Djagnosticirajmo problem Megan coupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #46
    Gas moze da ima veze sa adaptacijom ECU-a. Ukoliko lambda posle duze voznje na plin "primi" pogreshne podatke o smeshi, ECU moze da "izadje" iz benzinskih vrednosti. Nakon toga mu je problematichno da kod paljenja hladnog motora dodje u benzinski mod. Ali ako se isto deshava i kod voznje samo na benzin, onda nema ulogu.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #47
      Moze li se probati ovako nesto. Najprije treba ustanoviti kakav dotok goriva imamo. Treba odpojiti povratno crijevo goriva na izlazu iz regulatora pritiska i instalirati gumeno ili plasticno crijevo i izvesti taj vod u litrenu flasu. Zatim se ujutro, nakon duzeg stajanja, pumpa aktivira ili direktno ili aktiviranjem releja. Ja preferiram obadva nacina jer se na taj nacin moze ustanoviti dali relej dobro zatvara strujni krug.
      Treba obratiti paznju na vrijeme potrebno da se gorivo pojavi te volumen goriva dobiven unutar jedne minute. Nadji pomocnika s stopericom. Ne znam specifikaciju za taj model, mozda je mozete naci u Autodati. Mozda oko litre u minuti.

      Drugi test bi ti trebao pomoci oko iskre. Izvadi sve svjecice van, povecaj zazor za duplo, vrati ih nazad u kablove, upari dvije svjecice koje pripadaju istoj bobini na obadvije strane, svezi ih zicom ili elektricnom trakom tako da se dodiruju metalnim dijelom, zatim postavi svaki par svjecica na komad daske da bi ih izolirao od motora. Kad si gotov, neka ti netko starta motor dok ti osmatras iskru. Zabiljezi vrijeme potrebno za pocetak iskre.

      PAZNJA!!! NEMOJTE ZAPALITI MOTOR !!!

      Jednom kad se ustanove fizicke cinjenice mozemo nastaviti dalje.

      Pozdrav svima.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        Pade mi napamet jos jedna stvar.

        Malo nadugacko gledano ali , gorivo koje nestaje iz raila moze isto tako da procuri kroz injektore koji imaju problema da drze zatvoreno.
        Punjenje cilindra sa gorivom bi moglo da dovede do "pre****vanja" i treba duze vremena da odgori sve pre nego li sastavi .

        Mada, nesecam se sad da li si pisao da su injektori prani? muka me da trazim
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #49
          Boost, moguce je da ubrizgavac curi. No ako bi imao veliki odliv primjetilo bi se na radu motora. Receno je da motor dobro radi i pali kad je vruc.
          Mene zanima ima li strujni krug pumpe pomocni (back up) strujni krug koji ide preko sensora pritiska ulja u motoru. Ovo najvise zvuci kao kasno gorivo.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #50
            Vali, vozi se na plin pretezno, i nisam siguran da li bi primetili?
            Posto je toliko malo curenje koliko da tek preko noci uspeva da smeta, dakle kad je motor i uspeo da se ohladi te nema isparavanja benzina u tolikoj meri.

            Voleo bi da ga voza na gas i da izvadi osigurac od pumpe, i da ga stavi ujutru pred paljenje
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #51
              Ako sam dobro shvatio, problem je prisutan i kad se stalno vozi na benzin. Mozda grijesim. Svejedno. Trebalo bi da lakse upali na benzin.
              Ako se potrudi i napravi testove koje sam mu opisao, ici cemo dalje na osnovu cinjenicnog stanja.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #52
                O tome i pricam dok god koristi benzin, problem je prisutan. Svako paljenje motora je na benzinu.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #53
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  Moze li se probati ovako nesto. Najprije treba ustanoviti kakav dotok goriva imamo. Treba odpojiti povratno crijevo goriva na izlazu iz regulatora pritiska i instalirati gumeno ili plasticno crijevo i izvesti taj vod u litrenu flasu. Zatim se ujutro, nakon duzeg stajanja, pumpa aktivira ili direktno ili aktiviranjem releja. Ja preferiram obadva nacina jer se na taj nacin moze ustanoviti dali relej dobro zatvara strujni krug.
                  Treba obratiti paznju na vrijeme potrebno da se gorivo pojavi te volumen goriva dobiven unutar jedne minute. Nadji pomocnika s stopericom. Ne znam specifikaciju za taj model, mozda je mozete naci u Autodati. Mozda oko litre u minuti.

                  Drugi test bi ti trebao pomoci oko iskre. Izvadi sve svjecice van, povecaj zazor za duplo, vrati ih nazad u kablove, upari dvije svjecice koje pripadaju istoj bobini na obadvije strane, svezi ih zicom ili elektricnom trakom tako da se dodiruju metalnim dijelom, zatim postavi svaki par svjecica na komad daske da bi ih izolirao od motora. Kad si gotov, neka ti netko starta motor dok ti osmatras iskru. Zabiljezi vrijeme potrebno za pocetak iskre.

                  PAZNJA!!! NEMOJTE ZAPALITI MOTOR !!!

                  Jednom kad se ustanove fizicke cinjenice mozemo nastaviti dalje.

                  Pozdrav svima.
                  Volumen je ok vec sam rekao
                  a iskru cemo testirati
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #54
                    Originally posted by BOOST
                    Pade mi napamet jos jedna stvar.

                    Malo nadugacko gledano ali , gorivo koje nestaje iz raila moze isto tako da procuri kroz injektore koji imaju problema da drze zatvoreno.
                    Punjenje cilindra sa gorivom bi moglo da dovede do "pre****vanja" i treba duze vremena da odgori sve pre nego li sastavi .

                    Mada, nesecam se sad da li si pisao da su injektori prani? muka me da trazim
                    Hmmmm...zanimljivo i veoma moguce jer je ovo jos jedina preostala ne proverena veza sa gorivom koja nema veze dal radi na gas ili na gorivo posto pumpa stalno radi.
                    Injectori jesu prani al ko ce ga znati. Rekao sam vec da pritisak opadne posle 1-2 sata sa 2.5 na 1 bar. tako da moguce da negde odlazi gorivo ako pumpa inace ne propusta povratno pa da tako izgubi pritisak
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #55
                      Volumen je ok vec sam rekao
                      a iskru cemo testirati
                      [/quote]

                      Procitao sam tvoj napis. Ipak, ja bih htjeo vidjeti volumen i pritisak izmjeren pri prvom startanju, ujutro nakon duzeg stajanja. Koliko dugo ce trebati da se ptitisak digne sa nule na odredjeni nivo potreban za uspjesan start?
                      Tvojim nacinom gorivo je napusteno samo iz gornjeg dijela sistema i lakse ga je nadomjestiti. Postavi manometar navecer i probaj ujutro kad je sistem potpuno prazan. Ako povratni ventil pusta, pumpa mora ispuniti cijeli sistem sto trazi nesto vremena, a i hladan motor trazi nesto vise goriva. Ako je pumpa nesto oslabila punjenje cijevi ce biti otezano takodjer.
                      Mjerenje treba obaviti pod istim uvjetima pod kojima se problem desava.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #56
                        Originally posted by Valent Vudriga

                        Procitao sam tvoj napis. Ipak, ja bih htjeo vidjeti volumen i pritisak izmjeren pri prvom startanju, ujutro nakon duzeg stajanja. Koliko dugo ce trebati da se ptitisak digne sa nule na odredjeni nivo potreban za uspjesan start?
                        Tvojim nacinom gorivo je napusteno samo iz gornjeg dijela sistema i lakse ga je nadomjestiti. Postavi manometar navecer i probaj ujutro kad je sistem potpuno prazan. Ako povratni ventil pusta, pumpa mora ispuniti cijeli sistem sto trazi nesto vremena, a i hladan motor trazi nesto vise goriva. Ako je pumpa nesto oslabila punjenje cijevi ce biti otezano takodjer.
                        Mjerenje treba obaviti pod istim uvjetima pod kojima se problem desava.
                        obavljeno je to i pumpa nabije odmah odgovarajuci pritisak i radi sigurnosti pre paljenja je dat kontakt da pumpa odradi vise puta (3 puta) i ako vec posle prvog nabije odgovarajuci pritisak. Pri paljenju skidano je i vakum crevo radi povecanja istog ali nista. Znaci verovatno te mrzi da citas sve al sve po pitanju gorivnog sistema je provereno sem ovog poslednjeg moguceg curkanja.
                        Dobro odoh da proveravam jer imam dalje instrukcije za jurenje kvara pa dolazim sa novim rezultatima.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • imandic
                          CBC Veteran
                          • 10.01.2005
                          • 124
                          • Kragujevac

                          #57
                          Mozda ulecem bez veze, ali da li je ugradjen emulator brizgalica (u plinsku instalaciju)?
                          Kako iskljucuje brizgalice kada motor radi na gas?
                          Ivan Mandic
                          www.spotkg.com

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #58
                            Pitanje na mestu

                            Eh.. gas i gasovi
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #59
                              Uletanje nije bezveze ali iskljucuje dizne.
                              Bilo me sramota da se javim jer vise ne znam sta da radim .
                              Pored starog proverenog proverene su i ove druge stvari u medjuvremenu o kojima smo pricali: struja, memorija adaptacije itd. i auto i dalje vergla.
                              Jedino pozitivno tj. negativno saznanje do kojega smo dosli jer to ama bas blage veze nema ni sacim, je da je na drugarovo insistiranje, boca ispraznjena do kraja i auto je sutra upalio odmah tako i sledecih puta bez izuzetka, dok je posle napunio bocu i auto ponovo vergla bez izuzetka.
                              Znaci DUHOVI .
                              Znaci dosli smo do veze izmedju onoga kad mu je na par dana bila izvadjena boca i auto je palio super i ovoga da kad je prazna isto pali super, zbog toga je i insistirao na praznjenju boce.
                              Znaci ja il sam lud il mi noge smrde ali pojma nemam kakve veze to ima sa tim sto je cale danas umesto keve isao na pijacu i tako...... =]
                              Aj dalje, jer ima neko nesto pametno ili glupo da kaze
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                #60
                                Definitivno problem za majstora Doru.

                                Comment

                                Working...
                                X