Usteda goriva i poboljsanje performansi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • painter
    Banovan
    • 04.03.2010
    • 738
    • beograd,m.mostanica

    Usteda goriva i poboljsanje performansi

    Dugo me nije bilo, do sada se mnogo toga promenilo u mojim zapazanjima pa bih da to podelim sa vama kao sto sam nekada davno i obecao
    Voleo bih da ovde iznosim moja iskustva i da to bude jedna baza podataka pa bih molio kolege da ne ulecu sa poznatim pricama poput pominjanja zakona termodinamike (koje ni sami ne razumeju) ili nekih drugih teorija (za ili protiv), neuspesnih pokusaja, itd. Molio bih da se ne reklamirate prikriveno, ne odmeravate "ciji je veci" itd. Molio bih moderatore da mi pomognu u tome, da i ova tema ne smori i ode pod kljuc.
    Dakle ja cu iznositi prakticna iskustva (bez cenzure) u raznim eksperimentima za poboljsanje efikasnosti SUS motora, i probacu nesto da objasnim ako pitate, onoliko koliko umem. Hvala!
  • painter
    Banovan
    • 04.03.2010
    • 738
    • beograd,m.mostanica

    #2
    Za pocetak da objasnim onima koji ne znaju, ja sam pravio i ugradjivao raznorazne uredjaje za poboljsanje sagorevanja goriva, pravio sam aditive za gorivo, spojlere za eliminisanje "drag" efekta (poboljsanje aerodinamike), itd. Imao sam uspeha i padova, zadovoljne i nezadovoljne musterije. Zbog nekih privatnih problema prestao sam to da radim ali nastavicu jer zaista uzivam u tome.
    Ako me pitate da li je moguce spustiti potrosnju goriva i poboljsati vozne performanse, odgovor je - DA, nesumnjivo!Svi uredjaji i metode za koje ste culi, uglavnom svi- imaju efekta! Tacnije, mogu da imaju efekta. Od uspeha i neuspeha deli ih tip vozila, stanje vozila, vozacke navike, i najvise- kvalitet uredjaja ili aditiva tj sta vec koristite. Probao sam mnogo magneta, aditiva za ulje i gorivo (i tablete za gorivo), HHO generatore, ubrizgavanje vode (ciste ili mesano sa alkoholima), ubrizgavanje isparenog benzina (i na dizelasima), razne spojlere, pojacivace varnice na svecicama, jonizatore usisnog vazduha, itd, itd. Neki rade, neki ne. Neki rade losije a neki bolje. Od svega najbolje rezultate daje HHO generator ali ga je i najteze napraviti kako treba. Jedna mala sitnica cini razliku izmedju ustede od recimo 30% i totalnog neuspeha (cak i vise moze da trosi). Imam ogromno znanje iz ove oblasti a ipak, nemam pojma sta se tu i kako desava! Stvari koje sam zapazio toliko su cudne i neverovatne i zato je bolje da ne pokusavam da ih objasnim. Neke stvari su nelogicne, neke mi ne biste verovali (Science Fiction).
    Ako pitate ima li nekih stetnosti za motor, odgovor je da uglavnom nema. Jedino ako nesto bas "krene po zlu" kao sto bi se desilo i u bilo kojoj drugacijoj situaciji, bez ikakvih dodataka (ljudski faktor, "visa sila", itd)
    Napominjem da sam radio raznolike testove, neki su bili veoma ekstremni da sam i unistavao motore, povredjivao se itd, tako da ne pisem napamet. To sto sam ja radio u svakodnevnom zivotu se ne desava, osim ako si bas baksuz, ali ja sam morao da probam da bih znao gde su granice...

    Comment

    • painter
      Banovan
      • 04.03.2010
      • 738
      • beograd,m.mostanica

      #3
      Obzirom da je HHO gas najzanimljiviji (u svakom pogledu) napisacu odmah neke od pozitivnih rezultata. Radi se o vozilima koja pratim godinama, 7-8 godina rekao bih, tako da su zapazanja precizna.
      Peugeot 205, dizelas, 1993g, presao ko zna koliko... Pre ugradnje HHO generatora isao 100kmh na vise od pola gasa, lose ubrzavao, dimio, uopste uzev, veoma neprijatna voznja. Potrosnja preko 7l. Nakon ugradnje vuce mnogo bolje, ide 100kmh na samom vrhu gasa, potrosnja oko 5l, ne dimi, voznja podseca na voznju HDI-a 2.0 Ranije se saltao na 60 do 80kmh u cetvrtu a sada na 40kmh. Moze u cetvrtoj (pa i u petoj) da uspori do lera i da se opet doda gas bez da se ugasi, zatrese, ili nesto slicno.

      Comment

      • painter
        Banovan
        • 04.03.2010
        • 738
        • beograd,m.mostanica

        #4
        Peugeot 307, 2003g, 1.4 hdi, imao 260.000km kada je HHO ugradjen. Nikada taj auto nije mogao da ide autoputem i da ne oseti klimu kada se upali, odmah bi mu osetno pala snaga i brzina. Nikada nije mogao da izadje cetvrtom uz jednu dobro poznatu uzbrdicu. POtrosnja uvek oko 6l. Sa HHO generatorom potrosnja pala na 4l, a uz onu uzbrdicu izlazi cetvrtom i na sred uzbrdice kada upalis klimu, auto je ne oseti, nastavi da ide istom brzinom! Neverovatna razlika u ubrzanju na ravnom...

        Comment

        • painter
          Banovan
          • 04.03.2010
          • 738
          • beograd,m.mostanica

          #5
          Peugeot 406 karavan, 2.0 hdi, 2003g, ispod 200.000km kada je HHO ugradjen.Prosecna potrosnja 7 do 7,5l. Nakon ugradnje bolje vuce a potrosnja pala na 6- 6,5l. Kasnije sa boljim uredjajem potrosnja 5,3l i jos bolje vuce. Sa nekim trecim uredjajem je "leteo" a potrosnja 4,7l s tim da je ta potrosnja bila u trenutku voznje autoputem 140kmh a prethodna je bila 6,5l, od resetovanja borda proslo 500km. To je bilo zaista neverovatno iskustvo, ja sam probao kako ide, drugi su probali, neopisivo je! Moj brat je vristao kada ga je prvi put provozao sa tim uredjajem (to je bio njegov auto). U gradskoj voznji, u bas velikoj guzvi sa kreni - stani od bar 30% puta, potrosnja 5,1l.

          Comment

          • painter
            Banovan
            • 04.03.2010
            • 738
            • beograd,m.mostanica

            #6
            Jedno zanimljivo iskustvo: novi eksperimentalni uredjaj ugradjen u opel astru karavan,mislim da je 2010g, bio je maltene nov tada. Taj automobil ima pokazivanje potrosnje na leru i pokazivao je 0,7l (po casu valjda). Cim je ukljucen HHO generator, potrosnja je pocela da pada i za samo minut ili dva zaustavila se na 0,3 ili 0,4l. Ne secam se dobro, probacu da pronadjem gde sam zapisao, nema mi ga u svesci u kojoj inace vodim evidenciju.
            Na zalost uredjaj je izazivao elektricni kratki spoj i racunar je divljao pa sam ga skinuo i nisam ga vise ugradjivao. U medjuvremenu sam shvatio gde je bio problem i ostaje da se isproba ponovo taj model HHO generatora.

            Comment

            • painter
              Banovan
              • 04.03.2010
              • 738
              • beograd,m.mostanica

              #7
              Polo 1.9 sdi karavan, tada ima 350.000km. Test je radjen u Bosni sa njihovim gorivom (koje je mnogo bolje od naseg). Ranije u tim uslovima trosio 3,7l, sa HHO trosio 1.8l! U Beogradu inace trosi oko 5l bez HHO-a, veoma je stedljiv auto. Ne secam se potrosnje u Beogradu sa HHO generatorom, nisam zapisao. Sva merenja su radjena precizno (od cepa do cepa).

              Comment

              • painter
                Banovan
                • 04.03.2010
                • 738
                • beograd,m.mostanica

                #8
                To je to za sada, izdvojio sam bitne primere. Bilo je i dosta neuspeha, kako sa HHO tako i sa drugim uredjajima i metodama. Pisacu kasnije o tome...

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Originally posted by painter View Post
                  Peugeot 406 karavan, 2.0 hdi, 2003g, ispod 200.000km kada je HHO ugradjen.Prosecna potrosnja 7 do 7,5l. Nakon ugradnje bolje vuce a potrosnja pala na 6- 6,5l. Kasnije sa boljim uredjajem potrosnja 5,3l i jos bolje vuce. Sa nekim trecim uredjajem je "leteo" a potrosnja 4,7l s tim da je ta potrosnja bila u trenutku voznje autoputem 140kmh a prethodna je bila 6,5l, od resetovanja borda proslo 500km. To je bilo zaista neverovatno iskustvo, ja sam probao kako ide, drugi su probali, neopisivo je! Moj brat je vristao kada ga je prvi put provozao sa tim uredjajem (to je bio njegov auto). U gradskoj voznji, u bas velikoj guzvi sa kreni - stani od bar 30% puta, potrosnja 5,1l.
                  I sada meni nešto nije jasno. Probao si jedan uredjaj, probao drugi pa onda došao do trećeg koji daje rezultate u domenu naučne fantastike. I koji je zaključak? Napravio si taj 3 uredjaj bez premca. I zašto se opet u ostale automobile ugradjuje neki drugi uredjaj i eksperimentiše te sa ovim te sa onim uredjajem kada si pronašao uredjaj koji provereno testiran štedi oko 30% goriva. Zašto ne završiš na tom uredjaju i kažeš to je to, imam uredjaj koji provereno vrhunski radi i praviš od sada samo takve i ugradjuješ samo taj uredjaj a ne kada dodje mušterija kažeš a mogao bi ovaj, onaj ili pak neki treci, može ovako a može i onako?
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Originally posted by painter View Post
                    Jedno zanimljivo iskustvo: novi eksperimentalni uredjaj ugradjen u opel astru karavan,mislim da je 2010g, bio je maltene nov tada. Taj automobil ima pokazivanje potrosnje na leru i pokazivao je 0,7l (po casu valjda). Cim je ukljucen HHO generator, potrosnja je pocela da pada i za samo minut ili dva zaustavila se na 0,3 ili 0,4l.
                    Koji je motor u pitanju ovde? Očigledno ste imali grešku u testu.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • veselinovic
                      CBC Član
                      • 13.11.2010
                      • 83
                      • RS

                      #11
                      M-Power,
                      to sa ler gasom je savrseno moguce.
                      Pazi, fol je da kod automobila koji ne pune, ili nedovoljno pune akumulator na ler gasu ( a taj SDI je bas takav)
                      se dobije smanjenje potrosnje na ustrb vec napunjenog akumulatora.
                      Medjutim, kad automobil krene da puni akk rezultat ce biti porazan.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Ma pitao sam iz razloga što na svim jačim astrama je potrošnja na leru 0,4-0.5 na šta je on došao prilikom testa a naveo je da je potrošnja na leru bila 0.7 što nema nijedan ispravan dizel motor.
                        E sada bilo bi bolje test uraditi pri opterećenju na pr. klime, vent. na max tada troši i preko duplo na leru oko 1.2-1.3l/h pa bi smanjenje trenutne potrošnje očitane na bordu bilo konkretnije uvideti. Jer na leru su ogromna povećanja pri bilo kakvom pokretanju jačih potrošača, ali to u praksi i u vožnji ne dovodi do neke uštede merene na 100km sem razume se klime koja je reda veličine 0,2-0,3l na 100km na nekom motoru koji prosečno troši 7-8l/100km
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • painter
                          Banovan
                          • 04.03.2010
                          • 738
                          • beograd,m.mostanica

                          #13
                          Originally posted by M-power View Post
                          I sada meni nešto nije jasno. Probao si jedan uredjaj, probao drugi pa onda došao do trećeg koji daje rezultate u domenu naučne fantastike. I koji je zaključak? Napravio si taj 3 uredjaj bez premca. I zašto se opet u ostale automobile ugradjuje neki drugi uredjaj i eksperimentiše te sa ovim te sa onim uredjajem kada si pronašao uredjaj koji provereno testiran štedi oko 30% goriva. Zašto ne završiš na tom uredjaju i kažeš to je to, imam uredjaj koji provereno vrhunski radi i praviš od sada samo takve i ugradjuješ samo taj uredjaj a ne kada dodje mušterija kažeš a mogao bi ovaj, onaj ili pak neki treci, može ovako a može i onako?
                          Nije to bas tako jednostavno kao kada gledas sa strane. Prvi problem je sto cesto nisam ni znao sta je dovelo do pozitivnog a sta do negativnog efekta. Ti HHO generatori su osetljivi na svaku sitnicu. Drugi problem je velicina uredjaja, pa cena, pa izdrzljivost, itd. Sve to treba da se uklopi pa da imas jedan takav "proveren" uredjaj. Zato ova tehnologija i nije zazivela kako se ocekivalo. A imas i onaj dodatni problem sto danas svi sve znaju, citali nesto na internetu pa dodju sa nekom idejom kako bi to trebalo da izgleda i nece nista sto nije po tim "internet pravilima".

                          Comment

                          • painter
                            Banovan
                            • 04.03.2010
                            • 738
                            • beograd,m.mostanica

                            #14
                            Originally posted by M-power View Post
                            Koji je motor u pitanju ovde? Očigledno ste imali grešku u testu.
                            Neki dizel, ne secam se koji, cini mi se da je 2.0l. Moguce je da je greska ali kada upalim uredjaj potrosnja padne za par sekundi (pogresno sam napisao gore da je 2-3 minuta) a cim ga iskljucim vrati se, sto je nelogicno obzirom da je taj generator vukao preko 100 ampera (doduse na manjem naponu pa u watima nije bas tako strasno kao sto deluje kada cujes "100 ampera"). Takodje, taj je uredjaj na nekim drugim vozilima pravio slicnu ustedu u procentima ali u toku voznje. Ali sve kratkotrajno jer sam dosta gresaka napravio na tom uredjaju pa nije bilo dugovecan.

                            Comment

                            • painter
                              Banovan
                              • 04.03.2010
                              • 738
                              • beograd,m.mostanica

                              #15
                              Dakle sta se desava sa HHO generatorima kod nas i u svetu? Tehnologija ima potencijala i to velikog ali uspesi su slabi, vise je reklama nego realnost. Svi pisu slicno: "stedi do 30 % goriva (neki pisu "do 50%" ali to je prepisano sa Americkih sajtova gde oni kazu "save up to 50%" ali zapravo misle na 50% vise predjenih milja po galonu sto je oko 33% ustede goriva) a to je sve opet prepisano iz nekih veoma starih patenata i od naucnih ispitivanja. Dakle prepisuju se cifre a malo ko je zaista imao te rezultate. Moguci su i bolji rezultati od ovih koji se reklamiraju ali to veoma tesko ide jer je "neko" izbacio na internet gomilu laznih uputstava o izradi HHO generatora i potisnuo ispravna uputstva. Takodje je problem jer smo suoceni sa nepoznatom granom nauke, o tome se nije ucilo u skolama i te spravice (elektrolizeri) su toliko osetljive da jedna mala promena moze da pokvari rezultat ili da ga stvori. Ja licno sam se mnogo mucio dok nisam shvatio sve ovo sto vam pisem a vidim da imam jos mnogo da ucim. Svojevremeno dok su bile aktivne teme o HHO gasu i ja sam isao pogresnim stopama kao i svi, pokusavao sam da napravim generator sa sto boljom energetskom efikasnoscu ali takav elektrolizer nije idealan za ustedu goriva. Nesto drugo se trazi, potrebno je napraviti takav elektrolizer koji ce da promeni molekularnu strukturu vode (da pregrupise klastere) i da nabaci jos jedan atom vodonika na postojeci u molekulu. Ja to nisam video svojim ocima ali tako kazu neki naucnici i ja vam to prenosim jer bolje objasnjenje nemam. Ima tu jos puno trikova kojima se postize efekat na SUS motor ali to je duga prica. Ispalo je i nesto dobro od moje pogresne usmerenosti, napravio sam veoma efikasne elektrolizere, u mojim merenjima efikasnost je preko 100% (nemojte opet da se kacite za zakone termodinamike, nemaju veze sa ovim, koristio sam razne katalizatore da povecam efikasnost; katalizator je nesto sto pospesuje hemijsku reakciju a ne trosi se). Meni je bitno da je energija jeftina ili besplatna a nije mi bitno odakle dolazi. Recimo, mogu da uvedem Suncevu energiju u proces ili da koristim neku otpadnu toplotu (od SUS motora recimo) da bih pospesio reakciju i dobio preko 100% efikasnost. Dakle ovde racunamo samo utrosenu elektricnu energiju i u odnosu na nju izlazna energija je veca od 100%, a nije se dodatna energija "stvorila iz nicega".

                              Comment

                              Working...
                              X