Originally posted by BOOST
DIJAGNOSTICKI KVIZ !!!
Collapse
X
-
Smaras i namerno vuces na drugu stranu. Svi su te 100 puta pitali koji je napon na samoj sondi ne zavisan od icega i koje se vrednosti dobijaju kada meris svoju drugu sondu a kakvo je ocitavanje preko PCM-a da bi rekli dal je kvar u sondi ili kompu pa sam rekao da nije u mom domenu zato sto kao sto brick kaze treba mi sema odredjenog modela al ti nas radis i nikako da kazes sta sonda ocitava nezavisno i vrtis pricu u krug.
Al aj sad gotovoTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Dora je prvi pitao konkretno pitanje o nacinu mjerenja i dobio konkretan odgovor koji su svi mogli procitati. Boostov upit nisam shvatio i stoga pogresan odgovor. Gdje nadje to "100 puta"? Saranje i prikrivanje nije postojalo, vec namjera da se rekreira proces dijagnosticiranja, makar i na virtualni nacin, kroz koji se svi mogu ogledati i nesto nauciti.Originally posted by M-powerSmaras i namerno vuces na drugu stranu. Svi su te 100 puta pitali koji je napon na samoj sondi ne zavisan od icega i koje se vrednosti dobijaju kada meris svoju drugu sondu a kakvo je ocitavanje preko PCM-a da bi rekli dal je kvar u sondi ili kompu pa sam rekao da nije u mom domenu zato sto kao sto brick kaze treba mi sema odredjenog modela al ti nas radis i nikako da kazes sta sonda ocitava nezavisno i vrtis pricu u krug.
Al aj sad gotovo
Nije lako nuditi "tragove" i istovremeno ne odati sustinu problema.
Nacin na koji ucesnici postavljaju pitanja odrazava njihovo poznavanje materije.
Sto se toga tice nemam namjeru da se ispricavam, ucesce je dobrovoljno.
Osim toga, doticni auto jos uvijek nije skroz popravljen. Ako netko ima volju mozemo nastaviti, ako ne, hvala na ucescu.
Comment
-
-
vidi, tih 5V koje su stabilisani iz ECM ka senzorima a koji je bio probijen prakticno na masu je mogao da napravi haos unutra ECMa i popali gomilu komponenata iako dijagnostika nista nece prijaviti. narocito deo oko drivera za relej benzinske pumpe koji je i inace kritican deo i najcesce strada unutar ECMa.
ako auto i dalje ne radi dobro, potrebne su 3 stvari
- zameniti postojecu L. sondu za novu, ma kako ova izgledala ispravno (struja koja je tekla je sigurno napravila problem na tankom sloju kristala i osetljivost (hemijska) L.sonde vise nije optimalna- velika verovatnoca.
- zameniti ECM i pri tome bar na 72sata otkaciti akumulator(e)
- ocistiti pre toga na Wynns ili slicnom postupku dizne jer su one duze vremena radile u zasicenom rezimu i na njima se stvarao talog jer benzin u komori nije mogao da sagori (bilo ga je zestoko u visku).
i poslednje, jedan solidan italina tune up, odnosno "malo" zustrija voznja od par stotina km da ECM ponovo nauci kako treba da radi.
posle toga skoro da mogu da grantujem ovako na daljinu da ce problemi biti samo proslost.
jedno pitanje- kada je ECM brljavio i dozirao vise goriva nego sto moze da sagori mora da je to gorivo negde izaslo. ti si nam rekao da niej bilo crnog dima kroz izduvnu cev. pa gde je onda taj veliki visak goriva zavrsio ?
tvoj slucaj pokazuje staro pravilo, retko kada crkne sama elektronika a po pravilu su to spojevi,, mase, konektori, ili eto i sama zicana forma.
ECM i senzori su prilicno pouzdani ali zice i dalje prave probleme.
barem dok ne predjemo na optiku i vlakna
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Re: kviz
Evo citat..i šta si rekao...sad kažeš da auto i dalje ima problemOriginally posted by Valent VudrigaProblem je rijesen, davnih dana. Sto si htjeo reci sa "sekundarni sistem goriva"? Ne razumijem.Originally posted by Dr BocaZnači idemo dalje...
da li si ti ovaj problem rešio?
šta mislite o ovom "sekundarni sistem goriva"?
Pozzz
BP
**********
a Brick je lepo rekao da se SISTEMATSKI izmeri svi otpori u instalaciji...Već tada si mogao da daš odgovor,ne da nas "vozaš" ovuda.Prostim merenjem provodnika za L sondu,nasao bi da je u kratkom spoju sa nečim.
*Aj* sad,šta bi - bi
Pozdrav!
BP
**********
Comment
-
-
Definitivno nije jednostavno voditi ovakvu komunikaciju s vecim brojem ljudi, a narocito na kompleksnijoj tematici. Ovom izjavom ne kritiziram nikoga. Netko je bio trazio sumaciju problema, pa da pokusam.Originally posted by brickvidi, tih 5V koje su stabilisani iz ECM ka senzorima a koji je bio probijen prakticno na masu je mogao da napravi haos unutra ECMa i popali gomilu komponenata iako dijagnostika nista nece prijaviti. narocito deo oko drivera za relej benzinske pumpe koji je i inace kritican deo i najcesce strada unutar ECMa.
ako auto i dalje ne radi dobro, potrebne su 3 stvari
- zameniti postojecu L. sondu za novu, ma kako ova izgledala ispravno (struja koja je tekla je sigurno napravila problem na tankom sloju kristala i osetljivost (hemijska) L.sonde vise nije optimalna- velika verovatnoca.
- zameniti ECM i pri tome bar na 72sata otkaciti akumulator(e)
- ocistiti pre toga na Wynns ili slicnom postupku dizne jer su one duze vremena radile u zasicenom rezimu i na njima se stvarao talog jer benzin u komori nije mogao da sagori (bilo ga je zestoko u visku).
i poslednje, jedan solidan italina tune up, odnosno "malo" zustrija voznja od par stotina km da ECM ponovo nauci kako treba da radi.
posle toga skoro da mogu da grantujem ovako na daljinu da ce problemi biti samo proslost.
jedno pitanje- kada je ECM brljavio i dozirao vise goriva nego sto moze da sagori mora da je to gorivo negde izaslo. ti si nam rekao da niej bilo crnog dima kroz izduvnu cev. pa gde je onda taj veliki visak goriva zavrsio ?
tvoj slucaj pokazuje staro pravilo, retko kada crkne sama elektronika a po pravilu su to spojevi,, mase, konektori, ili eto i sama zicana forma.
ECM i senzori su prilicno pouzdani ali zice i dalje prave probleme.
barem dok ne predjemo na optiku i vlakna
Citajuci tvoj napis na koji sada odgovaram, jos uvijek vidim da "situacija" nije potpuno nasjela. Ako grijesim ispravi me. Pocet cu od vrha jer ne znam izrezivati citate.
Ponovo, PCM je apsolutno ispravan u cijelom opsegu, kako i relej pumpe.
Lambda sonda je apsolutno ispravna kao sto je bila i stara. Nakon popravka kratkog spoja s naponom memorija je ociscena na taj nacin da se pozitivni i negativni kablovi odpojeni od baterije te spojeni zajedno. Nakon 24 sata taj PCM je apsolutna tabula rasa. Ubrizgavaci su apsolutno ispravni, elektricno i hidraulicno gledajuci. Ne postoje nikakvi dodatni problemi s instalacijom, uzemljenjima, sensorima, komandnim spravama (actuators). A sto se tice talijanskog tuneup-a, to bi vise trebalo vlasnici doticnog modela.
Brick, da se obratimo prema "kada je ECM brljavio i dozirao vise goriva nego sto moze da sagori............................................ ......................"
ECM nije obogacivao smjesu vec ju je osiromasivao. Signal od 1V ECM interpretira kao bogatu smjesu i kao odgovor na tu informaciju smanjuje puls ubrizgavaca. Kratkim spojem s naponom kreiran je privid bogate smjese koji je prevario kako ECM, tako i mehanicara koji nije napravio sveobuhvatnu analizu. Ja sam napomenuo da crni dim nije bio prisutan nadajuci se da ce netko uspostaviti tu vezu i biti ponukan da ispituje tu proturjecnost. Visak goriva, u realnosti, nikad nije bio prisutan. Kratkim spojem kreirana je iluzija koja je maskirala pravi problem koji je jos uvijek prisutan. Ja sam cijelo vrijeme cekao da netko zatrazi funkcionalnu analizu same sonde. Da se ispita dali sonda sama po sebi moze adekvatno registrirati promjene u gorivoj smjesi, sto je moguce razdvajanjem sonde od PCM-a i mjerenjem voltmetrom. Dora je postavio to kljucno pitanje. Ostali su sljedili. S Boostom je bio nesporazum.
l. sonda je mjerni instrument i prije nego se pocne boriti s cijelim sistemom za gorivo mora se znati dali je taj mjerni instrument ispravan.
Problem je jos uvijek prisutan, ovaj puta signal L. sonde lezi na 100mv. Oscilira pri promjeni rezima rada, no rijetko pokazuje puno obogacenje smjese. Sveopce ponasanje vozila se popravilo no ne potpuno.
Pitanja?
PS. Tocno je da su spojevi veliki uzrocnik, no i sama elektronika se hoce pokvariti i relativno je jednostavno kad je totalno izvan igre i motor nece upaliti. No kad radi nepotpuno i naizmjenicno onda je veselje.
Comment
-
-
Re: kviz
[quote=Dr Boca][quote="Valent Vudriga":lhwq3rdq]Problem je rijesen, davnih dana. Sto si htjeo reci sa "sekundarni sistem goriva"? Ne razumijem.[/quote:lhwq3rdq]Originally posted by "Dr Boca":lhwq3rdqZnači idemo dalje...
da li si ti ovaj problem rešio?
šta mislite o ovom "sekundarni sistem goriva"?
Pozzz
BP
**********
Evo citat..i šta si rekao...sad kažeš da auto i dalje ima problem
a Brick je lepo rekao da se SISTEMATSKI izmeri svi otpori u instalaciji...Već tada si mogao da daš odgovor,ne da nas "vozaš" ovuda.Prostim merenjem provodnika za L sondu,nasao bi da je u kratkom spoju sa nečim.
*Aj* sad,šta bi - bi
Pozdrav!
BP
**********[/quote:lhwq3rdq]
Kopanje po instalaciji, uopceno gledano, moze trajati do besvjesti. Bilo je potrebno zatraziti da se ispita specificni dio, na specifican nacin i da se do toga dodje na osnovu nase pocetne informacije. Koliko puta sam ponovio da je sonda zaglavljena na 1V. Prvi korak treba biti da se ustanovi dali je to odgovor na situaciju ili komanda prouzrocena kvarom. Cini se da je Dora u pravu i kad nije u pravu.
Ispitivanje ovakve jednostavne sonde traje pet minuta ukljucujuci spajanje test instrumenta.
Comment
-
-
hm, pocetna informacija, kod greske 45 je fals i ne moze se ocekivati da neko "pogodi" koji je to specifican auto koji se ispituje opet na specifican nacin od onolikog broja mogucih komponenata u kvaru.Bilo je potrebno zatraziti da se ispita specificni dio, na specifican nacin i da se do toga dodje na osnovu nase pocetne informacije.
zato se i sluzimo dijgaramom toka greske da suzimo oblast ispitivanja, jedna od kljucnih stvari koja se statisticki cesto javlja je bas zicana forma, dakle zice, spojevi, kontakti i slicno.
to nijedan tester nece pokazati i zato je potrebno, ili veoma pozeljno, biti direktno ispred auta i imato tacne informacije.
na kraju si sam doveo do apsurda 2 podatka da lambda sonda radi ispravno i da je ECM ispravan a pri tome mereni parametar totalno u autu.
time se pokazalo da jedan od ponudjenih podataka nije bio valjano izmeren, i bio je neupotrebljiv u startu za dijagnostiku, sto je na kraju i olaksalo lociranje problema. barem tog jednog problema.
kako god, zgodna vezbica
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
ne znam da li gresis, ili ja gresim ali ti kazes da je sve ispravno, a kazes i daCitajuci tvoj napis na koji sada odgovaram, jos uvijek vidim da "situacija" nije potpuno nasjela. Ako grijesim ispravi me. Pocet cu od vrha jer ne znam izrezivati citate.
Ponovo, PCM je apsolutno ispravan u cijelom opsegu, kako i relej pumpe.
Lambda sonda je apsolutno ispravna kao sto je bila i stara.sto meni u prevodu znaci da je auto i dalje neispravan.Problem je jos uvijek prisutan, ovaj puta signal L. sonde lezi na 100mv. Oscilira pri promjeni rezima rada, no rijetko pokazuje puno obogacenje smjese. Sveopce ponasanje vozila se popravilo no ne potpuno.
a nije moguce da je sve ispravno a da auto i dalje ne radi kako treba.
dakle, mislim da kvar nije saniran, i pri tome sumnjam kako sam naveo na 3 moguca elementa sistema.
da, moj previd u brzini i malo se pomutilo u glavi od silnih varijantiECM nije obogacivao smjesu vec ju je osiromasivao.
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
hm, pocetna informacija, kod greske 45 je fals i ne moze se ocekivati da neko "pogodi" koji je to specifican auto koji se ispituje opet na specifican nacin od onolikog broja mogucih komponenata u kvaru.Originally posted by brickBilo je potrebno zatraziti da se ispita specificni dio, na specifican nacin i da se do toga dodje na osnovu nase pocetne informacije.
zato se i sluzimo dijgaramom toka greske da suzimo oblast ispitivanja, jedna od kljucnih stvari koja se statisticki cesto javlja je bas zicana forma, dakle zice, spojevi, kontakti i slicno.
to nijedan tester nece pokazati i zato je potrebno, ili veoma pozeljno, biti direktno ispred auta i imato tacne informacije.
na kraju si sam doveo do apsurda 2 podatka da lambda sonda radi ispravno i da je ECM ispravan a pri tome mereni parametar totalno u autu.
time se pokazalo da jedan od ponudjenih podataka nije bio valjano izmeren, i bio je neupotrebljiv u startu za dijagnostiku, sto je na kraju i olaksalo lociranje problema. barem tog jednog problema.
kako god, zgodna vezbica
[/quote
Kao sto sam naveo ranije, cilj je bio da se situacija predoci u svojoj cjelovitosti i da se vas postavi u istu situaciju, ne da se situacija napravi tezom nego jest. Da sam ponudio stvarni napon sonde to nebi bila ista situacija. Ti si napomenuo nepouzdanost OBD1 sistema, voltmetar, mjerenje signala na sensorima, ali ne i ono zadnje, sto sama L. sonda radi nevezano s cijelim sistemom. Tvoj stav je ,uopceno gledano, bio ispravan. Nedostajao je zahtjev za provjerom funkcionalnosti sonde.
Comment
-
-
sto meni u prevodu znaci da je auto i dalje neispravan.Originally posted by brickne znam da li gresis, ili ja gresim ali ti kazes da je sve ispravno, a kazes i da [quote:1ywjgx63]Problem je jos uvijek prisutan, ovaj puta signal L. sonde lezi na 100mv. Oscilira pri promjeni rezima rada, no rijetko pokazuje puno obogacenje smjese. Sveopce ponasanje vozila se popravilo no ne potpuno.Citajuci tvoj napis na koji sada odgovaram, jos uvijek vidim da "situacija" nije potpuno nasjela. Ako grijesim ispravi me. Pocet cu od vrha jer ne znam izrezivati citate.
Ponovo, PCM je apsolutno ispravan u cijelom opsegu, kako i relej pumpe.
Lambda sonda je apsolutno ispravna kao sto je bila i stara.
a nije moguce da je sve ispravno a da auto i dalje ne radi kako treba.
dakle, mislim da kvar nije saniran, i pri tome sumnjam kako sam naveo na 3 moguca elementa sistema.
da, moj previd u brzini i malo se pomutilo u glavi od silnih varijantiECM nije obogacivao smjesu vec ju je osiromasivao.
[/quote:1ywjgx63]
Svi navedeni dijelovi su ispravni, tvoja sumnja nije opravdana.
Poceli smo s L. sondom, i jos uvijek smo na njoj, ili na njezinoj naponskoj vrijednosti. Sonda je ispravna, sondin signal je vjerodostojan, nema problema na instalaciji. Kompletna elektronika, sensori itd. su ispravni. Gdje dalje?
Comment
-
-
Pa dalje nigde, kazes da je sve sto postoji dosad na brojano na kolima ispravno. Mozda vanzemaljciSvi navedeni dijelovi su ispravni, tvoja sumnja nije opravdana.
Poceli smo s L. sondom, i jos uvijek smo na njoj, ili na njezinoj naponskoj vrijednosti. Sonda je ispravna, sondin signal je vjerodostojan, nema problema na instalaciji. Kompletna elektronika, sensori itd. su ispravni. Gdje dalje?
[/quote]
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Ja sam rekao da su dijelovi koje si ti navodio ispravni, ne da je apsolutno sve na autu ispravno i pri tome sam pokusao imenovati sto vise istih. Na primjer naveo sam da su ubrizgavaci ispravni hidraulicki i elektricno zato da nebi bilo zabune. Postoji neispravna komponenta/te. Treba ih "izvuci" na povrsinu. Podaci su objavljeni i ovaj puta su pouzdani.Originally posted by bricknije moguce da je sve ispravno (ranije smo konstatovali da je mehanicki, pneumatski, sistem goriva sve 100% ispravno na i oko motora ) a da auto ne radi kako treba, zar ne ?Gdje dalje?
Osim toga postoji jos jedan alat koji nije naveden u cijeloj diskusiji, a mogao bi biti koristan, osim ako je to onaj famozni ACR4. Salim se, ne znam kakav je to alat.
Zbrojite dva i dva, mozda ispadne cetiri.
Comment
-
-
[/quote]Originally posted by M-powerPa dalje nigde, kazes da je sve sto postoji dosad na brojano na kolima ispravno. Mozda vanzemaljciSvi navedeni dijelovi su ispravni, tvoja sumnja nije opravdana.
Poceli smo s L. sondom, i jos uvijek smo na njoj, ili na njezinoj naponskoj vrijednosti. Sonda je ispravna, sondin signal je vjerodostojan, nema problema na instalaciji. Kompletna elektronika, sensori itd. su ispravni. Gdje dalje?

Kad dodje gur u tur i na vanzemaljce se pocne sumnjati. Pri tom mislim na mehanicara koji se bori s teskim problemom i nevidi svjetlo na kraju tunela.
Comment
-

Comment