SAVANA PROBLEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #31
    M-power:
    Cadi li pozadi...crni dim?
    Da li sluhista kada slusa na auspuh cuje izostanak tog jednog cilindra (mislim jos ostaje pitanje da li je 1 cilindar u problemu.)
    Ne dimi. Ritam ispusnih plinova definitivno definitivno upucuje na neravnomjeran rad. Pomjeranje kablova ne pokazuje nista.
    Elwood:
    Sta sam ja sad kriv sto su podvukli motor u kabinu.Ako treba 2 sata da se rasturi molim,takav je auto.
    Kad bi ti morao mjeriti kompresiju na ovim motorima svaki put..............
    Osim toga postoje drugi nacini za provjeru. Spominjes vizuelni pregled kape. Kad cemo se pomaknuti s mrtve tocke?

    Gorky:
    sta kaže skener,kakvi su parametri,nešto sumljivo?regulator pritiska u napojnoj grani,ili senzor bregaste,vreme ubrizgavanja injektora po cilindrima
    Vidi se tko je prakticar. Gorky, sto ce ti reci vrijeme ubrizgavanja. Koje parametre bi ti mjerio / gledao? Zezam Elwood-a, i on je trazio mjerne podatke. Koje parametre bi Elwood zelio vidjeti?

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #32
      ...sensor circuit low frequency

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #33
        Elwood:U ovom trenutku ja bih pregledao konektore na MAF-u,zaptivenost spojeva i kolektora na usisnoj grani i filter vazduha.Vidi se da je filter vazduha stavljen nov.
        Ja ne bi. Ja sam vec prikopcao skener da bi procitao kodove. Preostaje samo nekoliko otkucaja prstom do..................................????
        TECA:...sensor circuit low frequency
        U prevodu, niska frekvencija na doticnom strujnom krugu. Doticni MAF sensor ne proizvodi naponski signal vec pulsirajuci logicki signal koji mjenja frekvenciju zavisno o promjeni mase zraka.

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #34
          Hteo sam samo da pomognem...

          Comment

          • dieselman
            CBC Senator XXL
            • 14.11.2005
            • 833
            • tt

            #35
            ..mozemo li videti sta kaze VN dijagram na DSO...

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #36
              TECA:Hteo sam samo da pomognem...
              Malo mi je tesko pratiti te. Slobodno pitaj ako nesto nije jasno.
              dieselman:mozemo li videti sta kaze VN dijagram na DSO...
              Postoji i oscilogram, no nismo zavrsili ni posao sa skenerom. Elwood je procitao kod za MAF i odmah krenuo u fizicku inspekciju spojeva. Dali je to potrebno kao prvi korak?

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #37
                MAF je ocitao suvise mali protok vazduha,ili je "obrijan" ili slabo sta prolazi,zbog savane

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #38
                  OK, jasnije. Tvoja predpostavka je da motor ne moze usistati dovoljno zraka, ili on u****va normalnu kolicinu, a sensor prijavljuje manju kolicinu. Kako se tvoja hipoteza uklapa u nas slucaj i kako bi testirao?
                  Imamo skener.

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #39
                    Pod pretpostavkom da motor u****va dovoljnu kolucinu vazduha,Lsonda bi bila u okvirima normale.Ako fali vazduha,otici ce visoko

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #40
                      Zeli li netko komentirati TECA-in odgovor?

                      Comment

                      • Delkan
                        CBC Senator XXL
                        • 14.06.2005
                        • 829
                        • 60 km From BG,West

                        #41
                        A ako u**** dovoljno vazduha i dobije previse goriva,zar nece biti isti/slican efekat na lambdi?

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #42
                          Delkan-e,evidentno je da MAF salje podatke o nedostatku vazduha,hocemo li ga menjati ili menjati filter vazduha?Zadatak je utvrditi sta je od toga neispravno,bez zavirivanja pod haubu.Koristimo samo skener.

                          Comment

                          • gorky
                            CBC Senator XXL
                            • 08.06.2007
                            • 860
                            • Vojvodina,Kikinda

                            #43
                            što ste svi odmah skočoli na MAF?ok imamo problem neki i sa njim ,ali u ovom slučaju je misfire primarni problem ,zbog MAF-a može imati loše performanse,ali on i na leru ima izostajanje jednog cilindra po meni je to primarni problem i ja bi ih odvojeno posmatrao.kad već imamo skener koristimo ga maksimalno,ok DTC smo videli,šta osciloskopom možemo ustanoviti na tom četvrtom,zbog čega izostaje varnica

                            Comment


                            • #44
                              ja danas manje vise citav dan razmisljam o tom problemu ili bolje reci nedostatku problema sa lambda sondom.
                              MAF ima dva kraja.Motor ima zapreminu tih 5.7l i to ne mozemo menjati.Ono sto mozemo menjati je broj obrtaja motora.I onda na scenu stupa leptir gasa i IAC.Ako se spusti broj obrtaja ispod donje granice onda ce i frekvencija generisanog signala sa MAF biti ispod granice.
                              profesore kakve podatke daje skener za IAC?

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                #45
                                ja danas manje vise citav dan razmisljam o tom problemu
                                Cini se da netko nije ni spavao najbolje.

                                Comment

                                Working...
                                X