Posto imam problema sa transferom i na dial-up sam a ne na ADSL poslao sam samo 2. Ako moze da se smanje malo i da se rar spakuju na normalnu velicinu saljem ostatak
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
U vezi auta, znaci da ima senzor na bregastoj da bi znao koji par bobina treba da pali.
Isto tako , pogledati da slucajno sam ECU neostaje bez struje kad se gasi kljucem.
Za memoriju adaptacije se koristi stalna struja, operativni deo moze da se dobije preko kontakt relea, cisto proveriti iz razloga sto mi deluje da se ponasa kao da je izgubio adaptaciju ?
Eto koliko smo zaostali, ovi kablovi za proveru nista posebno a vrse posao i cena prihvatljiva.
Da senzor je na bregi i 2 bobine gde isto ne verujem da je problem iz razlog sto auto posle radi savrseno.
E sad po pitanju stalne struje ECU postoji mogucnost da je gubi sa vadjenjem kljuca jel?. E to nisam probao da kada upali posle verglanja izvadim kljuc i opet tako probam da vidim dal mozda onda opet vergla i dal bi to mogao proveriti na taj nacin, koliko treba vremena ako je ta greska da ECU bude bez struje (kljuc napolje) da bi ostao bez memorije i zatrazio ponovnu adaptaciju
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Thanks, sad imam uputstva za dalju proveru nekih stvari tako da vas necu vise muciti dok ne isproveravam predlozeno. Jos nesto dal obavezno ECU ili na ovom modelu ima stalnu struju da bi pre svega instrumentom proverio dal ima na nekoj dolazecoj zici u ecu struje.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Proveris lako sa zatvorenim vratima pod uslovom da nemas neko extra pojacalo u gepeku, kad raskopcas + od akumulatora i kad ga vezes nazad posle 1 minut, treba da zavarnici na klemni prilikom punjenja kondenzatora na filterskom delu ECUa.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Zato sto obicno bas taj plus koji je permanentan ima i svoj minus. U slucaju da izgubis minus skidajuci kontakt sa ECU prvo, lako moze da povuce minus neki od drugih kontakta
Desava se cesto da ljudi ubiju ECU na taj nacin.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ivane dal je moguce da je prilikom ugradjivanja gasne instalacije tu nesto cackano i poremeceno i dal tu ima sta traziti prilikom ugradjivanja i dal sada postoji neka veza sa oni vadjenjem boce. Mislim u sustini nije bitno dal je boca u kolima ili ne nego mozda razdzekivanje instalacije sa ventila na boci je dovelo do nekog rezultata ili totalno to nema veze. Da pa verovatno i nema jer sam vec rekao da je plin cviknut za par dana za probu i nije bilo pozitivnih rezultata
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment