BMW E39 523i problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • redbull
    CBC Član
    • 07.06.2008
    • 31
    • nis

    #61
    Prosle nedelje sam zamenio ulje i sipao sam mu Mobil 10-40 polusintetiku.
    Sta mislite da probam da mu "ocistim" protokomer. Na nekim americkim sajtovima sam citao da ljudi to rade i da se auto posle mnogo bolje ponasa.
    E sad, mislim da je kod mene protokomer sa filmom, a cuo sam da je zajebano da se cacka ista oko njega i da lako mogu da ga pokvarim, mada na ovim sajtovima gde sam to citao, cistili su bas takve protokomere.
    Da li je neko od vas radio to ili ima bilo kakva iskustva sa tim?

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #62
      Originally posted by redbull
      Prosle nedelje sam zamenio ulje i sipao sam mu Mobil 10-40 polusintetiku.
      Sta mislite da probam da mu "ocistim" protokomer. Na nekim americkim sajtovima sam citao da ljudi to rade i da se auto posle mnogo bolje ponasa.
      E sad, mislim da je kod mene protokomer sa filmom, a cuo sam da je zajebano da se cacka ista oko njega i da lako mogu da ga pokvarim, mada na ovim sajtovima gde sam to citao, cistili su bas takve protokomere.
      Da li je neko od vas radio to ili ima bilo kakva iskustva sa tim?
      Probao ja nekoliko puta. Nece skoditi, a dali ce pomoci saznat ces samo ako ga ocistis.
      Preskocio si moje prijasnje pitanje. Nakon ovog iskustva, koliko bi bio spreman platiti za adekvatnu dijagnozu tvog problema?

      Comment

      • redbull
        CBC Član
        • 07.06.2008
        • 31
        • nis

        #63
        Nisam cistio protokomer ali sam vozio sam auto sa odkacenim protkomerom i utisci su sledeci:
        Auto je normalno upalio, drzao je broj obrtaja na 1000 dok je bio hladan, isao je i ubrzavao normalno. Kad se malo zagrejao i spustio broj obrtaja, onda je bas primetno izgubio snagu. Do nekih 2000 obrtaja kao da je imao neku ogromnu rupu u ubrzanju i uopste nije hteo da prima gas kako treba.
        Onda sam ugasio auto, prikljucio protokomer, i odmah upalio auto. Auto je poceo mnogo bolje da ubrzava, radio je oko 2 minuta ok a onda je opet poceo da zeza kao i ranije (znaci, nema one snage kao kad je hladan i kad ubrzava k`o lud).

        Comment


        • #64
          redbull,
          koliko bi,pričamo teoretski,bio spreman da platiš majstoru da ti kaže u čemu je kvar na autu?Posle svih delova koje si zamenio,vremena,živaca...

          Comment

          • redbull
            CBC Član
            • 07.06.2008
            • 31
            • nis

            #65
            Pitanje "koliko sam spreman da platim?" stvarno ne bih hteo da komentarisem.
            Forumi su osmisljeni da bi ljudi medjusobno razmenjivali iskustva i pomagali jedni drugima.
            Ako neko moze, zeli i naravno, UME da mi resi problem, neka mi posalje na PM cenu za tu svoju uslugu, jer javni forum nije pijaca gde bi licitirali ciframa.

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #66
              Pitanje "koliko sam spreman da platim?" stvarno ne bih hteo da komentarisem.
              Nije odgovor koji sam ocekivao, ali hvala svejedno.
              Forumi su osmisljeni da bi ljudi medjusobno razmenjivali iskustva i pomagali jedni drugima.
              Svatko pomaze na svoj nacin. Ja sam, na primjer, zatrazio neke podatke koje nisam dobio pa nisam mogao pomoci. Ti si prihvatio drugacije sugestije tipa probaj ovo, a ako ne uspije probaj ono drugo. Ako mora tako biti, amen. Nije na meni da se mijesam.
              Ako neko moze, zeli i naravno, UME da mi resi problem, neka mi posalje na PM cenu za tu svoju uslugu, jer javni forum nije pijaca gde bi licitirali ciframa.
              Pitanje je dali se problem uopce moze rijesiti na ovaj nacin. Mene je zanimalo kako netko u tvom polozaju osjeca prema jednokratnom rjesenju. Ja sam na desetinje hiljada km od vas i ne pada mi na kraj pameti da ti nudim svoje usluge.
              Mene zanima dali bi bio spreman platiti istu cifru za podrobnu dijagnozu koju si potrosio na metodu pokusaja i promasaja, ili neku drugu cifru.
              Ovo nije pokusaj da se utrlja sol u ranu, bez obzira sto tko misli.

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #67
                Samim odlaskom kod majstora - montera, najcesce neresis problem. Tako promenis nekoliko majstora koji menjaju onako na osecaj i lepo ti izbiju par stotina eura iz dzepa. Na kraju dodjes kod majstora koji igrom slucaja ubode pravu stvar. Posle toga tog majstora smatras najboljim u gradu?!!

                Meni se desavalo da zbog takvih majstora bude mi skuplja snicla nego prase Dok se oni izmenjaju trazeci sta je crklo, nekada je jednostavnije da bacis ceo sklop i namontiras drugi...

                Meni je ovaj BMW interesantan jer lagano trazim alternativni za ovaj BMW koji trenutno vozim. Plasim se nikasil blokova, citao sam razne simptome, u tvom slucaju neki su se poklopili...
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • ///M_Power
                  CBC Senator XXL
                  • 05.05.2008
                  • 335
                  • Beograd - Minhen

                  #68
                  Izvini ako ponovim neko pitanje, mozda sam u citanju nesto propustio.
                  Neko je vec pitao za pritisak goriva. Jesi li izmerio?
                  Dizne, stanje istih, jesu li ciste, kako bacaju gorivo?
                  Simptomi koje navodis zvuce kao gubitak kompresije, a zavisno od ulja i temperature ulja, nacina voznje i ko zna koje cega ona je ponekad bolja ponekad losija jer ulje dok je hladno bolje "drzi".
                  Koliko kilometara si presao otkad se problem pojavio?
                  Koliko si siguran u stanje samog motora?

                  Comment

                  • mickogti
                    CBC Član
                    • 02.10.2008
                    • 83
                    • Beograd, Mirijevo

                    #69
                    Originally posted by djukic
                    Samim odlaskom kod majstora - montera, najcesce neresis problem.
                    Pa kako su onda ti ljudi majstori?! Oni onda i ne zasluzuje da se zovu tako...

                    @redbull

                    Iscimaj se do BG-a, do Bate, covek je majstor, garantovano ce ti to resiti... Inace zovu ga BataBMW
                    MUZIKANTI - Racing Team

                    Comment

                    • redbull
                      CBC Član
                      • 07.06.2008
                      • 31
                      • nis

                      #70
                      Brizgaljke su proverene i ociscene i bilo je sve OK.
                      Sto se tice pritiska i temperature ulja, ne verujem da je to u pitanju, mada ko zna...
                      Auto radi perfektno dok je hladan. Pocinje da brljavi kad se zagreje malo. Ja onda ugasim auto, ponovo ga upalim posle minut-dva, a on opet radi par minuta perfektno iako je tada motor vec na radnoj temperaturi.
                      Kao da je "programiran" da radi dobro par minuta po paljenju, a onda pocinje da brljavi i da gubi snagu.
                      Inace, pre nekih 6 meseci sam menjao dihtung poklopca motora jer je malo vlazio. Jedan saraf je bio proslajfovao pa je majstor nesto budzio sa tecnim metalom kad je montirao novi dihtung. Kao posledicu toga, vidim da i dalje ulje vlazi u predelu 4. i 5. cilindra.
                      Pre nego sto sam zamenio regulator pritiska sa uljnim membranama-CCV ( membrane su bile pukle), desavalo mi se da se palila lampica za pritisak ulja (narandzasta, ne crvena), tako da je to verovatno bilo povezano sa tim. Pre 10-ak dana kad sam menjao ulje, video sam da vlazi i na semeringu radilice. Ali mi se lampica za pad pritiska ulja ne pali vise.

                      Da li je moguce da su moji problemi povezani sa ovim?

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #71
                        Originally posted by mickogti
                        Originally posted by djukic
                        Samim odlaskom kod majstora - montera, najcesce neresis problem.
                        Pa kako su onda ti ljudi majstori?! Oni onda i ne zasluzuje da se zovu tako...

                        @redbull

                        Iscimaj se do BG-a, do Bate, covek je majstor, garantovano ce ti to resiti... Inace zovu ga BataBMW
                        Gotovo svi "majstori" koje ja znam u Beogradu (voizm BMW-a vec nekih 12 godina)...
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • Gavra
                          CBC Senator XXL
                          • 06.03.2008
                          • 2031
                          • Beograd

                          #72
                          Originally posted by djukic
                          Samim odlaskom kod majstora - montera, najcesce neresis problem. Tako promenis nekoliko majstora koji menjaju onako na osecaj i lepo ti izbiju par stotina eura iz dzepa. Na kraju dodjes kod majstora koji igrom slucaja ubode pravu stvar. Posle toga tog majstora smatras najboljim u gradu?!!
                          Majstor i MONTER su 2 razlicite stvari.

                          Da ne resis problem ako odes kod majstora retko,mnogo je cesce da ljudi voze kola sa nekoliko problema ali tek kad pocne da izdaje pojave se u servisu i onda ih cudi zasto je popravka skupa.

                          Zasto mislis da neko "ubode" pravu stvar? Nije logicnije da neko zna vise od ostalih?

                          Zasto se ovde pominju samo najcesce greske pri radu motora,da li je neko uradio ozbiljan pregled automobila ili je sve radjeno po principu:

                          Skener kaze da je sve ok?

                          Pitanje koliko bi platio za dijagnozu je sasvim na svom mestu.

                          Da ti je prvi servis naplatio 100 eura dijagnozu i zamenio samo..........
                          verovatno bi rekao da su bezobrazni,medjutim posle ove agonije 100 eura i ne zvuci mnogo.
                          Poslednji nek ugasi svetlo

                          Comment

                          • mickogti
                            CBC Član
                            • 02.10.2008
                            • 83
                            • Beograd, Mirijevo

                            #73
                            to sam ja hteo reci
                            MUZIKANTI - Racing Team

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #74
                              stA je sa senzorom temperature motora ? npr ako stalno daje informaciju da je hladan motor, pa dok je hladan radi ok, a kad se ugreje naliva preterano...pa motor naravno ne ide itd... i lambda brlja zbog bogate smese.. ako ima klasican ntc onda premeri otpor, na topao motor bi trebalo da daje 200-300 oma, a na hladan cini mi se oko 2-3 kilo oma...
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              • redbull
                                CBC Član
                                • 07.06.2008
                                • 31
                                • nis

                                #75
                                Re: BMW E39 523i problem

                                Danas sam bio kod 15-og majstora i rekao mi ja da su 100% crkle obe lambda sonde. Zvao sam Deltu, jedna kosta 18.800 din!!!
                                Interesuje me da li moze da se stavi neka univerzalna. Na internetu sa nasao da moj E39 sa M52 motorom i Siemens MS4.1 ECU-om, koristi specificne TITANIA lambda onde. Te sonde koristi samo 3% automobila na svetu ( daju kao bolje performanse), a ostalih 97% koristi ZIRCONIUM lambda sonde.
                                Isao sam u radnju koja prodaje NGK (NTK) lambda sonde i u njihovom katalogu pise da ne prave univerzalnu, nego samo tipsku sondu za njega, i naravno nikad nisu ni uvozili.
                                Euro auto ima WALKER-ove sonde i u katalogu pise da se moze koristiti i na mom autu, ali ono sto me zbunjuje je to sto ta ista sonda pasuje po njihovom katalogu na sve automobile koje koriste sondu za 4 zice.
                                Da li da kupim ove Walker-ove? Da li negde kod nas mogu da se kupe univerzalne titania lambda sonde?
                                Mislim da je stvarno mnogo dati za lamda sonde vise od 400 eur!!!

                                Comment

                                Working...
                                X