Golf IV 1.6 16V problem klapna gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Filke
    CBC Član
    • 07.09.2010
    • 61
    • Beograd

    Golf IV 1.6 16V problem klapna gasa

    Zdravo svima, u pitanju je Golf 4 1.6 16V 77kw, BCB motor. Simptomi su takvi da auto povremeno gubi obrtaje tj. obrtaji skaću gore-dole, a u vožnji se nekad desi da kad dam jači gas (veći obrtaji) da na trenutak gas ne reaguje, da bi se nakon par sekundi gas "vratio" i auto počeo normalno da vuče. S tim da se na početku samo pojavljivala greška na klapni gasa na dijagnostici i ponekad na bordu upali "emissions workshop" i žuta lampica check engine i EPC, dok u zadnje vreme učestalo popali ove lampice i upozorenje na bordu i tom prilikom auto u kontinuitetu radi neravnomerno na leru i skaču obrtaji preko 1200 obrtaja, a i samoj vožnji kad se tako popale lamice auto ne prima gas i maksimalan broj obrtaja je 2000 (pretpostavljam da računar uđe u safe mode). Da bi nakon gašenja motora, pogasile se lampice i auto nastavio normalno da radi!

    Pošto je dijagnostika prijavljivala samo grešku na klapni, odmah sam stavio novu klapnu, ali je greška na dijagnostici i dalje ista. Skinut je ECU i otvoren, pregladan, kontakti sami na konektorima su dobri, kao i na kablovima koji izlaze iz računara su dobri, a na samom računaru nema vidljivih tragova oštećenja (računar je bukvalno kao nov), što opet ne mora ništa da znači.
    E, sad na osnovu odlaska kod mehaičara i autoelektričara ostaje mi da je kvar na samoj instalaciji ili na samom ECU. Nisam uspeo da nađem identičan ECU koji je nalazi u mom autu 036 906 034 DR, našao sam 036 906 034 CN koji je isto sa Golfa IV 1.6 16V samo AZD motor.

    Pitanje je sad da li bi ovaj ECU 036 906 034 CN radio na mom autu i koliko se on razlikuje od ovog 036 906 034 DR, ako se uopšte hardverski razlikuje, eventualno da se skine čip zadužen za klapnu sa njega, recimo ako sam ECU 036 906 034 CN ne bi mogao da se reprogramira da radi na mom motoru?


    P.S. Izbacuje sledeću grešku na VCDS 11.11 dijagnostici:
    17953 - Kontroler leptir ventil Neispravno
    P1545 - 35-10 ---Naizmeničan
  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #2
    Verovatno je softverski problem,mislim da moze tvoj komp da se sredi bez problema,uobicajen kvar...

    Comment

    • Filke
      CBC Član
      • 07.09.2010
      • 61
      • Beograd

      #3
      Slušam, kako?

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #4
        AE Auto elektronika - Tosin bunar 188
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • Filke
          CBC Član
          • 07.09.2010
          • 61
          • Beograd

          #5
          Hvala na konkaktu. Zvao sam ih, ali rade tek od sutra pa ću videti šta kažu.
          Ne znam samo kakvi su sa cenama, zvao sam još neke servise i "lupali" su dobre cene od 200 evra za popravku ECU-a, pa nadalje.
          Što je malo mnogo, s obzirom da je polovan ispravan ECU oko 50ak evra.

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #6
            mnogo je samo kad biju !
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • cikabosko
              CBC Veteran
              • 13.11.2008
              • 146
              • Novi Beograd

              #7
              Originally posted by Filke View Post
              s obzirom da je polovan ispravan ECU oko 50ak evra.
              Bosch ili Magneti Marelli ?

              Comment

              • Filke
                CBC Član
                • 07.09.2010
                • 61
                • Beograd

                #8
                Magneti Marelli od 50-70 evra.

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #9
                  i jos tolko za "vencanje" i eto te na cenu popravke a i taj polovan ce da zvekne kad tad.
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • clico
                    CBC Veteran
                    • 05.05.2014
                    • 161
                    • petrovac
                    • Opel

                    #10
                    Autoservis Reljic Starcevo kod Panceva ul.Pancevacki put br 99 tel-065 4249804 . Pozovi Zokija i slobodno se pozovi na mene Dragan iz Petrovca, Milence ce ti to resiti i Zoki bez problema.Pozdrav Clico.

                    Comment

                    • vladaomega
                      CBC Senator XXL
                      • 11.10.2010
                      • 484
                      • beograd

                      #11
                      iskljuci egr I vozi

                      Comment

                      • clico
                        CBC Veteran
                        • 05.05.2014
                        • 161
                        • petrovac
                        • Opel

                        #12
                        Originally posted by vladaomega View Post
                        iskljuci egr I vozi
                        U kom kontekstu jel fizicki ili??????????????? I sta ce dalje biti sta je nagovestenje resenja jel je taj EGR ugradjen da ima funkciju regulisanja i kontrole nad i pod pritiska ili sta?

                        Comment

                        • vladaomega
                          CBC Senator XXL
                          • 11.10.2010
                          • 484
                          • beograd

                          #13
                          ne fizicki samo dzek sa njega I probaj da vozis par dana.

                          Comment

                          • Filke
                            CBC Član
                            • 07.09.2010
                            • 61
                            • Beograd

                            #14
                            Hvala na predlozima. Nije me bilo nekoliko dana. Evo šta se izdešavalo u međuvremenu. Našao sam identičan ECU kao moj, programirao ga podacima sa eproma mog starog ECU-a i ništa - opet prijavljuje istu grešku. Sada se čak dešava i da čim se da kontakt, dijagnostika prijavi gore pomenutu grešku sa klapnom. Naime odradi se apaptacija, sačekam, izgasim auto i čim ponovo dam kontakt, priključim dijagnostiku - opet ista greška. Ispitali smo instalaciju na kablu koji ide od računara do klapne i naponi su, kao i otpori ok (prema podacima iz AutoDate), nema nigde prekida. Na kraju sam skinuo i EGR (samo džek) kao što je predložio i Vladaomega. Naravno odmah prijavi grešku na bordu i upali check engine i vozio sam tako nekih 30-tak kolometara manje-više ok, da bi kad sam pre nego što sam ugasio auto, ostavio da radi malo auto na leru, i tu je iako je motor bio zagrejan (oko 90C) motor podigao obrtaje na nekih 900-1000rmp, i tako počeo nasumično da ih spušta i diže. Inače dok je sve bilo ok, motor radio na 670-680rpm.
                            Last edited by Filke; 06.03.2015, 02:03.

                            Comment

                            • vladaomega
                              CBC Senator XXL
                              • 11.10.2010
                              • 484
                              • beograd

                              #15
                              ali se nije gasio u voznji I normalno je primao gas ?

                              Comment

                              Working...
                              X