Nestao u akciji
Izvinjavam se, moram picim, tu sam sutra.
E, ne moj nista da resavate bez mene.
Brz odgovor valiju: Natrpam ljude u auto da bude opterecen a onda se ja hvatam rukom za kablove pa koji drmne
Boca je u pravu....mislim ne za kvar nego za mene da zigujem
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Eeeee... Ode M da studira sistem paljenja na Hondi... a mene ostavi..na milost i nemilost ovde..nema ni Dore,ni Bricka..uh..da ne ispadne da prozivam... samo glasno razmišljam...
Ovako..ja razmišljam o mojim uslovima gde to sve imam van auta i treba mi 2 minuta da to povežem na stolu.Hm..da... dešavalo mi se da moram probati "hall" davač ,to sam radio : dam kontakt,probnu lampu na masu,nadjem vod od senzora i probnom lampom izazovem indukciju,umesto da vrtim razvodnik...i vidim varnicu..ima-nema.Sad,mogli bi kablove i omski da izmerimo.Ne bih da kroz njih "pustamo" 220 V i slično..opasno je.!Sigurno Vali ima neko rešenje sa strujom nižeg napona i o-scopom...
Da li tako..možda...?Ipak ovo je igra i nemojte se ustručavati da "uletite" sa svojim razmišljanjima...
BP
*******************
jel na raspolaganju stroboskop i kriva predpaljenje vs rpm ?
meni lici na tipicno ponasanje koje sam imao na autu sa klasicnim platinama kada je premali zazor, odnosno ugao paljenja /dwell angle/ van propisane vrednosti.
kada se pregleda senzor polozaja radilice i polozaja bregaste moze li se uociti neki problme na kablu, na konektorima, na spojevima ?
moze da bude problem i sa bas jako zaprljanim brizgaljkama ali ti obicno povlaci i nestabilan ler sto ovde nije slucaj.
takodje, nije pomenuto sta je sa dovodom vazduha, jel proveravano bilo sta po tom pitanju makar vizeulno bez merenja ?
ja bi krenuo prvo od filtera za vazduh da bi stekao utisak o opstem odrzavanju auta i da li je uopste skoro video servisni rezim pa onda prema proceni opsteg stanja krenuo u dalje zagledanje.
ima li jos nekog simptoma ili se motor prosto ugasi odjednom u toku voznje ?
jel na raspolaganju stroboskop i kriva predpaljenje vs rpm ?
Jeste, no ne pokazuje nista izvan normale.
meni lici na tipicno ponasanje koje sam imao na autu sa klasicnim platinama kada je premali zazor, odnosno ugao paljenja /dwell angle/ van propisane vrednosti.
Na ler gasu nema podrhtavanja motora. Dali bi to bio slucaj s pogresnim predpalenjem?
kada se pregleda senzor polozaja radilice i polozaja bregaste moze li se uociti neki problme na kablu, na konektorima, na spojevima ?
Ja radim fizicku inspekciju dijelova samo ako se signali sensora pokazu neispravnim na oscilogramu. Simptomi i posljedice dolaze prije
komponenti.
moze da bude problem i sa bas jako zaprljanim brizgaljkama ali ti obicno povlaci i nestabilan ler sto ovde nije slucaj.
Ubrizgavaci ne moraju biti prljavi da bi uzrocili probleme.
Ovaj put trazim da ucesnici navedu kako testiraju simptome i komponente
u svrhu podizanja kviza na visi nivo. Ponajvise od radnih mehanicara, za razliku od hobista, no svi su dobrodosli.
Ok je Vali...koje komponente te interesuju..ispričaću ti kako se to radi "ovde".osciloscop nemam,u stvari imam neku varijantu za PC,koja nije baš prava,ali se dovijam...
Sad prepuštam vama...next,please Aha..odgovorio sam...zapravo ih ne skidam sa tog auta koji se popravlja...
nisu jedine stvari na brzigacu ali se to najcesc dogadja.
posto usmeravas na brizgace, moze recimo da bude los semering izmedju brizgaca i fuel raila, ima ih 2 po brzigacu barem na LH, i tu da ulazi neodmereni vazduh i/ili da curka benzin napolje pomalo pa opada efekat rada brizgaca.
moze da bude trokiranje vezano i za los rad ventilskog razvoda,...
ovako bez uvida u opste stanje motora, odrzavanje koga je bilo ili nije bilo i vizuelnog stanja ne mogu pogoditi koji sistem od svih koji su zaduzeni za sagorevanje marginalno radi. ili i i vise njih cije se greske medjuosbno preklapaju.
imamo za sada stroboskop koji kaze je varnica ok, redovna i u pravom trenutku.
Comment