Re: Peugeot 1.1 ne prima gas kada je hladan
Ja sam samo ispričao svoj slučaj, iz perspektive jednog amatera, ne vidim šta je tu lupetanje. Moj problem je bio sličan kao i ovaj i prenosim vam šta je iz njega proizišlo. A na vama profesionalcima je da nas ispravite, uputite,... zato i jesmo ovde.
I normalno da moj post ne treba shvatiti zdravo za gotovo, kao ni većinu postova na ovom forumu, do čega bi to dovelo... Samo prenosimo iskustva, pa u gomili tih informacija, verovatno se krije rešenje problema, a vi profesionalci nas uputite na pravi put... A po meni, amaterski gledano, najbolje rešenje je ovo što je Dora rekao, "...ako popravite plaćam, ako ne popravite ne plaćam". Naćiće se valjda majstor, koji će prihvatiti te uslove i rešiti problem. Mada, majstori nemojte se ljutiti, ali danas ima toliko pacera koji se deklarišu kao majstori, da trebaš preći sito i rešeto da bi došao do pravog. Ne samo u automobilizmu, nego i u drugim sverama života.
A što se tiče vezivanja ovog problema za 206-ticu, pričao sam sa još par ljudi koji imaju pomenuti auto sa sličnim problemima, koji su se gle čuda, pojavili nakon ugradnje sekventa. Što su mi i u Veranu potvrdili, da imaju dosta reklamacija na slične teme, ali se oni uglavnom brane lošim kvalitetom goriva. Pa sad zaključite sami, da li je problem u sistemu, majstoru, gorivu, modelu automobila ili u nešto peto...
Ja tu ne mogu da sudim jer nisam stručnjak, samo, ponavljam iz perspektive amatera, ako problem nije postojao pre ugradnje plinskog sistema, nego posle toga, zar nije najverovatnije da je problem u tom plinskom sistemu ili nešto vezano za njega ili nešto zbog njega...!? I šta vredi menjati taj MAP, ako je njegovo crkavanje samo posledica problema a ne uzrok. Ako se ne reši pravi problem, MAP će opet posle nekog vremena crći, pa opet kod majstora i tako u nedogled...
Ps. Kod mene nije bio problem u plinskom ECU-u nego u benzinskom, odnosno, samo je trebao taj benzinski ECU da se prešteluje na određene vrednosti i to je to. E sad, kako ga je štelovao, skenerom, dijagnostikom, šrafcigerom, ključem 17, okastim, vilastim... (nemojte ni ovo uzeti zdravo za gotovo, bio sam sarkastičan
), stvarno nemam pojima. Samo znam da nije menjao ni jedan deo (stojao sam pored auta prilikom 5 minutne intervencije), priključivao je neke aparate tamo ispod volana, i posle toga auto je radio kako treba, bez greške.
Ja sam samo ispričao svoj slučaj, iz perspektive jednog amatera, ne vidim šta je tu lupetanje. Moj problem je bio sličan kao i ovaj i prenosim vam šta je iz njega proizišlo. A na vama profesionalcima je da nas ispravite, uputite,... zato i jesmo ovde.
I normalno da moj post ne treba shvatiti zdravo za gotovo, kao ni većinu postova na ovom forumu, do čega bi to dovelo... Samo prenosimo iskustva, pa u gomili tih informacija, verovatno se krije rešenje problema, a vi profesionalci nas uputite na pravi put... A po meni, amaterski gledano, najbolje rešenje je ovo što je Dora rekao, "...ako popravite plaćam, ako ne popravite ne plaćam". Naćiće se valjda majstor, koji će prihvatiti te uslove i rešiti problem. Mada, majstori nemojte se ljutiti, ali danas ima toliko pacera koji se deklarišu kao majstori, da trebaš preći sito i rešeto da bi došao do pravog. Ne samo u automobilizmu, nego i u drugim sverama života.
A što se tiče vezivanja ovog problema za 206-ticu, pričao sam sa još par ljudi koji imaju pomenuti auto sa sličnim problemima, koji su se gle čuda, pojavili nakon ugradnje sekventa. Što su mi i u Veranu potvrdili, da imaju dosta reklamacija na slične teme, ali se oni uglavnom brane lošim kvalitetom goriva. Pa sad zaključite sami, da li je problem u sistemu, majstoru, gorivu, modelu automobila ili u nešto peto...
Ja tu ne mogu da sudim jer nisam stručnjak, samo, ponavljam iz perspektive amatera, ako problem nije postojao pre ugradnje plinskog sistema, nego posle toga, zar nije najverovatnije da je problem u tom plinskom sistemu ili nešto vezano za njega ili nešto zbog njega...!? I šta vredi menjati taj MAP, ako je njegovo crkavanje samo posledica problema a ne uzrok. Ako se ne reši pravi problem, MAP će opet posle nekog vremena crći, pa opet kod majstora i tako u nedogled...
Ps. Kod mene nije bio problem u plinskom ECU-u nego u benzinskom, odnosno, samo je trebao taj benzinski ECU da se prešteluje na određene vrednosti i to je to. E sad, kako ga je štelovao, skenerom, dijagnostikom, šrafcigerom, ključem 17, okastim, vilastim... (nemojte ni ovo uzeti zdravo za gotovo, bio sam sarkastičan

Comment