Mali problemcic sa Fiatom...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #31
    Nedovoljan pritisak gasa u rezervoaru prouzrokuje bas takve probleme. Vec je pisano o tome.



    Gledaj da ti rezervoar bude sto cesce pun, dok ne prodje ovaj "sibirski" talas.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #32
      Samo ovo da potvrdim, po dosipanju gasa sve je ok, nema nikakvih problema... Covece, postacu expert za gas, imam dva automobila na gas i moje znanje o tome u odnosu na ono iz prosle ili pretprosle godine je neuporedivo! Pre nisam imao pojma kao vran konj, a sad da vidis, baratam sa izrazima ko da sam rodjen sa bocom... Suocio sam se sa dosta problema, skoro sve sam uspesno resio uz pomoc Ivana i Dore.
      Pominjem ljudima u mom gradu lambda kontrol sistem a oni me svi gledaju belo, nedaj boze da im pomenem sekvencionalni sistem, nista im nije jasno sto sam dao preko 500eura za ugradnju gasa u Fiata, naravno dok ne sednu i malo ih provozam. Niko nije mogao da veruje kako to moze da ide tako extra na gas i tako malo trosi... Toliko sam zadovoljan sa ovim sistemom da ne znam koliko bi to moglo da bude bolje sa sekvencionalnim??? Jednostavno cini mi se da je dobitak mali a cifra je duplo veca, doduse ovo pricam napamet, nikad se nisam vozio u auto sa sekvencionalnim sistemom pa da bih mogao da uporedim...
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #33
        Ovo cu reci samo jednom.

        Po dosadasnjem iskustvu (VELIKOM), za sve motore gde je to moguce i gde se dozvoljava, optimalan sistem za ugradnju je sa lambda kontrolom. Zbog izuzetno loseg kvaliteta naseg TNG-a sekvencijalni sistemi znaju da prave vece probleme od klasicnih venturi.

        Toliko.

        P.S.
        O ovome nikom ni reci!
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #34
          Ajde malo da izvadim temu iz naftalina... Sve je zasada ok, nemam nikakvih vecih problema. Sto se tice brisaca, raspitao sam se kod par ljudi i vecina mi je rekla da moram da menjam rucicu brisaca. Ali ima jedna zackoljica, rucica za brisace ne moze da se kupi odvojeno, ona ide u kompletu sa levom rucicom gde su zmigavci i gde se pale svetla, pa tu je i ablender i ko zna sta jos.... Tako da su mi u beogradu trazili za polovan deo 100eura a za nov je oko 150-180eura! Onda sam nekoliko dana spominjao majke i tetke i citavu familiju inzenjerima u fiatu koji su napravili da to bude sve u kompletu! Onda mi padne na pamet genijalna ideja da kad prodju ovi kisni ili snezni dani da izvadim osigurac od brisaca. I to je bilo lepo zamisljeno da ti isti inzenjeri nisu na isti taj osigurac povezali i ventilaciju i klimu... E tu sam vec poceo djecu da im spominjem... Nista, vozio sam dan dva bez ventilacije i brisaca i vratio osigurac na mesto, i sad brisaci rade normalno, uopste ne luduju... Dodjem na ideju, da okrenem Gorana iz trscanske 17, koga ste ovde pominjali da je odlican majstor za Fiata i on me obraduje... Najverovatnije da necu morati da menjam rucicu, vec da na motoru brisaca ima neki cip ili neka elektronika i kad udje voda ili vlaga pravi pometnju! Problem se resava za 10-15eura... Tako, da nije sve tako crno, kao sto sam mislio... Pozdrav!
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          Working...
          X