Dai na osnovu gornje snimke mozes biti siguran da je je smjesa mrsava?
Sto ako je L. sonda "zaglavila" na toj voltazi?
Samo čitam šta sonda kaže, a to je da je smeša siromašna. Ako je zaglavila na toj vrednosti, ECU će se štaviše truditi da obogati smešu i možemo u stvarnosti imati prebogatu smešu. Sa druge strane, bogata smeše neće dovoditi do misfirea.
Zato i pitam, interesuje me na koji nacin ECU vrsi korekciju po signalu lambde?
Koje su referentne vrednosti voltaze lambde za normalan rad na leru? Ne vidim da li ECU uopste radi korekciju goriva cak i da kapira da je jedna lambda crkla, nemam referentne podatke o normalnoj voltazi na leru.
Postoji li podatak o korekciji po lambdi, u %, da li ECU radi ikakvu korekciju po signalu lambde?
Ne bih rekao da je MAF u ikakvom problemu ovde vec da ECU daje tu gresku kao (pogresno) tumacenje nekog drugog problema.
BTW, mozes li napraviti mali grafikon rasporeda cilindara u odnosu na rutu dovoda goriva? Dakle, gorivo u railu prvo dolazi do npr. cyl. 1, na drugi bank prelazi kod cyl. 4, povrat ide sa cyl. 8, ili kako...?
The difference between men and boys is the price of their toys
IvanTamo čitam šta sonda kaže, a to je da je smeša siromašna. Ako je zaglavila na toj vrednosti, ECU će se štaviše truditi da obogati smešu i možemo u stvarnosti imati prebogatu smešu. Sa druge strane, bogata smeše neće dovoditi do misfirea.
Dali je ono sto sonda kaze istina ili ne pitanje je sad . ECU ce pokusati obogatiti u obadva slucaja. Bogata smjesa, ukoliko dovoljno bogata moze uzrociti trokiranje.
Zato i pitam, interesuje me na koji nacin ECU vrsi korekciju po signalu lambde?
Koje su referentne vrednosti voltaze lambde za normalan rad na leru? Ne vidim da li ECU uopste radi korekciju goriva cak i da kapira da je jedna lambda crkla, nemam referentne podatke o normalnoj voltazi na leru.
Postoji li podatak o korekciji po lambdi, u %, da li ECU radi ikakvu korekciju po signalu lambde?
Ne bih rekao da je MAF u ikakvom problemu ovde vec da ECU daje tu gresku kao (pogresno) tumacenje nekog drugog problema.
BTW, mozes li napraviti mali grafikon rasporeda cilindara u odnosu na rutu dovoda goriva? Dakle, gorivo u railu prvo dolazi do npr. cyl. 1, na drugi bank prelazi kod cyl. 4, povrat ide sa cyl. 8, ili kako...?
The difference between men and boys is the price of their toys
Verujem da ECU iz te generacijene vrši lambda korekciju za ne više od 15-20%, a s obzirom na činjenicu da imamo misfire na svim cilindrima sa te strane, ja kažem da je lambda ispravna, a smeša mnogo "mršava" na toj strani.
Nije ti sumnjivo sto uskopojasna lambda ima toliko ravnu voltazu, sve i da je ispravna?
Kako bi proverio da je crkla? Recimo po kolicini struje koju bi grejac trebao da vuce pri pokretanju na hladno. Malo si me zatekao, nisam preterano razmisljao o tome, ali recimo tako. Ili bih iskljucio jedan injektor na banku za koju je ta lambda zaduzena i pratio napon, sta znam...
The difference between men and boys is the price of their toys
Ne znam, meni lici da nije. Previse mi je ravan napon, iako postoje 2 "trzaja" na davanju gasa, nemam dovoljno iskustva da tvrdim jeste ili nije ali mi definitivno nije logicno onoliko mirovanje napona na jednoj i ludovanje istog na drugoj. Zameniti dzekove lambdi?
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment