Par predloga
Evo par predloga, baziranih na slicnom problemu koji sam ja imao, mozda nesto posluzi kao ideja.
Da li auto ima neki oblik knock senzora?
AMM (protokomer) daje netacna ocitavanja, presirok ili pretanak puls ECu-u.
Prljavstina na leptirima gasa.
Neki termodavac. Neki ECUi, kada imaju nejednaka ocitavanja temperature smanjuju maksimalnu snagu.
Fuel pressure regulator ili neki oblik njega. Moze da se osteti ako gorivo sadrzi trunje.
Nadam se da ce barem poterati na neko razmisljenje koje ce da dovede do resenja.
Evo par predloga, baziranih na slicnom problemu koji sam ja imao, mozda nesto posluzi kao ideja.
Da li auto ima neki oblik knock senzora?
AMM (protokomer) daje netacna ocitavanja, presirok ili pretanak puls ECu-u.
Prljavstina na leptirima gasa.
Neki termodavac. Neki ECUi, kada imaju nejednaka ocitavanja temperature smanjuju maksimalnu snagu.
Fuel pressure regulator ili neki oblik njega. Moze da se osteti ako gorivo sadrzi trunje.
Nadam se da ce barem poterati na neko razmisljenje koje ce da dovede do resenja.


; b.) leptir gasa na ovom motoru (kao i na svim BMW Valvetronicima) nema funkciju regulisanja kolicine vazduha koja ulazi u motor, to radi varijator koji menja lift ventila; c) ne znam sta bi trebalo da se zakaci na leptir precnika min. 15cm da bi snaga ovoliko opala...
Comment