Razmisljao sam i o komsiluku, ali osim ako neko nema konkretna iskustva, nemam razloga da mislim da su oni ista bolji. Valent je predlozio jedno od resenja, ja sutra opet odoh do Radulovica i do drugara koji ima mobilni OBD tester sa mogucnoscu snimanja parametara, pa da vidimo sta ce i da li ce koji ista da registruje,...
Imam osecaj da motor, iz nekog razloga, konstantno radi u LIMP modu...
The difference between men and boys is the price of their toys
Posto sam ti ja u konkretnim stvarima, pogotovo dijagnostici tanak, uzmi moje sa rezervom, ali si i sam naisao na ovo sto cu i ja reci...
Meni je isto neshvatljivo da ti ni nakon 30 minuta voznje, cak i dobro brze voznje, ne prijavi nikakav problem, a otkacen mu AMM...? Pogotovo sto imas iskustvo da je kad je bio nov to registrovao... Mozda to nije jedini problem, ali sigurno tu "ima nesto"... Tako da nije nemoguce da sve vrijeme LIMP-uje...
Upravo tako, dijagnostika pokazala da je AMM pustio dusu.
Ima li ko kakav link za neki webshop ili neki servis, bilo sta, koji postom salje delove da narucim odmah, ne ceka mi se 2 nedelje koliko radulovicu treba?
The difference between men and boys is the price of their toys
Ne, samo sto izgleda oni prosli put auto uopste nisu ni kacili na dijagnostiku, samo su mene malo farbali Ovaj put sam stajao pored njih i gledao preko ramena.
Lepo kad se poveze prijavi gresku da je auto u LIMP modu, razlog - neispravan signal sa protokomera, dakle ECU iskljucio AMM i koristio backup program, i to je to.
Nadam se...
The difference between men and boys is the price of their toys
Probaj telefonom "trznuti" BMW u Hrvatskoj... Ja imam pozitivno iskustvo sa "Tomicem" otprije pet godina... Pricao direktno sa nekim sa dijelova... Ja mu govorim sta mi treba, a on po broju sasije trazi u kompjteru dio... Za 10 minuta zavrsismo...
Radilo se o lezaju na spojnickoj osovini za 316i... Sve sam dogovorio telefonom, a kako nisu imali na lageru narucili su iz Germanije... Mislim da je njihov kamion dolazio petkom odozgo... Jedini zahtjev koji su imali je bila neka kapara ako imam koga u ZG... Imao sam drugaricu u AMK Siget, pa kad ih je ona nazvala, ni to nije trebalo...
Lepo kad se poveze prijavi gresku da je auto u LIMP modu, razlog - neispravan signal sa protokomera, dakle ECU iskljucio AMM i koristio backup program, i to je to.
Ja bih bio oprezan u vezi tog zakljucka. Ti si vozio s odkopcanim sensorom i time uzrocio kod. Ako kod nije bio izbrisan testerom, moguce je da su gledali u umjetno stvorenu situaciju.
Dali su mjerili parametre u voznji? Ako nisu poceli od nulte tocke, te mjerili napon AMM-a pod nekoliko uvjeta mogao bi ispasti "corak" od dijagnoze.
Ocekivao sam nekakav zapis parametara, no vidim da je to nemoguce s domacim majstorima.
Ovdje ima vise ekonomista i pravnika nego profesionalnih mehanicara.
Pisem broj i zovem i dolazim ali za vikend, preko nedelje radim.
@Valent: nazalost tako je, sto se tice dela da ovde NE POSTOJE majstori, samo filozofi koji ocekuju da promenis pola auta dok oni "pronadju" kvar...Nisu merili parametre u voznji jer nemaju cime. Gresku su obrisali i pojavila se ponovo posle odredjenog vremena. Narucio sam AMM, cim zamenim javljam sta je i da li je ista reseno, ako nije, pojesce ga i kraj.
The difference between men and boys is the price of their toys
ovo mi sve smrdi na problem koji muci i dorinu i sabijevu alfu...
naime ne znam koji je tip protokomera u pitanju, ali cenim da bi mogao da bude BOSCH hot film mas metar HFM5
ako je taj, 80000km mu je rok trajanja, tj ulozak za sve protokomere je isti , samo je precnik cevi u kome se nalazi veci sa zapreminom mashine i radi mislim u rasponu od 250-1200km/h ili tako nesto...
sve u svemu ako pazaris novi nemoj da kupis novi za tvoj x5 posto verovatno kosta 5x vise nego za alfu npr ili jos bolje neka "ruska vozila"
ja sam skoro siguran da je to...
Najlakse je pogledati tako sto ces naci tablicu koliko treba da prolazi mase na kojim obrtajima (sto nemam pojma gde ces naci) i na diagnostiti proveriti tu vrednost.....
Ali i to nije resenje posto je senzor mozda vremenom izgubio svoju karakteristiku pa tu i tamo potrefi a uglavnom laze kao strv pa ga ecu i ne prijavljuje.... sto je i sa alfama slucaj....
Nisam pametan, ali ovu temu sam apsolvirao sa sabijem bogme, godinu i po dana...
E sad mi ga je dosta Zabijem i njemu, i njegovom dijagnostickom aparatu, i "majstorima" koji tamo rade, i celom "ovlastenom" servisu
Ne, NIJE protokomer u pitanju. Bio do drugog servisa, konkretno Curcica (a.k.a. jedan clan Foruma sa jaaako brzim autom ), odradili dijagnostiku provozali se, covek video u cemu je stvar, ali takodje zakljucio da kvar nema ama bas nikakve veze sa protokomerom...Kako je onaj drugi genije naprasno odlucio da je protokomer crkao, ja vise stvarno ne znam...Izgleda on redom lupeta sta bi moglo da bude, sve redom menja, pa kad ubode, ubo je, ako ne ubode - ko te ****, placaj...Jeste on i jednom i rekao da su katalizatori, ali cisto nagadjajuci i bez ikakvog rezona, i ako na kraju stoji iza toga, otkud onda sad odjednom protokomer, a u stvari nije?!?
Dakle, posto postoji razlika u temperaturi ispred i iza katalizatora, i posto se na malo jacem i duzem stiskanju gasa oseti karakteristican sumporni smrad, definitivno su katalizatori u pitanju. Dakle, bili ste u pravu sto se tice njih. Resenje je ipak ili menjanje (prc, 2000 EUR, kako da ne...) ili cupanje vani, trece nema...
U pravu je Valent, ono sto mi ovde nazivamo majstorima to izgleda rade preko one stvari, iskljucivo napamet (cast izuzecima), i iskljucivo uz zavlacenje ruke u dzep za delove kojima ama bas nista ne fali...
Dakle ako prizna BMW garanciju (koja je istekla, ali je auto ispod 100.000 tako da i za to ima sanse) menjam ih, ako ne, cupam sranje vani
To be continued...
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment