BMW E39 523i problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #46
    E sad ovo i mene jako zanima, ajd ocu i ja da dam neki dinar samo da saznam sta je u pitanju
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #47
      Neka je i šala, neka je i od moderatora i znalca - svaka čast, potpuno je bezveze pitanje!
      Mozda je, mozda i nije. Redbull nije obavezan odgovoriti.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #48
        Tj. Valenta zanima koliko bi bio spreman da platis za sigurno resenje problema.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • mickogti
          CBC Član
          • 02.10.2008
          • 83
          • Beograd, Mirijevo

          #49
          da je moj auto u pitanju sad bi vec verovatno krenuo da jurim IP adrese da vas nadjem i eliminisem po kratkom postupku za ovo zahebavanje
          MUZIKANTI - Racing Team

          Comment

          • Bojan335
            CBC Senator XXL
            • 01.05.2007
            • 332

            #50
            odkachi protokomer i probaj dal ti se to desava i tad ,,,idi kod bate moj ti savet sto pre resice ti to brzo ,,on resava ne resivo verujmi......

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #51
              Cekam, cekam
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • redbull
                CBC Član
                • 07.06.2008
                • 31
                • nis

                #52
                Stavio sam mu nove svecice, NGK BKR6EK. Auto se i dalje isto ponasa.
                Perfektno radi na leru, extra ubrzava, najvise 5 minuta, a onda opet isto.
                Na leru pocinje da trese a kad ubrzava treba mu vise vremena da dostigne odredjenu brzinu. Na primer, ide do 6000 rpm ali kao da ne moze da prenese svu tu snagu na tockove, otprilike kao kada imate problem sa kvacilom. I negde izmedju 1700 rpm i 2000 rpm, skoro kao po pravilu, se osecaju "knedle" pri ubrzanju, bez obzira koji stepen prenosa je u pitanju.
                Ono sto mi je takodje cudno je da kad auto ugasim posle svih tih losih simptoma, pa upalim ponovo posle 10-ak minuta na primer, on opet perfektno radi nekih par minuta iako je motor vruc i prakticno je odmah na radnoj temperaturi.
                Nekad se desi da na primer ugasim auto pa upalim posle minut-dva a on opet radi dobro.

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #53
                  Jbg, ti se bas cimas sa tim problemom... Ajde kud sva muka probaj i ovaj "test", treba ti 20-ak minuta vremena i za promenu ne kosta nista

                  Ovaj "sklop" se slike dolazi sa prednje strane motora, znaci ispred ventilatora, tako da imas predstavu gde otprilike da trazis Ono sto treba da lociras je ovaj cilindar, i da onda napipas ovu zicu koja ide iz tog cilindra. Na kraju zice je ovaj konektor uokviren na slici. Iskljuci konektor i onda startuj motor i isprati kako se ponasa na leru.

                  Ako nisi siguran ili ne mozes da dopres (malo je "zavuceno" i nije bas pristupacno) oteraj auto kod majstora i pokazi mu sliku, znace gde da trazi.

                  Vidi ima li razlike u radu na leru kad je ovaj konektor iskljucen, proveri ako treba nekoliko puta sa toplim i hladnim motorom, pa javljaj kako se auto ponasa.

                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • redbull
                    CBC Član
                    • 07.06.2008
                    • 31
                    • nis

                    #54
                    Mislis da je neki problem oko VANOS-a?
                    Skidao sam solenoid VANOS-a kad sam proveravao senzor bregaste, jer ne postoji drugi nacin da dopres do senzora bregaste ako ne skines ovaj solenoid i ne diskonektujes ga.
                    Tada mi nije palo na pamet da probam motor bez VANOS-a.
                    Probacu veceras pa javljam.
                    A sto se tice toga da li cu se snaci, hocu veruj mi... Toliko puta sam rasturao celu usisnu granu i sva creva i komponente do ICV-a, cenzore bregaste, radilice, rail sa brizgaljkama,... da sad mogu i zatvorenih ociju da rasturam sve to...

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #55
                      Da, mislio sam kad si vec do laktova zaprljao ruke proveri i to, usput ti je...

                      Doduse, ti nisi pomenuo da cujes neke cudne zvukove ili "cangrljanje" iz pravca motora, ali mozda je problem u nastanku pa jos ne mozes da procenis... Osim toga, sve drugo sto si naveo moze da asocira na njega, povremeni pad obrtaja u leru i gasenje, losija ubrzanja i elasticnost na nizim obrtajima, generalno slabije performanse. Vanos je ionako bio "klasika" na tim motorima, tako da proveri i to, bar ne kosta nista

                      Ne rece jesi li proveravao pritisak ulja? I te bobine, imas li predstavu zasto su razlicite, zbog cega su menjane i zasto nisu zamenjene sve? Rekoh vec, te Bremi su obicno sra*e i cudi me zasto su promenjene samo 3 a 3 su ostale. Ja imam predstavu sta je otprilike moglo da se desi pa je tako uradjeno ali necu da nagadjam ili mantram, ionako ti je i previse muke...
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • Fabia & Avensis
                        CBC Senator
                        • 25.05.2006
                        • 215
                        • Podgorica - MNE!

                        #56
                        M52 nema problema sa vanosom, ali M52TU ima, sa gumicama koje mogu da se stave.

                        A vanos se provjerava na sljedeci nacin: kad je motor hladan skines dzek onog cilindra i upalis motor, ako ti radi bolje nego prije (mislim na istu temperaturu motora) onda je vanos u onu stvar, ako ti radi isto ili cak nesto slabije onda vanos je OK.

                        Ali ti daleko od toga da imas proglema sa vanosom.

                        Reci mi sljedece, gdje se nalazi senzor radilice kojeg si ti promijenio? ispod vodene pumpe ili kod mjenjaca?
                        DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
                        DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

                        Comment

                        • redbull
                          CBC Član
                          • 07.06.2008
                          • 31
                          • nis

                          #57
                          Mislim da sam pomenuo da se cuje neko "lupkanje" iz motora. Dok je hladan sve je idealno i nista se ne cuje, a to lupkanje pocinje da se cuje kad se malo zagreje motor.
                          Pokusao sam da provalim odakle dopire to lupkanje i bas sam osluskivao oko Vanosa ali mislim da se ne cuje iz njega.
                          Majstori kod kojih sam vozio su mi govorili da su u pitanju hidro-podizaci.
                          Malo cudno, ali to lupkanje se mnogo vise cuje u kabini nego pod haubom. U kabini se u pojedinim trenucima cuje kao da se neko gvozdje "melje" a kad izadjem i podignem haubu cuje se samo blago lupkanje.
                          Inace, nikad mi se nije desilo od kada sam zamenio CCV (regulator pritiska) da se auto ugasi. A i dok nisam zamenio CCV, gasio se samo pri prvom paljenju, znaci, nikad u voznji.
                          Variranja obrtaja uopste nema. Kad pocne da brljavi i spusti broj obrtaja na leru na 500 rpm ili i manje cak (ako je verovati satu), broj obrtaja je konstantan.

                          Comment

                          • redbull
                            CBC Član
                            • 07.06.2008
                            • 31
                            • nis

                            #58
                            @528
                            Druze, senzor koji sam zamenio se nalazi u celu bloka kod vodene pumpe i ispod Vanosa. Da bi skinuo stari i motirao novi,morao sam da drzim pomereno ono debelo crevo od rashladne tecnosti. Bilo je malo nepristupacno.

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #59
                              Samo ne napisa kako se ponasa u leru kad je Vanos diskonektovan, ima li promene?

                              BTW. Napisao si ranije da je auto pre zamene CCV-a trosio oko litar na 5000 km. Kakva je sad potrosnja ulja, ako si u sred cele ove guzve uopste uspeo da ispratis taj podatak?

                              Da li je menjana pumpa za vodu? Kad odu lezajevi na njoj zna da pravi zvuke slicne Vanosu. Pokusaj da malo "iscimas" ventilator (naravno, sa iskljucenim motorom ) i vidis da li ima lufta tj, da li se krece napred-nazad, makar i par milimetara. Uzrok tih zvukova moze da bude tu...

                              Ipak bi trebalo da izmeris kompresiju, ili jos bolje test zaptivanja/curenja na karikama, da bar definitivno znas na cemu si... Jeste to nicasil blok i jeste da su oni propadali daleko brze/ranije nego na tih 260000 km, ali i tu dilemu treba razresiti i ustanoviti a ne samo pretpostavljati cinjenicno stanje.

                              Problem ovde je sto su se tokom vremena "javili" ne jedan nego vise problema, deo problema si otklonio zamenom ICV-a odnosno CCV-a, ali ocigledno problema ima i drugde.
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              • Fabia & Avensis
                                CBC Senator
                                • 25.05.2006
                                • 215
                                • Podgorica - MNE!

                                #60
                                Koje ulje imas u njega?
                                DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
                                DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

                                Comment

                                Working...
                                X