Ako imaš dodira sa tim, otvoriš svoj utemu i tamo pišeš kakvo iskustvo imaš. U tom smislu je rečeno...
Ugrađen HHO generator
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
moze taj chekengine da se reci i na nacin tako sto se ispred sonde ubaci extender pa ona nema full ocitavanje. onda ce da trosi manje sigurno cak i bez ugradnjenog HHO
btw, ne prijavljuje ni map ni maf visak kiseonika vec lambda sonda !Last edited by zverko; 06.09.2012, 16:30.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Originally posted by zverko View Post
Zverko ti si legenda
Pročitao sam članak. Lik objašnjava kako je nemoguća ušteda goriva jer bi to bila povreda Prvog Zakona Termodinamike. Takođe, u članku se pominje tegla od krastavaca sa dve žice u vodi. To je ćelija o kojoj govore. Ta ćelija nije ona koju ja imam ugrađenu. Ono koliko sam se ja upustio u tu materiju, izuzetno je bitna konstrukcija ćelije. Dakle sa što manjom amperažom postići proizvodju određene količine HHO gasa. Ja neću ulaziti u detalje kakva je moja ćelija, jer to definitivno nije cilj ove teme. Takođe, neću da ispadne da reklamiram bilo koga. Bitno je reći sledeće: moja HHO ćelija proizvodi deklarisanu količinu gasa (1 litar u minuti) i radi na oko 15A. Ja nisam merio, jer se ne bavim time. To su reči prodavca. Ono najbitnije je da to mene ne zanima - bukvalno. Ja ću ovde iznositi moja iskustva oko cele priče sa tačke gledišta vozača.
Idemo:
morao sam da odem do majstora koji mi radi kola (Nissan Almera, 2001god. 1500cc - benzinjara) zbog toga što mi se lepi leptir u**** + ler gas mi je bio problem. Kola su se gasila sama od sebe. Čovek je to odradio (čišćenje oba ventila) i sa nevericom je video da sam ugradio HHO. Pitao me je što bacam pare, a ja mu rekao da sedne i da se provoza. On seo i raspalio po klimi pa onda po gasu. Vozio je tako da je bio isti pritisak na pedalu gasa prvo BEZ a onda i SA upaljenim generatorom. A to je i test koji bi svakako trebalo izvesti po pisanju članka koji si ti naveo. Kad se generator upali oseća se ubrzanje - kao da je neko blago "pogurao kola". To smo ponavljali više puta, i na kraju vožnje čovek mi priznao da jeste bolje. Kaže da kao da je dodato 20ks. Bukvalno radi kao neki booster.
Ja ću veoma rado da se odazovem pozivu da se nađu zainteresovani i da im to i pokažem. Dakle sedneš u moja kola pa krenemo u vožnju. Takođe, veoma rado bih oterao i kola na dynamo mašinu da se izmeri koliko je povećan obrtni momenat. Meni je ovo super he he he...od kad sam se vratio u domovinu shvatio sam da je nostalgija mnogo bolje rešenje.....
Comment
-
-
Takođe, veoma rado bih oterao i kola na dynamo mašinu da se izmeri koliko je povećan obrtni momenat.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Originally posted by Chubbs View Postobzirom na to da si dao 300 eura za ovo, daj jos 30 eura za dino merenje.Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Pre mozda godinu dana na televiziji bio neki covek koji je navodno IZMISLIO hho i koji nece da otkrije tajnu tog sistema...A internet preplavljen tim stvarimaKoliko sam razumeo sve postove,uredjaj daje malo konja autu,a od ustede neme nista,cemu onda sve to???
Comment
-
-
Teorija zavere,
Benzin/plin/dizel -----> struju ----> vodonik
na svakom prelasku energije iz jednog oblika u drugi gubi se % iskoriscenosti, sto na oslobadanju toplote , sto na drugim stvarima.
tako da je ovo fizicki gledan cista glupost?
Jedino postoji mogucnost da pospesuje sagorevanje, ali to je opet premala kolicina za tako nesto, a sa druge strane da bi se proizvela veca kolicina, potrebno je vise struje, odnosno goriva, pa samim tim raste potrosnja.
prakticnije resenje je malo jace pritisnuti papucicu gasa i direktno koristiti benzin nego raditi ovo))
Ili jednostavno ugradis sekvent i vozis)) sto voziti polako na benzin kad za iste pare moze brzo na plin, cak i manje.
Comment
-
-
Posle duzeg vremena, cu napisati nesto o sistemu, koji sam ja radio, zahvaljujuci informacijama sa net-a, a poseban deo u tome ima i CBC forum, i ljudi koji su aktivni i dalje po tom pitanju.
HHO sistem nije laz, obmana, prevara, to je realna stvar, koja donosi ustedu- odgovorno tvrdim iz licnog iskustva. O cenama na trzistu i konstrukcijskim resenjima necu nista da komentarisem, jedino sto zelim je da predstavim svoj uredjaj, napravljen za licnu upotrebu, iz radoznalosti
Usteda, koju sam postigao mojim uredjajem je neverovatna.Na otvorenom putu- magistrala, sa 7-7.5l/100km TNG-a, sam spustio, pomocu ovog uredjaja na 5.15l/100km.Mereno je onako, kako se moglo: puna boca- predjena kilometraza- puna boca, na istoj pumpi, na istom pistolju. Auto je Opel Kadett E sa motorom 1.3/44kw. Potrosnju u gradu nisam uspeo da spustim, zbog vise razloga: kratke relacije, hladno vreme, i jos uvek se doradjuju detalji na samom HHO uredjaju. Slike govore vise od reci:
Last edited by vidanovic_i; 09.02.2013, 15:46.
Comment
-
-
Ivane SALUTE
Za "darside"-om se intenzivno traga...
PS Cekam svoj HHO gen pa se i ja javljam sa iskustvimaEX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Znači sveu svemu ništa novo, uštede nema... Na otvorenom putu ima bolje sagorevanje pa je zato ušteda a pitanje je kako je podešen uredjaj.
Punjenje boce puno pa puno daje ponekad razliku od 2 do 8 litara u zavisnosti od kapaciteta boce tak oda nije neko merilo.
Comment
-
Comment