HONDA TROKIRA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #16
    Nem* pojma

    Eno ga,izgleda ,"ziguje" nešto...

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Nestao u akciji
      Izvinjavam se, moram picim, tu sam sutra.
      E, ne moj nista da resavate bez mene.
      Brz odgovor valiju: Natrpam ljude u auto da bude opterecen a onda se ja hvatam rukom za kablove pa koji drmne
      Boca je u pravu....mislim ne za kvar nego za mene da zigujem
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #18
        Spomenut je razvodnik, da li ima tegove ili vakumom reguliše pretpaljenje?
        Integralni distributor, bobina, sensor radilice, bregaste, PCM kontrola predpalenja, sve zajedno.

        ja bih ovo uradio ovako...Uzmem jedan razvodnik,bobbinu i modul..vežem na stolu sve to na akumulator..zavrtim razvidnik i vidim da
        Zasto moras sve skidati sa motora, sto dobijas time i zasto nemozes obaviti isti test na autu?

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #19
          Kviz

          Eeeee... Ode M da studira sistem paljenja na Hondi... a mene ostavi..na milost i nemilost ovde..nema ni Dore,ni Bricka..uh..da ne ispadne da prozivam... samo glasno razmišljam...

          Ovako..ja razmišljam o mojim uslovima gde to sve imam van auta i treba mi 2 minuta da to povežem na stolu.Hm..da... dešavalo mi se da moram probati "hall" davač ,to sam radio : dam kontakt,probnu lampu na masu,nadjem vod od senzora i probnom lampom izazovem indukciju,umesto da vrtim razvodnik...i vidim varnicu..ima-nema.Sad,mogli bi kablove i omski da izmerimo.Ne bih da kroz njih "pustamo" 220 V i slično..opasno je.!Sigurno Vali ima neko rešenje sa strujom nižeg napona i o-scopom...
          Da li tako..možda...?Ipak ovo je igra i nemojte se ustručavati da "uletite" sa svojim razmišljanjima...
          BP
          *******************

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            jel na raspolaganju stroboskop i kriva predpaljenje vs rpm ?

            meni lici na tipicno ponasanje koje sam imao na autu sa klasicnim platinama kada je premali zazor, odnosno ugao paljenja /dwell angle/ van propisane vrednosti.

            kada se pregleda senzor polozaja radilice i polozaja bregaste moze li se uociti neki problme na kablu, na konektorima, na spojevima ?

            moze da bude problem i sa bas jako zaprljanim brizgaljkama ali ti obicno povlaci i nestabilan ler sto ovde nije slucaj.


            takodje, nije pomenuto sta je sa dovodom vazduha, jel proveravano bilo sta po tom pitanju makar vizeulno bez merenja ?


            ja bi krenuo prvo od filtera za vazduh da bi stekao utisak o opstem odrzavanju auta i da li je uopste skoro video servisni rezim pa onda prema proceni opsteg stanja krenuo u dalje zagledanje.

            ima li jos nekog simptoma ili se motor prosto ugasi odjednom u toku voznje ?
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #21
              hej

              Hej,Brick..extra što si došao... Znaš..nije rekao da se gasi..samo trokira u vožnji..asocira na prestanak jednog cilindra sa radom..
              kako ćemo dalje?

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #22
                jel na raspolaganju stroboskop i kriva predpaljenje vs rpm ?
                Jeste, no ne pokazuje nista izvan normale.

                meni lici na tipicno ponasanje koje sam imao na autu sa klasicnim platinama kada je premali zazor, odnosno ugao paljenja /dwell angle/ van propisane vrednosti.
                Na ler gasu nema podrhtavanja motora. Dali bi to bio slucaj s pogresnim predpalenjem?

                kada se pregleda senzor polozaja radilice i polozaja bregaste moze li se uociti neki problme na kablu, na konektorima, na spojevima ?
                Ja radim fizicku inspekciju dijelova samo ako se signali sensora pokazu neispravnim na oscilogramu. Simptomi i posljedice dolaze prije
                komponenti.
                moze da bude problem i sa bas jako zaprljanim brizgaljkama ali ti obicno povlaci i nestabilan ler sto ovde nije slucaj.
                Ubrizgavaci ne moraju biti prljavi da bi uzrocili probleme.

                Ovaj put trazim da ucesnici navedu kako testiraju simptome i komponente
                u svrhu podizanja kviza na visi nivo. Ponajvise od radnih mehanicara, za razliku od hobista, no svi su dobrodosli.

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #23
                  Dr. Boca, nisi odgovorio zasto skidas komponente. I kako testirati sistem za iskru pod opterecenjem a da ne vozis auto.

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #24
                    Ok:-)

                    Ok je Vali...koje komponente te interesuju..ispričaću ti kako se to radi "ovde".osciloscop nemam,u stvari imam neku varijantu za PC,koja nije baš prava,ali se dovijam...

                    Sad prepuštam vama...next,please Aha..odgovorio sam...zapravo ih ne skidam sa tog auta koji se popravlja...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      Na ler gasu nema podrhtavanja motora. Dali bi to bio slucaj s pogresnim predpalenjem?
                      moglo bi se desiti. imao sam jedno takvo iskustvo, ler savrsen a na obrtajima trokira i slabo vuce u jednom podrucju obrtaja.

                      bilo je jako davno, sa platinama pa me podseca po posledicama ...mozda pogresan trag. ako stroboskop kaze da je ok, zaboravljamo na to.

                      da,moze da brizgaljka bude cista i da curka/pusta gorivo ali je to manje verovatno.

                      a sada...na pauzu.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #26
                        moglo bi se desiti. imao sam jedno takvo iskustvo, ler savrsen a na obrtajima trokira i slabo vuce u jednom podrucju obrtaja.
                        Sad vidim na sto mislis, ako bi utezi zapinjali u jednom podrucju obrtaja.
                        Ovdje se radi o elektronskoj regulaciji i sve je ok.

                        da,moze da brizgaljka bude cista i da curka/pusta gorivo ali je to manje verovatno.
                        Primjecujem da kad se govori o ubrizgavacima, uvijek se spominje prljavstina ili curenje. Dali su to jedine mogucnosti?

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #27
                          Onda sigurno mislis da PCM daje pogresan interval otvaranja dizni na odredjenom broju obrtaja?Ili ne...

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #28
                            Ne, pitanje se odnosi na same ubrizgavace, ne na njihovu kontrolu.

                            Comment

                            • Boki Ar
                              CBC Senator XXL
                              • 11.11.2004
                              • 2827
                              • Aranđelovac
                              • Vektra

                              #29
                              Brizgači

                              Može brizgač (njegov namotaj) biti oštećen...ne samo prljav..ili procurio.
                              Zato merimo njihovu omsku vrednost,jel* tako?
                              BP
                              *********

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                nisu jedine stvari na brzigacu ali se to najcesc dogadja.

                                posto usmeravas na brizgace, moze recimo da bude los semering izmedju brizgaca i fuel raila, ima ih 2 po brzigacu barem na LH, i tu da ulazi neodmereni vazduh i/ili da curka benzin napolje pomalo pa opada efekat rada brizgaca.

                                moze da bude trokiranje vezano i za los rad ventilskog razvoda,...

                                ovako bez uvida u opste stanje motora, odrzavanje koga je bilo ili nije bilo i vizuelnog stanja ne mogu pogoditi koji sistem od svih koji su zaduzeni za sagorevanje marginalno radi. ili i i vise njih cije se greske medjuosbno preklapaju.

                                imamo za sada stroboskop koji kaze je varnica ok, redovna i u pravom trenutku.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X