SAVANA PROBLEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    SAVANA PROBLEM


    Ovo je tipican americki kombi s V8 motorom od 5.7 litara. Ima klasicni distributor, sekvencijalno ubrizgavanje, MAF. Vlasnik se zali na tresnju motora, nedostatak snage i MIL (malfunction indicator lite) koje trepce dok motor radi.

  • #2
    treptanje MIL oznacava ozbiljan kvar,koji bi mogao da osteti motor.Misfire?

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      Kako bi ti definirao trokiranje (misfire)?Zasto bi ostetilo motor i dali treperenje lampice upozorava na ostecenje motora ili neceg drugog?

      Comment


      • #4
        misfire je generalno izostanak paljenja smese u cilindru.na 4 cil. motoru misfire bi se osetio kao tresenje,sa geometrijom v8 motora ne znam kakav bi to morao biti scenario.mislim na ostecenje zbog mehanicke neizbalansiranosti.Katalizator bi se ostetio zbog pregrevanja u to sam siguran.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Ne vidim zasto bi se katalizator pregrevao ili ostetio ako auto trokira ili jedan cilindar ne radi.

          Mozda je obican kabl u pitanju.

          Daj malo vise podataka, ne razumem bas sta je pitanje ovde...? Ako pitas zasto trokira, ocekujes sad da taksativno navodimo moguce razloge, ili je pitanje drugacije?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment


          • #6
            katalizator se ostecuje zbog pregrevanja jer smesa koja nije zapaljena u cilindru odlazi u izduv i zapali se unutar katalizatora.nego misfire je potpuni izostanak paljenja,ne paljenje u pogresnom trenutku i to je ono sto je sad problem ja sam usao u teritoriju masinaca ako imamo npr jedan mrtav cilindar da li motor trpi mehanicka opterecenja i ostecuje se.
            primarni balans je ugradjen u kontrukciju motora.
            720 stepeni za kompletan 4-taktni ciklus.
            motor 4 cilindra 720/4=180 => 0 stepeni preklapanja izmedju cilindara u taktovima sagorevanja.ako izbacimo jedan cilindar iz igre to bi osetili

            v8 720/8=90 =>90 stepeni preklapanje

            Comment

            • CannoN
              CBC Senator XXL
              • 15.09.2007
              • 485
              • Beograd

              #7
              Potpuno se slazem sa Elwood-om u vezi katalizatora.
              Video sam u jednoj drugoj temi da 206 misli da ce nesagorela smesa detonirati u izduvnoj grani sto se naravno ne desava.

              E sada sto se tice izostanaka paljenja jednog cilindra kod V8 benzinca moja iskustva su da vozac cesto nije ni svestan toga jer se ne primeti u normalnoj voznji.

              Nesto krupnije nije u redu - mozda treba prekontrolisati distributor paljenja prvo?.

              Comment


              • #8
                da,nesto krupno nije u redu kada 90° V8 vibrira.cross plane izvedba radilice kakvu imaju svi americki motori teoretski generise vibracije ali to je opet interno kompenzovano.sam po sebi mehanicki taj motor (ako se posmatra kao pumpa) ne bi trebalo da vibrira i jedino teska havarija unutar motora moze to da poremeti.
                Valent da li mozemo da dobijemo podatke o kompresiji cisto da eliminisemo polomljene klipove ili klipnjace?

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #9
                  206
                  Daj malo vise podataka, ne razumem bas sta je pitanje ovde...?
                  Klasicni kviz, trazimo uzrok odredjenom problemu. Analiziramo situaciju da bi uspostavili dijagnozu i uspjesno vratili motor u dobro radno stanje. Vec imamo neke ideje,
                  Masinac Elwood hoce mjeriti kompresiju na V8 motoru prije svega ostalog.
                  Kod vas je mjerenje kompresije genetski ugradjeno u mehanicare. Morat cu vas resetovati.

                  Elwood, pogledaj!

                  Pogled iz kabine na pristup svjecicama.

                  Uzelo bi 2 sata za taj posao. Kazes da je trokiranje izostanak paljenja smjese. Zasto mjeris kompresiju? Pratio si kviz sa smotanom klipnjacom?????
                  Cannon, na primjer, zeli provjeriti razvodnik paljenja. I on se kladi na struju.
                  Cannon, izostanak jednog cilindra je vrlo primjetan cak i na V8.

                  Cekamo ostale ucesnike.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Tu smo vadimo motor napolje i ubacujemo japanca

                    Sta reci a da ne postavljas klasicna pitanja

                    Cadi li pozadi...crni dim?
                    Da li sluhista kada slusa na auspuh cuje izostanak tog jednog cilindra (mislim jos ostaje pitanje da li je 1 cilindar u problemu.)

                    Mislim sta da radimo...resetujemo kompijuter
                    Za pocetak vizuelan pregled da li je sve u redu..malo drmanje kablova konektora i tako to =]
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment


                    • #11
                      pa ok,MIL svetli sta kaze skener? Imamo motor,sistem za paljenje i sistem za ubrizgavanje.Da bi vratili motor u "dobro radno stanje" ti sistemi moraju biti sinhronizovani sa mehanikom motora i medjusobno.
                      Misfire(izostanak paljenja) zbog:
                      -izostanak varnice
                      -prebogata ili siromasna smesa
                      -cilindru treba i neka kompresija da bi radio ispravno (jeste pratio sam temu sa iskrivljenom klipnjacom)
                      Sta sam ja sad kriv sto su podvukli motor u kabinu.Ako treba 2 sata da se rasturi molim,takav je auto.Pod pretpostavkom da nije neka trivijalna stvar u pitanju i da nam skener nece pokazati neispravan deo.Sekvencijalno ubrizgavanje znaci da imamo senzor polozaja radilice i senzor na bregastoj osovini koji odredjuju tajming ubrizgavanja.Sta dalje?Vizuelni pregled unutrasnjosti razvodne kape,svega?

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Ima li neka istorija odrzavanja auta....filteri, svecice?
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment


                        • #13
                          gas analyzer sta pokazuje?

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #14
                            Ne asocira li naslov teme ne resenje problema???Prebogata smesa zbog...a i vidi se

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Savana je ime automobila. Ne znam kakve to asocijacije zaziva. Vlasnik je izvorno, a na savjet jedne garaze, odobrio zamjenu benzinske pumpe sto nije odklonilo kvar. Zatim su predlozeni kablovi, svjecice i kapa sto takodjer nije urodilo plodom.

                              Comment

                              Working...
                              X