redbull, ne napisa jesi li resetovao memoriju posle zamene, niti koja je revizija softvera u pitanju. Ne zahebavaj se sa sondama jer problem najverovatnije nije u njima. Vidish da nema razlike koju iskljuchish i da radi isto sa ili bez njih. Ne napisa ni jesi li proverio bobine ni koliko si detaljno proverio creva i vodove vazduha, problem mozhe da bude banalne prirode odnosno da vuche negde "falsh" vazduh. Rebrasto crevo u usisu, dihtunzi oko MAF senzora, creva koja povezuju ICV sa usisnom granom su posebno kritichna i znaju da "prsnu". Proveri sve redom a mozhesh i sve odjednom
- startuj motor, podigni haubu, poklopi shakom otvor za usis na kutiji kucishta filtera i neka neko iz kabine blago digne obrtaje ali ne previshe, odnosno ne toliko da od motora vishe nishta ne chujesh
Sa malo vecim obrtajima i "poklopljenim" usisom trebalo bi da shaka bude prikucana za otvor kucishta narochito sa svakim turiranjem, a ako to izostaje onda negde "curi" vazduh shto cesh lako i chuti ako si "pod haubom" jer je zvuk u****vanja vazduha "sa strane" karakteristichan i trebalo bi brzo da provalish gde je problem, ako ga ima...
Osim toga trebalo bi i da proverish senzor temperature motora (rashladne technosti), jer je moguce da njegov losh ulaz kad motor dostigne radnu temperaturu onemogucava ecu da pravilno dozira smeshu.
Josh jedna stvar, koliko ulja potroshi taj motor na 10000 km? Iz kritichne je serije M52 motora i ovo shto pita djukic ima itekako veze... Kad je uvezen taj auto, tj. koliko je vozhen kod nas?
BTW. To sa ABS-om i ASC-om koji ne rade... Jesi li ti siguran, ili ti je samo bivshi vlasnik rekao da ne rade senzori, jesi li to proverio? Ako nisi proveri, to mozhe da ima veze sa trenutnim problemima koje imash na autu... Jeste "long shot" ali je bilo i takvih sluchajeva...
Chekamo updates, i resetuj taj komp, nece da mu shkodi
Vidim ni ICV kad si menjao nisi resetovao, a zamenio si u medjuvremenu i CVV i CPS i svashta neshta radio. Greshke moraju biti obrisane iz memorije i sistem resetovan. Sredice se to vec nekako, samo treba malo vishe obostranog angazhmana 
Pozz


Osim toga trebalo bi i da proverish senzor temperature motora (rashladne technosti), jer je moguce da njegov losh ulaz kad motor dostigne radnu temperaturu onemogucava ecu da pravilno dozira smeshu.
Josh jedna stvar, koliko ulja potroshi taj motor na 10000 km? Iz kritichne je serije M52 motora i ovo shto pita djukic ima itekako veze... Kad je uvezen taj auto, tj. koliko je vozhen kod nas?
BTW. To sa ABS-om i ASC-om koji ne rade... Jesi li ti siguran, ili ti je samo bivshi vlasnik rekao da ne rade senzori, jesi li to proverio? Ako nisi proveri, to mozhe da ima veze sa trenutnim problemima koje imash na autu... Jeste "long shot" ali je bilo i takvih sluchajeva...
Chekamo updates, i resetuj taj komp, nece da mu shkodi


Pozz
Comment