Auto JAKO slabo vuce...?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • smarac07
    CBC Član
    • 10.09.2006
    • 21
    • Bg,

    Par predloga

    Evo par predloga, baziranih na slicnom problemu koji sam ja imao, mozda nesto posluzi kao ideja.

    Da li auto ima neki oblik knock senzora?

    AMM (protokomer) daje netacna ocitavanja, presirok ili pretanak puls ECu-u.

    Prljavstina na leptirima gasa.

    Neki termodavac. Neki ECUi, kada imaju nejednaka ocitavanja temperature smanjuju maksimalnu snagu.

    Fuel pressure regulator ili neki oblik njega. Moze da se osteti ako gorivo sadrzi trunje.

    Nadam se da ce barem poterati na neko razmisljenje koje ce da dovede do resenja.
    Volvo, for life

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      Ej brick2 take it easy



      nhf: al bilo je jace od mene
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        Ma samo ga treba potopiti u ultrazvucnu kadicu.

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          Mislim cijeli BMW.

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            Kad se samo setim kakve smo postove pisali nas nekoliko PROTIV BMW jos na "onom" forumu. Ne znam ko je to citao a jos manje ko je te napise shvatio ozbiljno. Zao mi je sto je zrtva nas drugar koji btw. ima solidno znanje o automobilima. I dalje mislim da je BMW u SVAKOM smislu, ne daj boze nikome, auto. Nisam rekao da i neki drugi nisu slicni po tom pitanju ali je ovde rec bas o njemu. Po ko zna koji put se potvrdjuje pravilo da je odredjen tip, brand, ili model zaista samo za bogate ljude i to ne samo u parama vec jos vise i u nervima. Ocigledno ce moderne ekoloske norme dovesti do jako velikih problema u funkcionisanju automobilskih motora jer kako je pocelo kompromisi prevazilaze sve do sada poznate pozitivne tehnicke cinjenice. Naravno da ce najvece zrtve biti motori velike zapremine a to su ustvari mesta gde najmanje treba da bude kompromisa zbog neprekidne "gladi" za snagom. Pitam se ponekad da li vlasnici takvih vozila ustvari znaju sta placaju a da to nije samo cist prestiz. Nisam preterano "klasican" tip ali pomalo pocinjem da shvatamo one ljude koji su vec odavno u izumiranju zasto toliko vole i cene one stare Porsche i ostale klasicne jednostavne i po mnogo cemu spartanske automobile.
            Da nesto zivim na Balkanu i da imam dovoljno para kao sto to neki imaju pitao bi one vlasnike rudnika zlata u Brazilu sta voze ili one sto otkupljuju dijamante isto tamo pa bi takva vozila i ja vozio. Nije to stvar ukusa i izbora nego cisto zdrav razum. Zemlja gde nemas put kako treba, gorivo, servis i ko zna sta jos je malo "chupava" za finu tehnologiju. Cak i da nije tako ipak garancija prodje jednog dana i posle cesto nastaje kosmar bez kraja.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Re: Par predloga

              Originally posted by smarac07
              Evo par predloga, baziranih na slicnom problemu koji sam ja imao, mozda nesto posluzi kao ideja.

              Da li auto ima neki oblik knock senzora?

              AMM (protokomer) daje netacna ocitavanja, presirok ili pretanak puls ECu-u.

              Prljavstina na leptirima gasa.

              Neki termodavac. Neki ECUi, kada imaju nejednaka ocitavanja temperature smanjuju maksimalnu snagu.

              Fuel pressure regulator ili neki oblik njega. Moze da se osteti ako gorivo sadrzi trunje.

              Nadam se da ce barem poterati na neko razmisljenje koje ce da dovede do resenja.
              Vidi, jako cenim svaki predlog koji mozda neko ima, ali stvari stoje ovako: ja vrlo dobro znam sta bi sve moglo da predstavlja problem, pored ovih stvari koje si naveo postoji jos najmanje 30 drugih faktora koji mogu izazvati simptome kod auta u pitanju. Poenta u dijagnostici, samim tim i u ovoj temi i na Cannonu uopste, nije prosto nabrajanje problema i nagadjanje sta bi moglo da bude u pitanju, vec pracenje neke logike, hronologije desavanja stvari, i eliminacije odnosno izdvajanja nekoliko najverovatnijih resenja iz mora mogucnosti bazirano na CINJENICAMA, a ne pukom nabrajanju sta bi moglo da bude u pitanju...

              Dosta je toga receno u temi, obrazlozeno, eliminisano, ali evo konkretno za te primere sto si naveo, ukratko, zasto nisu oni u pitanju:

              - knock senozr(e) ima, ali knock nije greska koja daje ovoliki pad snage, odnosno pad snage u ovom nivou, linearno i konstantno. Knock-a ima, pa nema, dakle povremena greska, a ne faktor koji moze da dovede do konstantnog dugotrajnog pada performansi od maltene 30%. Osim toga ECU ne belezi trajnu gresku vezanu za knock.
              - AMM je ispravan, promenjen je i stavljen nov, potpuno ista stvar se desava, pa je vacen stari.
              - leptir gasa nije niti moze biti u pitanju jer a) auto ipak ima 4800cc, i provukao bi i goluba kroz leptir gasa da se zakaci na njemu, kamoli kakvu prljavstinu ; b.) leptir gasa na ovom motoru (kao i na svim BMW Valvetronicima) nema funkciju regulisanja kolicine vazduha koja ulazi u motor, to radi varijator koji menja lift ventila; c) ne znam sta bi trebalo da se zakaci na leptir precnika min. 15cm da bi snaga ovoliko opala...
              - sve temperature tecnosti i vazduha u okvirima normale.
              - fuel pressure nije jer auto ima sasvim dovoljno goriva, cak i mnogo vise nego sto mu treba, jer trosi 20% vise nego ranije, a ide 30% slabije. Ocigledno da ima sta da sagoreva ali da se motor napreze mnogo vise nego ranije za mnogo manji efekat, gubitak negde postoji....

              Dakle, za svaki kvar ili postoji logicno objasnjenje zasto jeste ili zasto nije to u pitanju, tek to moze da odvede do nekog resenja, nabrajanje da je mozd aovo ili ono ne znaci puno. Hvala na sugestijama, anyway
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                pa nista....eto sad kad si savladao tajne nire, mos turiti jednu i u bmw mislim, na sta je bolje baciti 2somica, katove il niru ?
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  @ 206:

                  Ako nije tajna, koliko sada km ima taj X5 na odometru? Jesi li ti prvi vlasnik ili je uvezhen sa XX k km, odnosno koliko dugo (k km) je vozhen na ovim prostorima?

                  Pitam iz razloga shto me interesuje koliko je to k km "trebalo" ovdashnjem gorivu da "zachepi" catove na njemu...
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Prvi vlasnik, kupljen nov i dovezen iz Nemacke, do sada ima 81.000km, od toga oko 50-60.000 na nasem gorivu.

                    Ale, NIRA koliko god da je dobra, nije svemoguca, ipak ne bi mogla da tera ovo cudo. Mislim, nije da ne bi, ali...
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      ...oko 50-60.000 na nasem gorivu...


                      Da ne znam ko si (bar virtuelno) i koliko si tehnichki "potkovan" pomislio bih da je problem izazvan neredovnim/loshim odrzhavanjem, bahatoshcu ili nesaveshcu vozacha. Ovako, ovo iskustvo je samo josh jedan pokazatelj (ne)kvaliteta ovdashnjeg goriva, a o kompetentnosti "ovlashcenih" servisa koji nisu uspeli da utvrde tako banalan problem nema ni smisla troshiti rechi...

                      Znam samo jedno: chak ni najgori brendovi ne prave automobile kojima catovi imaju "radni vek" 50 k km, naravno ako se koristi propisan tip i kvalitet goriva. Kod proizvodjacha renomea i profila jednog BMW-a to je tek u domenu nauchne fantastike, tako da je zakljuchak u ovom sluchaju jasan... Sem toga, sva ona ogranichavanja i "prepolovljena" garancija koju daju proizvodjachi na nove automobile kupljene kod nas postaje jasna i (po njih) potpuno opravdana... Mozhe nama NIS (ukljuchujuci i sve domace medije, pisane i elektronske, koji NIS-u "teraju vodu na mlin") da pricha bajke, ali ce njih maaalko tezhe da zahebu...

                      Mislim, zachepljeni catovi sa predjenih 50 k km?!?

                      Sorry za off, ali je bilo jache od mene...
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        salio sam se naravno, ali ipak mislim da bi trebalo da potrazis cip koji ne uzima u obzir signale za zadnjih sondi ukoliko budes morao da izbacujes cat-ove...
                        sta bi za merenje pada pritiska kroz kat? jel meri bmw to ili ne ?
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          ale944
                          sta bi za merenje pada pritiska kroz kat? jel meri bmw to ili ne ?
                          Ovo mu dodje kao uzbudljiva drama u nastavcima, svaka epizoda bude prekinuta kad je najzanimljivije.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Pa izbegavam odgovor jer nisam vise 100% siguran pored vas baba Nasti koje mi non-stop trpate bube u glavu

                            OK, iskreno nije vise ni bitno, da li ima ili nema merenje pritiska (99% sam siguran da ima jer mi je tako receno), bitno je da CHECK ENGINE pali zato sto ima gresku koju prouzrokuje katalizator, tako da je resenje problema vise nego jasno.

                            E sad, sve sto ce se desiti vadjenjem katova je da ce CHECK ENGINE konstantno izbacivati gresku, medjutim signal od monitor lambde se ne uzima zbog korekcije smese, nije faktor koji utice na performanse motora, ECU radi korekciju samo prema signalu prave lambde.

                            Uostalom, u subotu lete vani, pa javljam sta je bilo.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              Ja mislim da ipak nije zgoreg proveriti prvo razliku pritisaka ispred i iza cat-a. prkljucke to moze zavariti bilo koji seoski auspuh majstor ili limar, dif manometat mozes napraviti od npr. providnog creva malog precnika, postaviti ga u oblik U-cevi,napunis vodom do nekog nivoa, i kad su prikljucci otkaceni nivo vode je jednak u oba kraja U-cevi, kad prikljucis ispred i iza kat-a nivo vode u delu koji je prikljucen ispres kat-a ce opasti, a novo u delu iza kat-a ce porasti, razliku izmedju ta dva nivoa izmeris, i to ti je razlika pritisaka u milimetrima vodenog stuba, odnosno
                              10 mmVS=1 mbar. jedan da gas na leru (radi veceg protoka gasova,ako je delimicno zapusen, na leru nece predstavljati otpor, ali pri vecoj kolicini gasova hoce) , drugi gleda...
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                Bog'te kakva formula
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X