Veliki Problem Sa Shkodom Fabiom!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #16
    Da li servisi imaju mogucnost da detektuju ovaj mod? Pa naravno, ali sa dijagnostickom opremom koja daje neke glavne parametre motora u realnom vremenu, pa ako znaju kolike ove vrednosti treba da budu onda bi trebalo makar da pogode o cemu se radi.
    Fail-safe operacija moze varirati od modela do modela, no zajednicki faktori su uvijek tu, fiksirani parametri. Predpalenje se zakljuca na bazni nivo i dade se vidjeti obicnim stroboskopom. Ako promjenu obrtaja ne prati promjena u predpalenju........................ . Promjene u napajanju gorivom itd.


    Ponekad smo i preostri prema nasim majstorima. Dali oni imaju sansu da uce i kad hoce. Jeste da musterija nesmije placati taj nauk, ali tu je, krivo ili pravo.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #17
      A palila se jedno vreme i lampica EPC shto znachi da je neka greshka u elektronici ali ni to ne znaju shta je problem..
      EPC ??????

      Palenje lampice ne oznacava automatski gresku elektronike. Moze signalizirati i problem s mehanickim stanjem ili nekim radnim procesom. Detekcija je elektronska.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Meni zvuci kao ne uzubljen kako treba. Jedino mi blokada na 2000 ne ide u glavu, ali mozda limp cini svoje sto se tice toga.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Mercedesi vec od prve C serije imaju blokadu na oko 2000 rpm , dakle polovinom 90-ih.
          Blokada je funkcionalna ukoliko auto stoji, dakle tockovi se neokrecu.
          To je ubaceno sa razlogom da se jeftina transmisija koja je ugradjena postedi od trazjeva koje bi neko izazvao pokusajem burn-out-a

          Vrlo moguce da i ovde imamo slican scenario. Moguce prilikom voznje neki senzor koji daje podatak o kotrljanju tochka, primera radi, ABS senzor ili slicno, posto je vec imao prijavljivanje greske sa TPC sistemom?

          Samo naglas razmisljam.. dakle... na otpad sa tim majstorom ili ga za uvo pa ga nateraj da se prikljuci na Cannon.

          Nije sramota neznati ali je definitovno, odbijati znanje!!!
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            Nije Boost. Taj motor ide do redline i na leru.
            Sto se tice Mercedesa nije blokada bas na 2000o/min ali na oko 4000- 4500o jeste. Znam jer nam cesto zadaje poteskoce prilikom programiranja na gas.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #21
              206:
              ako motor ima MAP senzor, ovo bi bio moj tip sta je u pitanju.
              Po Autodati, ovaj motor koristi MAP sensor.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #22
                Ja bih onda prvo tipovao ili na falican MAP, ili na fals vazduh u usisnoj grani. Vrlo lako proveriti, VW dijagnostika trebalo bi da cita vrednost potpritiska u usisnoj grani na leru, lako se vidi da li odstupa od normalnih vrednosti. Konkretno na Pug-u, vrednost potpritiska u usisu na leru je oko 880-900mb.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #23
                  Dali se radi o tuniranom motoru s povecanom kompresijom ili...............
                  Ta cifra je malo ovelika.

                  Pod predpostavkom povecanja pritiska u usisnoj grani MAP sistem bi poceo bogatiti smjesu
                  Da bi tako sto zaustavilo motor smjesa bi morala biti toliko bogata da bi ispusna cijev dimila k'o tvornicki dimnjak. Ne vjerujem da je to slucaj. Pokusat cu prebaciti snimku iz drugog foruma koji nije uspio pustiti korjen.

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #24

                    Comment

                    • TsUnAmI
                      CBC Član
                      • 14.10.2005
                      • 25
                      • Beograd

                      #25
                      Prichao sam sa drugarom sinoc....isprichao mu situaciju i on kazhe da je chuo da se ponekad neshto tako desi i da je 99% otishao 1 ili 2 klipa......shto znachi generalna.....1 ili 2 klipa udaraju u blokadu....Nadam se da nije ovo....mislim da je generalna za fabiu oko 900-1000e.....ali ipak je preshao samo 40 000km.....ne mogu da verujem...a i auto se trese na momente u leru k'o da si shakeru.....

                      od toliko miliona fabia gde ja da dobijem falichnu.....HAVARIJA!!!
                      Once you feel Hayabusa, there is no turning back...

                      Comment

                      • -Q-
                        CBC Senator
                        • 03.12.2004
                        • 288
                        • Srbija/Beograd

                        #26
                        Brate sta je sa garancijom na taj auto?
                        mi u firmi imamo nekoliko shkoda i sve su presle manje od 65k km
                        i kad god je nesto zezalo odma u autocacak i zamena u garantnom roku...
                        2008. Leon

                        "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #27
                          Prichao sam sa drugarom sinoc....isprichao mu situaciju i on kazhe da je chuo da se ponekad neshto tako desi i da je 99% otishao 1 ili 2 klipa......shto znachi generalna.....1 ili 2 klipa udaraju u blokadu....Nadam se da nije ovo....mislim da je generalna za fabiu oko 900-1000e.....ali ipak je preshao samo 40 000km.....ne mogu da verujem...a i auto se trese na momente u leru k'o da si shakeru.....
                          Tsunami, ni prijatelji, ni babe ni zabe nece popraviti tvoju nevjernicu Fabiju. Vrijeme je da krenes dalje. Taj servis nije mogao ustanoviti obicno mehanicko stanje motora, zaptivnost cilindara i dinamicko disanje, pa skinuli glavu da vide sto ce biti.

                          Raspitaj se okolo za radnju koja ima malo reputacije, za majstora koji ce stati na loptu i analizirati situaciju, onoga koji ce pozvati svog kolegu iz druge radnje i prodiskutirati situaciju, majstora koji eventualno zeli nesto nauciti iz cijele situacije.
                          Ovdje na Cannonball-u ima vjerojatno netko s preporukom.

                          Dali je nesto radjeno neposredno prije gubitka snage i dali motor ima distributor palenja?

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Meni je tek sad ne jasno. Generalna...tesko. Problem u klipovima a skidana glava i niko nista nije video. Znaci da bi imali osnovu za skidanje glave morali su izmeriti kompresiju cije bi lose stanje reklo...aj da skidamo glavu. Kad je vraceno i nije to sta kaze novo merenje kompresije i kolika je u opste...zasto bi radili generalnu. Jer auto trosi ulje, nenormalno dimi, pukao klip sta li? I kakve to veze ima s blokadom.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #29
                              M- power, nedaj se uvuci u vrzino kolo. Bilo im dosadno taj dan pa.........
                              hajde da skinemo glavu i vidimo sto ima unutra. Besposlen pop i jarice krsti.

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #30
                                Kakva gomila gluposti...menjaj servis pod hitno.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X