Pa prekidac preko impulsa preko 2500 prebacuje na plin a mozes i manuelno da ga prebacis na benzin.
Da znaci pritisak nula u oba slucaja uspesnog paljenja stim sto to nema nikakve veze jer ima cut-off na reduktoru i gasni elektroventil. Nivo plina neopada u boci kroz vremenski period, mislim znam na sta ciljas i ne postoji mogucnost propustanja gasa u usis, proveravano na vise nacina.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Pa koliko ja kontam, ako bi se plin mesao sa benzinom to ne bi radilo kako treba ni kada auto upali posle verglanja...Dora?
Da nije neka glupost tipa boca monitrana izbad benzinskog creva pa ga pritiska i ne dozvoljava benzinu normalan protok, te pumpi treba vise da nagura pritisak? Kada je prazna laksa je za 30-40 kila i benzin prolazi normalno?
Znaci dosli smo do veze izmedju onoga kad mu je na par dana bila izvadjena boca i auto je palio super i ovoga da kad je prazna isto pali super, zbog toga je i insistirao na praznjenju boce.
Znaci ja il sam LUD il mi noge smrde ali pojma nemam kakve veze to ima sa tim sto je cale danas umesto keve isao na pijacu i tako...... =]
Aj dalje, jer ima neko nesto pametno ili glupo da kaze
Možda je glupo ali da probate nešpto ovako. Skineš cev u**** sa leptira pre nego što pališ auto, izduvaš kompresorom sve prema filteru onako sistematski, zatim stisneš pun gas pa to uradiš u smeru motora. Gas je teži od vazduha ako ima one džepove za prigušenje zvuka u**** u delu filtera moguće je da se tu nakupi gasa. Isto tako se zadrži i u usisnoj grani.
Moguće je da isparivač pušta pomalo gas bez obzira što je ventil zatvoren.
Ajd i ja malo amaterski
JA bi skinuo buksnu sa gasnog elektro ventila.
Ali da ima u boci gasa.
Jer moguce je da taj prekidac pomalo ******** dok motor ne upali.
To jest pusta i gas i benzin.
I jos jedan test: Zavrnes ventil (mehanicki) na samoj boci.Tako da gas nemoze da izlazi nikako.Upalis ga na benzin i ostavis do ujutro ili par sati(zavisi kako se kvar manifestuje).I onda ga palis.Ako upali bez problema na benzin.
Onda je DEFINITIVNO problem u prekidacu autogasa ili elektroventilu(mnogo manje verovatno).
-I naravno ostaju MARFIJEVSKE stvari ,da boca pritiska crevo benzina.itd..........(1% slucajeva)
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Poludecu, znam sve o cemu pricate al vecinom je sve probano na razne nacine ( mozda ne adekvatne). Na pr. u svrhu te sigurnosti da ne prolazi gas na koju apelujete uradjene su ove stvari cak i na banalan nacin jer u ovom slucaju nista nema veze s vezom: zavrnuti su ler sraf i stel-sraf dok se auto ne ugasi i ostavljeni tako i sutra na corbu nista, zavrnuta boca dok se auto ne ugasi, sutra isto i skinuto gasno crevo po parkiranju auta i sutra nista Znaci ne bih vas maltretirao da ozbiljno nisam resio da saznam sta je, jer ovo sa bocom nema nikakve veze sa bilo kakvom fizikom, hemijom, matematikom i zdravim razumom cak i da pusta taj gas osetio bi se a kao drugo ispario bi a vec sam rekao teoretski je ne moguce posle ovih provera. Znaci posto ne vidim vezu nikakvu opet cu mu reci da ostavi auto bez gasa na malo vise dana da bih ja bio siguran da ne postoji nikakva slucajnost sto auto pali kad je izvadjena boca ili prazna. Mislim ako tada bude svaki put palijo tih dana ja cu se bacim u Dunav =]
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
auto bez gasa na malo vise dana da bih ja bio siguran da ne postoji nikakva slucajnost sto auto pali kad je izvadjena boca ili prazna. Mislim ako tada bude svaki put palijo tih dana ja cu se bacim u Dunav =]
Auto bez boce ili bez gasa više dana znači da je vožen isključivo na benzin. Iz toga sledi dve glavne mogućnosti, zaostane gasa u grani, filteru, rezervoaru vazduha itd... Druga je da vožnja na gas slejbe kompjuter i ne može da se snadje sa hladnim startom.
Puštanje auta da se ugasi sa zavrnutim ventilima ne znači da nije ostalo gasa u sistemu, samo znači da ne može dalje da radi jer nema dovoljno gasa, ali ga ima.
Megan ima dva kilometra grane i filtera (ako je noviji).
Prvi način se eliminiše kompresorom pre paljenja a drugi način resetovanjem kompjutera.
Sve ovo je pod uslovom da se auto ponaša drugačije kad radi na gas i benzin a drugačije (normalno) kad radi samo na benzin.
Znam matori ali kakve onda veze ima sto motor posle pali super ili ti sto po zavrtanju ventila boce auto ostane bez gasa i ugasi se posle izvesnog vremena znaci nema gasa a i ako je ostalo to mizerno upalis ga ponovo na beznin i sav zaostali gas istrosi u bilo kojem slucaju da je zaostalo a i da jeste to malo mizerno ispari. I da je sve to kako jeste auto je vozen na benzin danima i vergla a kad boce nema il je prazna auto pali a propustanje gasa je ne moguce zbog svega sto sam naveo i skidanja creva gasa posle gasenja itd. itd. itd. ne mogu vise sve u krug.
A sto se tice druge stvari brljavljenja kompijutera radjen je reset zbog mogucnosti ne prilagodjavanja kompa ali i valjda tako sto je auto vozen na benzin i ne pali a kad nema boce pali.
Mislim izvinjavam se ako vas smaram i ispada da vas pravim budalom a i sebe i vise ne znam ni sta konkretno pisem al sacekacu jos neke proverice i provere al ovog puta skroz u mojoj reziji pa idemo dalje jer ja bukvalno ne verujem da ima ikakve veze sa tom mizernom praznom il odstranjenom bocom i mislim da mi ona mrsi sve racune i odvlaci misli skroz u pogresnu stranu. Moram proveriti hladan start kako funkcionise, preko 5-te dizne ili davaca temp. i malo se poigrati i sa tim
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment