, cinilo mi se kao prakticnije mesto u ovoj tvojoj postavci motornog prostora
U svakom slucaju, odlicni radovi, uzivancija je videti ovakav projekat u Srbiji u moru drugih koji se baziraju na cipovanju dizela, stavljanja drugih felni i kineskih xenona
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Pa hteo sam nesto zavrsiti, da ne vrtim istu pricu... a i iskreno nemam vremena previse za to i treba se nakaniti. Bolje da provedem to vreme u garazi. Bice svakako neki update, samo moram da dobijem dozu srece pre toga. Poslednje sto pisah je stranica o 1.3 Jugu.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Trenutno stanje - sklapanje u toku, tabla napakovana, osiguraci haube, zadnji branik, maska, farovi, bravice na vratima i mehanizmi na pola, ceka se plata za leksane umesto stakala, gume, srafove za felne, prednji branik ide na mesto kada napravim creva za hladnjak ulja, itd...
Mali tekst izasao u SAT reviji...
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Polikarbonatni prozori instalirani (a.k.a. Lexan) sa ACW motorsport pop-up vent-ovima na prednjim staklima radi manje potrebe za otvaranjem (otvaranje = povrsinsko grebanje). Podizaci su funkcionali u slucaju potrebe, ali cu izbegavati otvaranje maksimalno... Inace sam testiranjem provalio da povrsinske ogrebotine mogu eliminisati grejanjem ind. fenom na 350c. Generalno sam namontirao dosta sitnica, brave vrata i gepeka, itd. Trenutno sam blizi odluci da gume kupim na prolece, jer nema svezih pri ruci, a do tada mogu vratiti Ronal-e na auto (posto ide zimski set sa sivog na crvenog Yuga svakkao) pa da prezimi na njima za po koju voznju.
Obrnuo sam i redosled crveno/zelenih krugova na unutrasnjim bravicama vrata, posto je konta mojoj logici da crveno znaci da su vrata otkljucana i obrnuto.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Da ne bi doslo do grebanja premazi gume sa unutrasnje strane silikonskim uljem a prozore tretiraj nekim sintetickim silantom (citaj voskom) U svakom slucaju ne brini za ogrebotine, pleksiglas se polira.
Do grebanja dolazi kad prasina upadne izmedju kedera i prozora.
Btw, sto ne stavi luftere malo nize ?
Super je ispalo .
Namazao i namazao. Dobro je za sada, samo ne zelim previse silovati svakako, ali imam i ovu varijantu sa grejanjem, tako da bice sve kul.
Lufteri su mi ovde na meri, u visini cela a iznad visine retrovizora i visine ociju, mislim da je taman.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment