Pozdrav svima
Imam 523i `97 god. Pre nekih 2 meseca sam imao problem sa autom. kad je na leru lose je radio a prilikom ubrzavanja je trokirao. Ukratko, izmenjao sam sve filtere, sve svecice, ocistio brizgaljke i opet nista. Auto se i dalje isto ponasao. Kad sam kupio polovan Idle control valve, problem je skoro bio resen.
Naime, auto je super radio i na leru i vise nije trokirao pri uvrzavanju. Jedini problem je bio sto mi se auto kad ga upalim, prvo ugasi JEDNOM. Ja ga onda ponovo ODMAH upalim, i onda radi ok.
Medjutim, u poslednje vreme auto opet lose radi na leru, tj. vibracije su nepodnosljive. U toku voznje je sve ok. Normalno ubrzava, ne trokira, potrosnja mi je ok (oko 12 litra po gradu sa povremenom ostrijom voznjom).Ali na rad na leru je mnogo los. Na leru radi na nekih 500 obrtaja i nema skakanja i osciliranja broja obrtaja, ali sam primetio da kad na primer dodam gas i drzim ga na nekih 750-800 obrtaja onda je sve ok. Mada, do prosle nedelje je bilo ok i na 500 obrtaja, cak ni tada nije bilo vibracija koje imam sada. Znaci, i sada radi povremeno ok i na 500 obrtaja a onda odjednom pocne da se trese ceo auto sa vibracijama iz motora, kao da mu ne rade svi cilindri.
Nekoliko majstora mi je reklo da je problem u Idle Control Valve-u i da ipak kupim nov. To sam i uradio ali se auto opet isto ponasa na leru.Sta mislite da je problem? Da li je problem u protokomeru (mada broj obrtaja mi ne skace niti imam povecanu potrosnju). Neko kaze da je mozda i lambda sonda. Stvarno ne znam sta da vise da radim.
I da, zaboravio sam da kazem da mi se sada auto ugasi 2 ili nekad cak 3 puta kad ga palim. Znaci on upali odmah, i to lako, ali onda kao da ne moze da odrzi broj obrtaja i gasi se sam, i to bez obzira na doba dana. Primetio sam da se auto gasi cesce kad je hladnije vreme.
Inace kad je zamenjen idle control valve, nista nije resetovano.
Imam 523i `97 god. Pre nekih 2 meseca sam imao problem sa autom. kad je na leru lose je radio a prilikom ubrzavanja je trokirao. Ukratko, izmenjao sam sve filtere, sve svecice, ocistio brizgaljke i opet nista. Auto se i dalje isto ponasao. Kad sam kupio polovan Idle control valve, problem je skoro bio resen.
Naime, auto je super radio i na leru i vise nije trokirao pri uvrzavanju. Jedini problem je bio sto mi se auto kad ga upalim, prvo ugasi JEDNOM. Ja ga onda ponovo ODMAH upalim, i onda radi ok.
Medjutim, u poslednje vreme auto opet lose radi na leru, tj. vibracije su nepodnosljive. U toku voznje je sve ok. Normalno ubrzava, ne trokira, potrosnja mi je ok (oko 12 litra po gradu sa povremenom ostrijom voznjom).Ali na rad na leru je mnogo los. Na leru radi na nekih 500 obrtaja i nema skakanja i osciliranja broja obrtaja, ali sam primetio da kad na primer dodam gas i drzim ga na nekih 750-800 obrtaja onda je sve ok. Mada, do prosle nedelje je bilo ok i na 500 obrtaja, cak ni tada nije bilo vibracija koje imam sada. Znaci, i sada radi povremeno ok i na 500 obrtaja a onda odjednom pocne da se trese ceo auto sa vibracijama iz motora, kao da mu ne rade svi cilindri.
Nekoliko majstora mi je reklo da je problem u Idle Control Valve-u i da ipak kupim nov. To sam i uradio ali se auto opet isto ponasa na leru.Sta mislite da je problem? Da li je problem u protokomeru (mada broj obrtaja mi ne skace niti imam povecanu potrosnju). Neko kaze da je mozda i lambda sonda. Stvarno ne znam sta da vise da radim.
I da, zaboravio sam da kazem da mi se sada auto ugasi 2 ili nekad cak 3 puta kad ga palim. Znaci on upali odmah, i to lako, ali onda kao da ne moze da odrzi broj obrtaja i gasi se sam, i to bez obzira na doba dana. Primetio sam da se auto gasi cesce kad je hladnije vreme.
Inace kad je zamenjen idle control valve, nista nije resetovano.
Comment