Djagnosticirajmo problem Megan coupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    Djagnosticirajmo problem Megan coupe

    Evo jos jednog dijagnostickog kviza
    Ali pokusajmo da resimo problem koji drugar vec duze vreme ima na svom autu tj otkada ga je kupio i kaze da je ne resiv (barem ga niko dosad u dosta servisa nije resio) a ja sam se bas zainteresovao da ga resimo.
    Naime radi se o:
    Renault Megan Coupe 2.0 8v 84/115pri 5400o/min
    Opste poznati motor koji se dugo godina stavlja u PSA F3R

    Desava se to da kad hoce ujutro da ga upali ili posle duze pauze stajanja auta on dugo vergla prosecno oko 10sec. pre nego sto upali.
    Stalno je dolazio da mu trazim problem al kad god on dodje motor pali iz prve verovatno zato sto je topao. Nisam mu verovao dok svako jutro nije poceo da snjima verglanje kako bi mi dokazao. Znaci kad odstoji auto nema izuzetaka kad upali odmah, uvek vergla dugo pa sam ja poceo kako ustanem da odem do njega i trazim problem kad nece da upali.
    Inace posle paljenja motor radi savrseno.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Opste poznati motor koji se dugo godina stavlja u PSA F3R
    PSA = Peugeot Citroen , ali to i nije tako bitno.



    Ako ga odmah ugasish nakon tog prvog paljenja, da li odmah zatim lako upali?
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Ma da onda pali ko mina.
      Morao sam da idem a i sad moram posto post nije dovrsen posto mnogo toga je ispitano pa da skratim muke.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        #4
        Da nije mozda zbog pumpe za gorivo, cim dugo stoji popusti i vrati gorivo nazad u rezervar Mozda zbog starosti membrane na pumpi, popucala il Jedino to moze da bude...
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Originally posted by Saabo
          Da nije mozda zbog pumpe za gorivo, cim dugo stoji popusti i vrati gorivo nazad u rezervar Mozda zbog starosti membrane na pumpi, popucala il Jedino to moze da bude...
          Pa da, zato sam i pitao da li odmah nakon toga pali.
          Ali da sachekamo dopunu, mozda je to vec probano.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Iznad pumpe ima na sistemu nepovratni ventil.

            Sve i da je do njega nebi uzelo 10 sekundi

            Problem nastaje kad se usled agresivnog benzina kuglica (gumena smanji pa cak i nestane) .
            Mogucnost da kuglica usled protivpritiska koji vlada u fuel railu bude potisnuta u levkasti kanal i da trazi od pumpe da se malo namuci da je izbije nazad.

            Dakle pogledaj kakva je stvar sa samim nepovratnim ventilom.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • tenzo RS
              CBC Senator XXL
              • 01.11.2004
              • 309
              • Krusevac
              • Saab 9-3 TiD

              #7
              ...da nije neka caka sa pritiskom ulja???

              ...burazer vozi Clio Williams-a...taj auto uvek pali posle 3-4 sec verglanja...koliko sam uspeo da se raspitam tako je fabricki podeseno da bi se sto bolje rasporedilo ulje...10 sec je dosta ali moguce da postoji senzor za pritisak ili prisutnost ulja bez cijeg odobravanja auto nece da pali...
              8 i 300...u firungu !!!

              trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Evo stigoh. Izvinjavam se sto pitanje nisam pojasnio do kraja jer sam morao ici pa ste se raspricali .
                Ovako, gore sam rekao da nam olaksam stvari a u stvari trebalo je da kazem da otezam, posto su sve osnovne stvari vec ispitane.
                Ciljate na gorivo kao sto sam i ja pa sam se zadnja 3 dana bavio sa tim i otklonio svaku sumnju.
                Znaci u poslednje vreme sta je radjeno sto od strane servisa sto od strane mene je , pranje dizni i raila, pritisak sam proverio na sve nacine i desava se kako kazete da pritisak popusti nakon odredjenog vremena. Na pr. posle 2 sata padne na 1bar, mada totalno ne bitno jer kad pumpa odradi na kontaktu pritisak odmah naraste na propisanu granicu, cak i kada posle te pauze skinem crevo dovoda i skroz ispustim pritisak pa natakarim manometar, kad dam kontakt pumpa dovoljno odradi da vrati pritisak na normalu cak i sa punjenjem dugackih creva manometara.
                Vise me interesuju Tenzine pretpostavke. Sta se tu dogadja, sta kod modernih automobila kontrolise tajming da se uvek pusti malo motor da promesa ulje pa tek onda da se upali. Sta pri tom prekida, varnicu ili dizne.
                Dalje ulje je menjano u servisima zbog pretpostavki hladnog starta ili ti lose kompresije ali motor radi kao sat kad upali odlicno ide i trosi ulje u propisanim granicama.

                Svecice su menjane od razlicitih proizvodjaca.
                Jos nesto znaci nesto se totalno prekida dok ne krene, znaci ne verujem u slabu kompresiju preskakanje varnica, dizni i ostalog iz razloga da kad se motor upali posle tog vremena verglanja i odmah ugasi sledece paljenje moze odraditi i na 2 cilindra na 3 uvek i dalje radi kao sat. Tako da po meni jurimo konkretan prekid necega pre pustanja u rad. Dizne sam proveravao i regularno otvaraju i spricnu na kontaktu. Poslednje danas sto sam ga uhvatio je da pri verglanju nije imao struje na svecici pa kad sam zamenio kablove da vidim da nije kabal u maleru ili da pojurim VN trafo, varnica se pojavila i na tom kablu. Sumnjam da sam is prve pogodio kabal ili VN trafo koji preskace jer mozda svecica nije imala masu a ja se jos nisam oslobodio straha da drzim lepo kabl jer me pre neki dan na jednom autu raspalio rafal da sam leteo tako da to ne mojte uzimati zdravo za gotovo. Mozda i nije bilo varnice na tom kablu ali i na drugima u isto vreme koje nisam skidao.

                Auto ima gas i to se desava od kada je uvezen iz Italije i prodavac je nagovestio drugaru da auto teze pali ali da je posle sve OK.
                Sad ono sto zbunjuje i gde ja ne vidim vezu (mozda vi vidite) je da kad je drugar udario auto od pozadi pre par meseci, bila je izvadjena boca 3 dana i kaze da je tada palio super. Ja stvarno ne vidim nikakve veze i sumnjam u slucajnost posto su kombinacije paljenja gas-benzin sve probane, pa i ta da je cviknut jedno vreme gasni sistem te je vozio kao da nema gas i isto se desavalo.

                E ajde sada da nas vidimo da se malo pomucimo
                Znaci protumacite sve navedene stvari a mene interesuje sta kontrolise pauzu da ECU pusti varnicu i dal uopste nju prekida ili dizne, dal senzor pritiska ulja kao sto tenzo rece ili ima neki drugi tajming.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • itza
                  CBC Senator XXL
                  • 28.12.2004
                  • 658
                  • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                  • -

                  #9
                  Pojasni malo to sa gasom ..
                  palio je super dok je auto bio udaren i boca bila napojlu ..
                  ali ste vi nakon toga probali paljenje na gas i na gorivo i probali ste voznju samo na gorivo i problem je tu i dalje ?
                  znachi palio dobro samo dok je bio udaren ?
                  "Brano sine , vozi POLAKO..."

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Bas tako ali ne moj me drzati za rec jer tada nisam bio prisutan nego drugar kaze da ta 3 dana kad je bila izvadjena boca auto je palio super, mada pazi ne dozvoli da te to zbuni i moguca je cista slucajnost pa da ti misli krenu na drugu stranu, mada mozda ima neke veze sa tim pa to treba drzati u rezervi.
                    Samo sto u svakom realnom pogledu to nema nikakve veze i pregledana je gasna instalacija i uredu je i da li izvaditi bocu ili prekinuti gasni sistem nema nikakve veze.
                    Ovo drugo vezano za paljenje je vrseno iz nekih drugih razloga leganja dizni i nekih extremno specificnih kvarova i problema. Znaci probano je paljenje i prekidanje sa corbom i gasom u svim kombinacijama i auto uvek dugo vergla posle pauze.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • itza
                      CBC Senator XXL
                      • 28.12.2004
                      • 658
                      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                      • -

                      #11
                      ma palo mi je na pamet da to shto je udaren od pozadi ima neke veze ... da li mu je rezervoar za gorivo pozadi .. mozhda ti senzori o kojima prichate prekidaju dovod goriva a da je el ventil na rezervoaru pa je to nekim sluchajm bilo u prekidu .... a ventil bio otvoren ... mada to nema logike jer uvek ima goriva i crevima do motora pa bi morao da upali iz prve i ugasi se ... ali ... neshto na tu temu ... ?
                      "Brano sine , vozi POLAKO..."

                      Comment

                      • tenzo RS
                        CBC Senator XXL
                        • 01.11.2004
                        • 309
                        • Krusevac
                        • Saab 9-3 TiD

                        #12
                        jos nisam oslobodio straha da drzim lepo kabl jer me pre neki dan na jednom autu raspalio rafal da sam leteo
                        ...mora da je bilo... G...G....G....G....G....GASI !!!!.... .... ...

                        ...proveri ti to jos jednom sa kablovima i strujom pa da se zna u kom
                        pravcu treba da se razmislja...
                        8 i 300...u firungu !!!

                        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Ico bez obzira na udarac koji nije bio opasan nista se nije tada poremetilo jer je i pre udarca auto verglao tako da......
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • itza
                            CBC Senator XXL
                            • 28.12.2004
                            • 658
                            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                            • -

                            #14
                            pa ok verglao je pre udarca ali je posle udarca po njegovoj prichi pali kako treba ? na to sam ciljao ...
                            "Brano sine , vozi POLAKO..."

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              Originally posted by tenzo RS
                              jos nisam oslobodio straha da drzim lepo kabl jer me pre neki dan na jednom autu raspalio rafal da sam leteo
                              ...mora da je bilo... G...G....G....G....G....GASI !!!!.... .... ...

                              ...proveri ti to jos jednom sa kablovima i strujom pa da se zna u kom
                              pravcu treba da se razmislja...
                              Ma ajde da me kabal pogodio neko spala cackao oko kape pa kad je spala opali me rafal samo takav
                              Na ravno provericu sutra ako ne bude kise al zanima me i dalje sta vrsi prekid struje, tajmer, odredjeni br.pulsa ckranka, hall, ili senzor pritiska ulja i dal tada ecu skida varnicu ili dizne.
                              Ico da ali posle vracanja boce auto i dalje vergla mesecima
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X