Koliko stupnjeva koljenastog vratila je potrebno za puni ciklus jednog cilindra?
Osciloskopi
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
nijebitno:
Nisam siguran da li si upoznat sa teorijom, ali ako bismo imali takvu situaciju da struja na svjecici trenturno poraste sa 0 na vrijednost X, onda ne postoji osciloskop koji to moze "uhvatiti" u potpunosti jer bi morao biti beskonacno brz,
Skeneri kao techI, ili bilo koji drugi, su drugaciji instrumenti. Nisu srodni osciloskopu iako neki imaju ugradjene DSO.
Comment
-
-
U primjeru sa svjecicom sam naveo da ako se strujan na svjecici promijeni trenutno ne postoji osciloskop koji je moze uhvatiti jer je promjena beskonacno brza. Naravno ovo su sve teoretske postavke, u realnosti struja na svjecici ima ogranicenu strminu. Ali strmina nema veze sa frekvencijom ponavljanja dogadjaja.
Ovako otrpilike ide teoretska postavka (da ne trazim sada bas detaljno po knjigama da citiram):
Svaki signal se moze razloziti na n sinusoidalnih signala viseg reda i jedan DC signal (koji moze biti i nula). Ako je n konacan broj kazemo da je spektar signala ogranicen. U tom slucaju potreban nam je period odabiranja dva puta manji od perioda sinusnog signala najviseg reda u spektru signala da bismo imali potpunu (teoretski, a i prakticno) informaciju o signalu.
U slucaju da je spektar signala neogranicen ne postoji gornja granica, tj. treba nam beskonacno mali period odabiranja signala.
To je sve pod uslovom da je period odabranja beskonacno mali. Ako se ne varam to se zove Senonova teorema.
Hevisajdova funkcija tj. konacan ali beskonacno brz skok signala ima beskonacan spektar.
Realnost je negdje izmedju, skoro svi signali u prirodi imaju beskonacan spektar, ali su poslije neke granice clanovi viseg reda zanemarljivo mali i osciloskopi su obicno dovoljno brzi.
Znam da Tech1 nije osciloskop (odnosno samo osciloskop) ali me okvirno zanim sta rade ti fabricki skeneri, ili kako se vec zovu, i zasto kostaju toliko para. Znam i da je ovo tema o osciloskopima pa moze i na PM ili da otvaramo novu temu.A moze i off, ti si moderator
Difference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
@nijebitno
nemoj postavljati pitanje zasto postoji senzor polozaja i na bregastoj osovini i na radilici u temi koja se bavi dijagnostickim alatima.to su neke elementarne stvari.predlazem da pronadjes teme u kojima se govori o sekvencijalnom i simultanom ubrizgavanju.
pattern na sekundarnom kolu paljenja nije ni hevisajdova funkcija ni delta impuls.on ima jednu drugu interesantnu osobinu,videces koja je samo kad ja provalim kako se slika u macro modu na novom fotiću kao prva pomoć u nedostatku skenera.O celoj toj teoriji o kojoj govoriš je već bilo reči na Cannon-u.Jedan hint:spark duration.
Comment
-
-
@VV
Don't worry, be happy! Ne moze covjek sve da zna, a pogotovo ono sto mu ne treba u zivotu. Ako ti nesto principijelno nije jasno u onoj mojoj prici nije jasno mogu da pojasnim, mislim da ti teoretsko detaljisanje zaist anije ni potrebno, a trenutno i ne bih znao, morao bih da kopam po knjigama.
@Elwood
Nemoj da se ljutis sto pitam, ipak su ovo diskusije i pitanje se jednostavno nametne. Ja nazalost sto se motora tice imam jako skromno elementarno znanje i malo zdrave logike. Sto se tice porasta struje na svjecici nisam ni mislio da je hevisajdova funkcija, vec da bi to mogla biti najzahtjevnija stvar koju trebamo snimiti osciloskopom na autu, da li sam u pravu? Hevisaj je bio samo ilustraciju Valentu da nije samo stvar u frekvenciji ponavljanja signala.
Sta si ti po zanimanju i obrazovanju, imam osjecaj da si jako duboko u teoriji SUS motora?
Sto se tice makro moda na digitalcu to sa blicom (naravno ako radis sa blicom) nece da ide, ja kada sa blicem slikam dokumenta radim to sa zumom da bi se sto vise izmakao i smanjio odsjaj. Drugi nacin je ili stativ ili jako dobro svjetlo.Difference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
Nijebitno, ne zamjeramo ti na pitanjima. Problem je sto si otisao predaleko i nevezano za osnovnu tematiku.
Nijebitno:
Sto se tice porasta struje na svjecici nisam ni mislio da je hevisajdova funkcija, vec da bi to mogla biti najzahtjevnija stvar koju trebamo snimiti osciloskopom na autu, da li sam u pravu?
Comment
-
-
ovo je tacan podatak o prirastaju napona na sekundarnom kolu:
induktivni sistem paljenja: 300-500 V/us (volti/mikrosekundi)
kapacitivni -II-(CDI): 3-10 KV/us
Kao sto vidis to je daleko od beskonacnosti i vrlo je uhvatljivo osciloskopom.Obratiti paznju na postavku vremenske baze i atenuatora na slikama.
Comment
-
-
vec da bi to mogla biti najzahtjevnija stvar koju trebamo snimiti osciloskopom na autu
trenutno je sajt sa opisom kako se to radi u statusu odrzavanja...pa da ne bih ja prepricavao i negde pogresio sacekaj da proradi...okacicu link.
evo
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
ja u konkurenciju za tu titulu zahtevnosti dodajem merenje zazora ventila sa osciloskopom.
Ako jedan ubrizgavac ima manji protok 10%, energetski doprinos tog cilindra nece biti isti, time ce i energija ispusnog vala biti manja. Kako razluciti od kuda potice razlika? Netko porastao Ikarova krila?
Comment
-
-
Izvinjavam se, vidim da je ova tema izdvojena kao posebna, ja sam u nju usao slucajno i nisam skuzio, poslije sam je pratio preko maila. Pocela je prilicno neobavezno pa tako i ja nastavio...Difference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
Ako jedan ubrizgavac ima manji protok 10%, energetski doprinos tog cilindra nece biti isti, time ce i energija ispusnog vala biti manja. Kako razluciti od kuda potice razlika? Netko porastao Ikarova krila
prati se vreme kada se otvori ventil i vreme kada se zatvori, kao baza za ovaj test.
vremenski faktor kao parametar.
sama amplituda (izduva) je dopunska informacija kao takva.
pogledaj jos jednom, barem sam ja tako razumeo autora.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Sad si me podsjetio na onaj vic u kojem su pitali Muju dali je citao "Na drini cuprija".
prati se vreme kada se otvori ventil i vreme kada se zatvori, kao baza za ovaj test.
vremenski faktor kao parametar.
sama amplituda (izduva) je dopunska informacija kao takva.
Koliko je 2.5% od zazora ventila velicine 0.1 mm? Jos kad se uzme u obzir udaljenost motora do ispusne cijevi plus rezonatori i lonci i gubitak rezolucije signala. Doticni sensor mjeri pulsirajuci ispusni val koji je rezultat volumetricke efikasnosti kao i efikasnosti sagorjevanja. Kompresija, naslage na ventilima, ubrizgavanje goriva, kvalitet iskre, sve moze utjecati na energiju tog vala. Kako izolirati zazor ventila kao jedini uzrok pomaku vala? U praksi je ustanovljeno da novi ubrizgavachi direktno iz pakovanja mogu imati 7-8 % razlicitu protocnost. Do 2% je prihvacen standard.
Pauza.
Comment
-
Comment