Yugo 1.6 8v SOHC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aki
    CBC Senator XXL
    • 04.08.2006
    • 1133
    • Beograd
    • Yugo 1603, Yugo 1301

    Napravljene demontazne patosnice i uporiste za noge za suvozaca. Poenta je da cuvaju pod i ne zavlace se pod noge a opet da se mogu po potrebi lako osveziti po guljenju.
    Motorni prostor je izguljen koliko je moguce bilo do lima i ofarban u wash primer sa sve veznim limom. Sada dalje pripremanje i popravljanje...


    "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
    - Lousie Smith

    Comment

    • YUgisa
      CBC Senator XXL
      • 05.06.2008
      • 793
      • Subotica
      • Yugo 1.1 EFI

      Ako ti devojka voli nositi stikle, ima da ih izlomi na patosnicama Super fora ovo ispred suvozaca
      Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        Radio sam nesto slicno na vise auta zato sto im vise nije bilo spasa koliko ih je korozija uhvatila.

        Pravio ceo kos. na nekim ceo pod sa sve tunelom podpragom, pragom i unutrasnjim pragom. Uglavnom sam sve vracao u fabricko stanje bez izmena sto vidim da si ti radio. Ono sto mi je zapalo za oko su dosta dugacki varovi. Takvi varovi su mi pravili problem sa povlacenjem vara. Bolje su se pokazali tackasti varovi na po 3 cm jedan. Dugacki varovi su pravili toliku napetost i krutost prednjeg trapa da je trap znao da pukne sam od sebe. Tackastim zavarivanjem nije dolazilo do takvih problema. Jesi li pre ovoga radio neki drugi auto i kako se pokazao u voznji?

        Comment

        • Aki
          CBC Senator XXL
          • 04.08.2006
          • 1133
          • Beograd
          • Yugo 1603, Yugo 1301

          Ovaj auto imam od 2007me, moj cilj sa istim se menja konstantno. Svakako to nije restauracija i originalno stanje, jer je auto namenjen mom gushtu i nekim performansama osmoventilskog motora sa oldschool primesama. Ranije je bio prevaren motorni prostor relativno amaterski sa tackastim varenjem na svakih 2/3cm. Sada sam primenio 2-2 sistem - 2cm vara i oko 2cm praznog prostora na spojevima. Tako se vari vecina trkackih automobila i potpuno su funkcionalni i upotrebljivi za namenu. Ne vidim kako nacin varenja moze uticati na trap koji prati skoljku u njenoj nameni. Da je trap standardan to bi moglo da se odrazi na brzu potrosnju istog. Ovako, sve je pravljeno kao na trkackom autu, jer auto fakticki to i jeste, samo je upotreba varijacija na temu.
          "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
          - Lousie Smith

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            Pitam za varove zato sto znam da mogu itekako da iskrive skoljku toliko da vrata ne mogu da se zatvore, sofersajbna ne moze da se montira i td.
            Recimo ovi dodatci na a stubu mogu da ga povuku. Mozda si me pogresno shvatio ne kazem da nisi trebao tako da varis nego kako si se borio sa tim problemom. Znam da se preporucuje unakrsno varenje leva strana pa desna pa leva pa desna da bi se kompenzovale deformacije.

            Inace svaka cast na autu odusevljen sam pedantnoscu i detaljnim sredjivanjem.





            Verujem da je osecaj voznje ko u kartingu

            Comment

            • Aki
              CBC Senator XXL
              • 04.08.2006
              • 1133
              • Beograd
              • Yugo 1603, Yugo 1301

              Vareno je sa co2 apratom od 140A bez kontinualnog vara, vec punkt to punkt po 5/6 punktova. Znam kako se krivi lim i siguran sam da sam imao dovoljno osecaja da se to ovde ne desi. Generalno mi se nije desilo osim na polustranicama da lim povuce, ali se i to relativno lako kompenzuje. Narocito ne na ovim mestima gde se preklapaju limovi i gde su kutijasti profili.

              Dozivljaj voznje mi vec mesecima nedostaje u svakom slucaju...
              "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
              - Lousie Smith

              Comment

              • Aki
                CBC Senator XXL
                • 04.08.2006
                • 1133
                • Beograd
                • Yugo 1603, Yugo 1301

                Generalno, varenje je gotovo, sve je pojacano i napravljeno, mozda se naknadno po koja sitnica odradi. Pracka i patos su grubo gotovi, ceka se mila voda iz kanala da se povuce da bih mogao namazati epoxy, zastitu i ofarbati poliuretanom ceo pod. Namazan 2K epoxy na unutrasnjost prednjih krila, treba jos zastita i poliuretan, ali to kada dodje na red. Enterijer i eksterijer nacelno prespricani 2K wash primer-om, pa filerom i tzv. 'tecnim cement gitom' koji je u stvari polyester filer. Ima stvari za popraviti, ali prosto mora se uniformisati da bi video greske. Lagano dalje...


                "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                - Lousie Smith

                Comment

                • Aki
                  CBC Senator XXL
                  • 04.08.2006
                  • 1133
                  • Beograd
                  • Yugo 1603, Yugo 1301

                  Osmirglan tecni cement, nabacen wash primer jos jednom, pa tonirani filer u tri sloja i sada ce stajati dok ne ispeglam enterijer i motorni prostor. Pod je parcijalno oguljen i ofarban 2K epoxy-jem, zasticen sa CarSystem KS 1000 i ofarban kompletno u poliurentansku belu sa 100% sjaja. Isto vazi i za prednje podkoseve. Treba to ponoviti na prednjim krilima iznutra i zastititi pragove. Sledeci cilj je spremiti motorni prostor za farbanje da bih mogao da naredjam prednji trap i vratim motor, pa da se jos malo priblizim kraju ove faze radova.


                  "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                  - Lousie Smith

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    Biće 5 puta bolji nego nov
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      Svaka cast auto je perfektan. Mogu misliti da si svaki deo auta dodirnuo bar 10 puta. To je gust voziti. Znas ga u dusu.

                      Mozda je jugu prednji trap najveca boljka moze li se nekako ojacati greda ispod krila. ona nosi amortizer i daje krutost prednjem trapu, jos bolje bi bilo kad bi moglo da se spoji sa rol barom nekako.

                      [/URL][/IMG]

                      Comment

                      • Aki
                        CBC Senator XXL
                        • 04.08.2006
                        • 1133
                        • Beograd
                        • Yugo 1603, Yugo 1301

                        Spojeno je. Ovde gde si nacrtao gornju sipku i postoji sipka koja je spojena na kos sa sve stopom ispod, naravno. Dalje ima onog G ojacanja koje spaja krak kod ramena i gornji deo gde krece udubljenje za amortizer, a ispod svega toga je 1.5mm lim koji prati ceo deo od kraka preko poprecne grede pa do istog onog udubljenja za amortizer.
                        Slicice za ilustraciju, nadam se da je jasnije.



                        Na sve to ide koska koja spaja koseve i pravi trapezoidni oblik u paketu sa roll-cage-om. Duple varove sa unutrasnje strane duz svih spojeva grede podrazumevam.
                        "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                        - Lousie Smith

                        Comment

                        • zoranc
                          CBC Senator XXL
                          • 31.03.2005
                          • 1313
                          • Beograd
                          • AR 147

                          A da si te ne spremaš za Dakar
                          Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                          Comment

                          • Aki
                            CBC Senator XXL
                            • 04.08.2006
                            • 1133
                            • Beograd
                            • Yugo 1603, Yugo 1301

                            ...za gas uz brdo i po neki krug.

                            Jos malo... Filer nanesen na motorni prostor i enterijer, hauba i krila se pripremaju za cement git. Kada zavrsim pripreme spoljasnje i sve presmirglam sledei farbanje enterijera i motornog prostora.


                            "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                            - Lousie Smith

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              Džaba si ga olakšavao kad si dodao 40 kila pripreme i farbe
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Aki
                                CBC Senator XXL
                                • 04.08.2006
                                • 1133
                                • Beograd
                                • Yugo 1603, Yugo 1301

                                ...nisam jos zavrsio sa olaksavanjem.
                                "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                                - Lousie Smith

                                Comment

                                Working...
                                X