Zveckanje ventila na jugicu 55...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #91
    Novo ili polovno?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Delija
      CBC Senator XXL
      • 29.08.2005
      • 310
      • NS
      • plavi auto

      #92
      Kako to mislis, novo ili polovno ciscenje???
      Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #93


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #94
          Eh.. chuj, pa posto sve moze da se radi sa 2 razlicita standarda, znas valjda, nem´me sad zezash

          Malo shale nije na odmet.

          Nemam iskustva sa tim sta i kako rade u SCG, posto za sve imamo svoje alternative

          Kod mene se koristi Bilshtein metoda Engine flush, dakle, skine se filter za ulje i umesto njega se navrne kontakti sa mashine koja tera svoje ulje za ispiranje kroz motor i filtrira isto.
          I ovde kao sto Valent reche tvrdo zagorele koksne naslage neotpustaju, najvishe je u pitanju chiscenje od uljnih slina i raznih naslaga hemislih jedinjenja koja nastaju u motoru.

          Niskofirkcioni motori i motori sa izrazito gradskom voznjom sa puno hladnih startova imaju problem da se stvaraju talozenja ispod pechurke uljane pumpe na dnu kartera, to je prvenstveno preventivni deo za obezbedjenje rada motora sa normalnim protokom/pritiskom ulja.

          Dakle, mashina pumpa ulje kroz motor i ispira ga u svim kanalima kuda prolazi.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #95
            A jel ima to negde u SCG

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #96
              Nove generacije motora, u zadnjih deset godina s preciznije izrade od ranijih, i koriste pritisak ulja za aktivaciju raznih mehanizama. Jedan od tih je zatezanje lanca. Kad zbog loseg odrzavanja motor razvije dovoljno blata dolazi do prestanka funkcije zatezaca, preskakanja lanca i stete na ventilima. Preventivno ciscsnje naslaga ce biti imperativ s obzirom na cijenu tih motora. Cak i Mercedes ima takav motor.

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #97
                Naravno, za one koji nemogu priustiti novo ciscenje, postoji i polovno.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #98
                  Ma sve je to od lošeg vina.. pardon benzina... Ko vam kriv kad ne vozite na LPG.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #99
                    Detonacije

                    Predpaljenje neka bude na 5 stepeni.Sipaj 98 oktana i neki od kvalitetnijih "oktan booster-a" aditiva.
                    Javi kako izgleda...
                    Ako i tada bude loše,videćemo...
                    Srećno!
                    BP
                    *********

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      razlika izmedju danasnjeg motora, chisto mehanichki gledajuci i toga nije nikakva.
                      hm, a razlika kompresije, bese oko 15% vise ima danasnji motor u Jugu (?).
                      ovaj danasnji motor radi i na visoj radnoj temperaturi, model sa aluplasticnim hladnjakom i drugacijim rashladnim sistemom.

                      visa kompresija i visa temperatura > veca tendencija samodetonacije.

                      ili negde gresim ?
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        U mojem, najprije se postavi radna hipoteza, zatim se provjere komponente koje mogu uzrociti problem i tek onda se mijenjaju dijelovi za koje se ustanovilo da su neispravni
                        slazem se u principu, ali ovde se radi o specificnom- o Jugu iz 90tih.

                        opste poznata praksa je pokazala da postoje odredjeni delovi koji su vec fabricki pogresno ugradjeni (valjda nisu imali druge, stavljali su sta se nadje na livadi, pardon magacinu) i po pravilu uzrokuju probleme u masovnim razmerama.

                        prosto, posao sam od prakse da je vremenski brze u startu otkloniti one potencijalne probleme za koje se zna da su imanentni tim godinama produkcije.

                        drugim recima, retki su Jugo koji su potpuno ispravni napustili fabriku tih godina.

                        iz moje prakse, od 6 ganc novih komada, samo jedan je bio priblizno sa ispravnim radom motora, ostalih 5 je u startu bilo neispravno i odmah je moralo u servis.

                        od toga 1 komad nije mogao da napusti ni sam Kragujevac, i prakticno odmah (sa manje od 20km na satu) je morao da ode na veliki servis da bi mogao da se nekako doveze 100nak km do BG.

                        nazalost, to je nepoznato u svetu ali ja imam i to u vidu.

                        a termoregulacija na Jugu, bilo termostat bilo termoprekidac je nesto sto je poznato da crkava samo tako, i obicno vlasnici Juga to nose u gepeku.


                        hteo sam da u startu otklonimo mogucu smetnju koja ce se pojaviti, samoje pitanje kada jer je masovna pojava/ kvar koji napada Jugo.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          Zasto kupovati cijeli distributor ako je membrana jedini problem
                          nismo se razumeli, i novi Zastavin je problematican sa membranom.
                          isto kao onaj ugradjen u fabrici.

                          ja mislim na drugi tip/proizvodjaca gde luft nije tako drasticno veliki a izrada tako losa.

                          Dalje, ako imamo karburator koji daje premrsavu smjesu, postavljanje novog distributora nece pomoci
                          to je druga komponenta koja je u startu neispravna vec iz fabrike, standardno na skoro svakom Jugu. osim onih namenjenih sepcijalnim kupcima (citati izvozu, SAD ili ostalo) koji imaju original Weberov i sa kojim funckionise bez greske.

                          za IPMov imam sve samo ne dobro misljenje, iz prakse.

                          ujedno, razvodnik i karburator su glavni uzrocnici nacina na koji radi motor, a oni su po pravilu toliko losi da su i ukupni rezultati rada motora losi.

                          ja bih uvek odmah to menjao za italijanske ili ekvivalentne komponente, bez razmisljanja i daljeg ispitivanja koliko su te domace lose (odstupaju od zadatih mera).
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Originally posted by brick
                            razlika izmedju danasnjeg motora, chisto mehanichki gledajuci i toga nije nikakva.
                            hm, a razlika kompresije, bese oko 15% vise ima danasnji motor u Jugu (?).
                            ovaj danasnji motor radi i na visoj radnoj temperaturi, model sa aluplasticnim hladnjakom i drugacijim rashladnim sistemom.

                            visa kompresija i visa temperatura > veca tendencija samodetonacije.

                            ili negde gresim ?
                            Brick >> Izvesne razlike postoje jasno, no, ukazane su direktno vezane sa prilagodjavanjem za prelazak na BF95.

                            Dakle niza kompresija i isto tako tachka paljenja je redirigovana za u osnovi 95 oktanski benzin. Bregaste osovine ukoliko je katalizator prisutan takodje dobijaju manju duraciju.
                            Posto 95 oktanac pali brze to izaziva sagorevanje da bude kompletnije te uspeva sagoreti kompletnije pre izduva.

                            Greska je da su izmenjene primarne osobine motora opisanim a da upravljachka jedinica nije parirala izmene.

                            No, sve se da uskladiti, uvek postoji izvesni workaroud za sve pa i za ovaj slucaj
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Boki Ar
                              CBC Senator XXL
                              • 11.11.2004
                              • 2827
                              • Aranđelovac
                              • Vektra

                              Sorry...

                              Ne mogu da verujem...ŠEST strana o kliktanju Yuga
                              Izvinite,ovo je bilo jače od mene...
                              BP
                              ******************

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                Hajde Dr. Boca, dodaj i ti malo zacina u ovu corbu.

                                Comment

                                Working...
                                X