SAVANA PROBLEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #46
    Gorky,meni su ovde sumnjivi i ostali,sta je sa P0300?

    Comment

    • low rider
      CBC Senator XXL
      • 03.04.2006
      • 613
      • Beograd

      #47
      Da li je moguce da se neki od ventila na cilindru br. 4 ne otvara, a da se takav dogadjaj u isto vreme odrazi na ocitavanje MAF senzora ?

      Comment


      • #48
        tacno je da nisam spavao dva dana.
        ok.izmedju MAF informacije i vremena otvorenosti injektora postoji relacija.Ako je relacija tacna to znaci da je upravljacki proces ECU ispravan.
        Pretpostavka:
        Ako je ECU u limp home modu i signal sa neispravnog MAF zameni nekim generickim,ne bi trebalo da postoji problem pod uslovom da zaista postoji i konstrukcijski predvidjeni protok u toj usisnoj grani.Ali ako imamo zacepljen filter vazduha?Ja zamisljam da bi se zacepljen filter mogao modelovati kao smanjeni otvor usisne grane.U tom pravcu sam razmisljao kad sam napisao da MAF ima dva kraja,pretpostavio sam da je teoretski svejedno da li filter vazduha stoji ispred ili iza MAF.
        Ako je MAF signal zamenjen kakvog smisla ima lambda korekcija.U zavisnosti od temperature kolicina vadzuha ce se znacajno menjati a tu informaciju nemamo.Da li onda ima smisla uzimati u obzir signal sa narrow band lambda senzora.Dobicemo potpuno nestabilan sistem upravljanja.Nemam iskustva kako je to izvedeno u praksi,ali kad bih ja programirao svoj sistem onda bih u slucaju kvara MAF emulirao kompletne podatke sa svih senzora sistema za ubrizgavanje.
        ------
        Misfire detekcija se zasniva na poremecajima koje misfire izaziva u rotaciji.Zato sam rekao da moze da izazove mehanicko ostecenje(ali vise nisam siguran da li sam ja to pretpostavio ili negde procitao).Trazi se karakteristican pattern na podacima sa CKP (i CMP?) senzora.

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #49
          Ako bi se zanemarili senzori kako bi uopste radio taj motor?Mora se nekako zastititi motor da ne dodje do havarije.Senzori detonacuje ostaju u igri.Zastita katalizatora zavisi od podataka Lsonde,ostaje i ona u igri.Moze li se na osnovu podataka sa sen.detonacije zakluciti sta je sa brizgacem ili varnicom na tom cilindru,smesa siromasna ili bogata?Da ne mrsi situaciju neki od njih???Mnogo pitanja a znanja izgleda malo...

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #50
            Elwood:ja danas manje vise citav dan razmisljam o tom problemu ili bolje reci nedostatku problema sa lambda sondom.
            Sto je pjesnik htio reci?
            TECA:Gorky,meni su ovde sumnjivi i ostali,sta je sa P0300?


            Ako cemo vec pratiti kodove kao sljepci, onda moramo pratiti sve kodove.
            Gorky ne spominje PO300, on se obraca samo na cetvorku. Teoreticar Elwood se izgubio u sumi predpostavki. Trazi se VN oscilogram, analiza ispusnih plinova. Malo tko ima tester za ispusne plinove. M-power je pitao dali dimi.
            Skener ste vec prikopcali da bi procitali kodirane greske, zasto ne iskoristiti puni kapacitet skenera. Dali se na pitanje dali dimi moze odgovoriti ne gledajuci u ispusnu cijev?

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #51
              Šta kaže skener za vreme ubrizgavanja po cilindrima?
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #52
                Skener ne podrzava informaciju za individualne ubrizgavace. Sistem ubrizgavanja ne podrzaava zasebni puls. Isti puls za sve ubrizgavace.
                Puls ubrizgavanja ne koristim jer su standardi neupotrebljivi. Mnogi drugi parametri su dostupni. Sto bi zelio vidjeti?

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #53
                  Originally posted by TECA
                  Blinkanje MIL svetla treba da znaci mogucnost brzog ostecenja katalizatora.Njega ne moze ostetiti siromasna smesa
                  Ovo je bila poenta onoga sto pricam oko ostecenja katalizatora. Mnogo pre ce ga ostetiti siromasna smesa nego izostanak paljenja na jednom cilindru.

                  - Da li skener daje bilo kakvu informaciju o vremenu paljenja, zajednicki ili individualno po cilindru?
                  - podaci o lambdi na leru?
                  - postoji li podatak o stepenu predpaljenja i korekciji istog?
                  - postoji li eventualno podatak o ukupnoj korekciji (fuel trim?)
                  - signal senzora bregaste i radilice, kako izgleda? Oscilacije u naponu?
                  - postoji li sistem knock kontrole?
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #54
                    Evo za pocetak. Odgovor na neka pitanja. Sto vidimo ovdje i kako se to onosi na kodove?

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #55
                      Na predhodnoj strani, na slici sa skenera vidimo da je "parna" strana (2-4-6-8 cilindar) u problemu i da se na svim tim cilindrima javio misfire. Lambda sa B2 je uvek u siromašnoj smeši. Pumpa zamenjena...

                      Signal senzora radilice ili bregaste sa te strane motora, postoji? Eventualno knock?
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #56
                        Lambda 2 izgleda da je malo u maleru, sve i da je tacno da je konstantno siromasna smesa, nemoguce da je signal ovoliko ravan.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #57
                          IvanT:Lambda sa B2 je uvek u siromašnoj smeši.
                          Dai na osnovu gornje snimke mozes biti siguran da je je smjesa mrsava?
                          Sto ako je L. sonda "zaglavila" na toj voltazi?

                          IvanTumpa zamenjena...
                          Novi dijelovi se ne smiju izjednacavati s ispravnom funkcijom istih.
                          Ovaj V8 ima samo jednu bregastu. Knock me ne zanima u ovoj fazi.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #58
                            Ponovo procitati moj post iznad, molim

                            Kako se regulise pritisak goriva? Jedan regulator ili 2? Odvojeni vodovi (dovod/povrat/regulator) za svaki rail ili sve zajedno?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment


                            • #59
                              pritisak pedale gasa prate signali TPS i MAF

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                #60
                                206 procitao sam i ocekivao komentar na moj odgovor IvanT-u.
                                Elwood, sto ti kazes na gornje snimke? Dali se MAF greska moze staviti u perspektivu?

                                Comment

                                Working...
                                X