Veliki Problem Sa Shkodom Fabiom!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TsUnAmI
    CBC Član
    • 14.10.2005
    • 25
    • Beograd

    Veliki Problem Sa Shkodom Fabiom!

    Imam veliki problem... Ne znam shta se deshava sa autom... ima 1.4 16v motor sa 55kw(75ks)...

    Dakle problem je shto auto mi udara u blokadu na 2000 obrtaja... Ima nenormalnu knedlu i sam od sebe se trese kada se upali... Trese se nenormalno... Ne mozhe ni na jednu jachu uzbrdicu da se popenje...

    Odvezao sam je u Alpros (ovlashceni servis) i oni su rekli komp... Naruchio komp...za velike pare....kada ono nije to...odvezao ga u Skoda Kole oni kazhu da je neshto u vezi sa glavom motora i odneli je u MR na obradu... Kada ono nije ni to.... U servisu nemaju pojma shta je.... Kazhu sve su probali....

    Svaka Pomoc je dobrodoshla!

    Hvala!!!
    Once you feel Hayabusa, there is no turning back...
  • TsUnAmI
    CBC Član
    • 14.10.2005
    • 25
    • Beograd

    #2
    Auto je 2001-o godishte i preshao je samo 40 000 km!!! Zato se i ovoliko nerviram...
    Once you feel Hayabusa, there is no turning back...

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      U servisu nemaju pojma shta je.... Kazhu sve su probali....
      Reci im da se upisu u CB skolu. Ringe ringe raja, dos'o cika................

      Comment

      • BAX
        CBC Član
        • 17.05.2005
        • 53
        • Raska

        #4
        Daj malo vise inf. Dali cita neku gresku.Jesil merio kompresiju i po kom osnovu su skidali glavu.
        Male stvari cine ljude srecnim!!!

        Comment

        • TsUnAmI
          CBC Član
          • 14.10.2005
          • 25
          • Beograd

          #5
          Na kompu je pisalo SERVICE INSPECTION to se pali kada se javi potreba za servisom....to je normalna stvar nishta drugo... Pitao sam ih da li su merili kompresiju....rekao mi je majstor kako je kolega merio......kada sam pitao kolik je izmerio on kazhe da ne zna... Javice mi kao, neprofesionalnost na visokom nivou...
          Once you feel Hayabusa, there is no turning back...

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Cekaj, bitna stvar, da li auto udara u blokadu (znaci da li se aktivira limiter) na 2000 obrtaja, ili jednostavno nece dalje od 2000? Postoji velika razlika.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • TsUnAmI
              CBC Član
              • 14.10.2005
              • 25
              • Beograd

              #7
              bash udara u blokadu....zavisi ponekad na 2000 ponekad na 2200....a kada je hladan i na 1900....
              Once you feel Hayabusa, there is no turning back...

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Ajde mnogo detaljnije opisi stvari.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Delkan
                  CBC Senator XXL
                  • 14.06.2005
                  • 829
                  • 60 km From BG,West

                  #9
                  Slican slucaj sam video skoro na jednom Mondeu 2.0 16v.Isto se ponasao-kao da ima blokadu ali na oko 3500 obrtaja.
                  Bio je zacepljen katalizator...

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #10
                    TsUnAmI, sad zi vidio da druzina ne propusta priliku za zezanciju.
                    Ja sam najveci krivac. Kad muka navali, udri na komediju.

                    Nego bit ce tesko pomoci bez nekih konkretnih podataka o tvom simptomu. Ja ne znam ni gdje bih poceo. Ocito si se nasao u neobranom grozdju.
                    Nadam se da nisi morao placati te experimente sto sluzbenih sto nesluzbenih radiona.

                    Toliko prica "strave i uzasa" s nasih terena. Ako mozes naci nekoga, dobrog mehanicara, mozda ga mozemo uputiti na neke osnovne poteze, tako da se dobije neka ideja o naravi tog problema.

                    Skinuse kompjuter, skinuse glavu i opet corak.

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      Ja sam upravo htio postaviti zahtjev za radnim hipotezama. Pretekao me dzigibau. Dakle zacepljen ispuh i onemoguceno disanje motora.

                      Ideje ??????

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Ja bih pre rekao da ECU iz nekog razloga radi u failsafe modu i da ogranicava obrtaje/snagu motora. Znaci, mozda nije fizicki onemoguceno disanje nego kompjuter dobija lazne podatke.

                        E sad, zasto to radi? Ili neki od senzora za kolicinu vazduha ili opterecenje ne radi kako treba, jer ako je ECU menjan, problem nije u njemu jer izgleda korektno odgovara na problem koji senzori citaju...

                        Da je kat zacepljen, auto bi se gusio, ali sumnjam da bi ECU ukljucivao limiter. Mora da neki od senzora ne valja. Ne znam kako taj motor daje podatke o opterecenju? AMM ili MAP?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • TsUnAmI
                          CBC Član
                          • 14.10.2005
                          • 25
                          • Beograd

                          #13
                          Predpostavljate vec da sam ja laik shto se tiche svega ovoga... Evo sada cu vam citirati moj jutroshnji razgovor sa majstorom u Koletu...

                          JA: Shta se deshava sa autom?
                          ON: Ne znam stvarno sve smo probali...prvo menjali komp pa obradjivali glavu, izmerili smo kompresiju i ona je odlichna, zamenili katalizator, stavili nov ali nije do toga... Ja stvarno ne znam shta je ovo u zhivotu mi se nije ovo desilo...


                          Niko nema ni ideju shta je sa autom... Ja ne mogu da verujem... Shta treba sada da ga shaljem u Cheshku ili Nemachku da oni vide shta je... Majstori na nivou... Polako ali sigurno sve vishe ludim...

                          A palila se jedno vreme i lampica EPC shto znachi da je neka greshka u elektronici ali ni to ne znaju shta je problem...
                          Once you feel Hayabusa, there is no turning back...

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #14
                            Fail safe ???? Cemu sluzi fail-safe, na koji nacin funkcionira i moze li ga neovlasteni mehanicar u ovlastenoj garazi prepoznati koristeci dostupnu mu opremu?

                            Postoje li ostale mogucnosti???

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              Failsafe (limp mode) u smisli rezervnog programa u ECU-u, koji se ukljucuje po potrebi, odnosno kad ne postoje uslovi da ECU radi na redovnoj mapi goriva/paljenja. recimo, ako iskopcas AMM, on ode u failsafe mod, gde umesto citanja vrednosti sa AMM-a i pravljenja mape prema tome, uzima srednju vrednost ili vec neku drugu koja je zadata, pa radi s njom. Naravno posledica je manja snaga jer se radi sa predefinisanim vrednostima koje u principu sluze samo da auto radi da se dokotrlja do prvog servisa. Sta znam, na Peugeotovim turbodizelima postoji i varijanta da se ogranici pritisak turbine i samim tim i snaga ako je gorivo na rezervi. VW ima tu varijantu da limitira snagu motora ako ne radi neka stop lampa, jer to kapira kao da mu neko drzi stisnutu kocnicu.

                              Da li servisi imaju mogucnost da detektuju ovaj mod? Pa naravno, ali sa dijagnostickom opremom koja daje neke glavne parametre motora u realnom vremenu, pa ako znaju kolike ove vrednosti treba da budu onda bi trebalo makar da pogode o cemu se radi...Usput, ZASTO su obradjivali glavu???? Mislim kakve VEZE to sa mozgom ima? Jos i menjali katalizator...svasta. *ebes takvog majstora koji umesto da locira kvar pa onda zameni ono sto ne valja, zameni i rasturi pola motora u nadi da ce posle promene pola agregata, konacno "ubosti" izvor kvara posle gomile izvaljenog kesa - tvog, naravno. Sad nek' ti plati to sto je dzaba radio, uopste ne vidim razlog zasto bi ti placao njegovu nekompetentnost i praksu na svom autu!?

                              Ja sam na Peugeotu imao slican problem kad mi je MAP senzor pobrljavio i auto nije imao delimican gas, nego samo pun gas cim malo pipnes pedalu...Morao sam da ga iskopcam, i auto ide, ali vrlo slabo, limiter se ukljucivao na 3000, jako trzao, ali je isao do prvog servisa. Ako se iskopca MAP, ECU uzima default vrednost od oko 500mb pritiska u usisnoj grani i radi s njom, tako da auto ima drasticno redukovanu snagu, trese se i gusi, jer 500mb pritiska u usisu odgovara oko 50% gasa, a TPS daje podatak od 100% recimo, pa se desi da se trese ko blesav, ali ide...

                              Eto, mozda je bas MAP senzor u pitanju, ako se on koristi kao davac opterecenja motora - mozda vuce fals vazduh na spoju MAP/usisna grana, losa konekcija na dzeku, ili mozda cak sama usisna grana negde vuce fals vazduh (probusena?). U svakom slucaju, ako motor ima MAP senzor, ovo bi bio moj tip sta je u pitanju.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X