Auto JAKO slabo vuce...?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #91
    OK, nadao sam se da imas neku vezu. Ako placas racun, onda imas pravo da znas bar koji su kodovi ocitani. To bi trebalo biti navedeno na radnom nalogu / racunu. Trazi unapred da imas uvid u takve detalje.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #92
      Ehhhh, dragi Valente... U kojoj zemlji?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #93
        Polazim od ideje da ako placas moras imati i odredjena prava, na kojima svi moraju inzistirati. Cinjenica da oni ne nude taj nivo servisa ne znaci da nebi trebao postojati na strani potraznje usluga.
        Jeste da zvuci "s neba pa u rebra", no ipak. Recimo da svaka musterija koja dolazi u jedan servis zatrazi da im se da lista ocitanih kodova. Prije ili kasnije bi im doslo do centrale.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #94
          Kad u Beogradu bude postojao jos makar jedan ovlasteni servis BMW-a, i kad za sve stvari koje se ticu komunikacije sa fabrikom ne budem morao da odlazim striktno na JEDNO mesto, onda cu doci u situaciju da BIRAM sta da radim i gde da idem za rodjene pare. Ovako, mozes samo da dobijes gomilu animoziteta kad se pojavis...Kontaktiras fabriku, oni ti kazu da imaju puno poverenje u svog predstavnika i da je najbolje da se za sve obratis njemu...mislis da nisam probao? Heh...

          Ne kazem da treba da se uvlacim bilo kome niti mi to pada na pamet da radim, ali samim tim sto im visim u servisu i trazim da se uradi ovo ili ono, kod njih stvara odbojnost prema meni, a meni prema njima jer pokusavaju da se na svaki nacin izvuku od svega sto bi morali da urade, a nece osim ako ih debelo ne pritisnes. Kad bih imao IZBOR kome da odem, e onda bi morali da me trpe da bi izvukli pare od mene, a ne ovako...onda ima da izvoljevam, on da slusa ako hoce pare, ako nece, odoh drugde i gotova stvar.

          Zato jedva i cekam da Delta dobije predstavnistvo BMW-a.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #95
            Samo jedno predstavnistvo ???!!! Onda si mogu misliti. Zahvaljujem na detaljnom opisu situacije i nastojat cu da ne "lupam" ubuduce. Odnos ponude i potraznje je u totalnom corsokaku.
            Meni je malo tesko shvatiti takvu indolentnost zato jer je situacija kao tvoja za mene kao servisera osobno pitanje. U odredjenom trenutku financijska situacija mora biti podredjena uopcenoj relaciji izmedju servisa i musterije. Ide se "above and beyond the call of duty" i biznis se vraca nazad. Kad imam tesku i kompliciranu dijagnostiku, ne spavam dok se ne rijesi.

            Comment

            • astrafan
              CBC Senator
              • 08.05.2005
              • 221
              • BG - PA

              #96
              I sta bi?Jesu katalizatori....?koliko si ih platio... znam da su mnogo para za 3.0i a kamoli za tu zverinu.... ja garantujem da su oni... jer mi imamo toliko dobro gorivo da bi se zapusio auspuh bez katalizatora....
              .. just fun, nothin more..

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #97
                Samo toliko da VAM napomenem, svecice na SAABu traju normalno od 50-60K km ali ovoga leta su trajale svega 15.000km, jonske smetnje primecene, rich missfire slichan simptom... razlog , izolaciona naslaga za proboj jonske struje, kako li je katalizatorima
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #98
                  Katovi kostaju 1.050 EUR. Komad Medjutim, ne pada mi na pamet da platim. BMW ima tzv. "goodwill" semu kojom pokriva kvarove na autima skoro izaslim iz garancije (dok god je ispod 100.000km i 3 godine), ali vlasnik placa ruke. Dakle, nema sanse da me izmuvaju da NE dobijem novi set ako BMW odobri.

                  Ako NE odobri, cupam napolje, sta drugo.

                  Opet upalio CHECK ENGINE
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • astrafan
                    CBC Senator
                    • 08.05.2005
                    • 221
                    • BG - PA

                    #99
                    hmh steta..... priznace sigurno.... ako se obratis pravima....
                    .. just fun, nothin more..

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      BOOST:
                      kako li je katalizatorima
                      Ako bi to bio slucaj onda se BMW moze sakriti.....................
                      Cijela OBD II i EOBD ideja je nastala da se sprijeci nepozeljni nivo emisije i unistavanje katalizatora. Postoji misfire monitor, lambda sonde monitori, trim kodovi, monitor efikasnosti katalizatora itd. Algoritmi za detekciju efikasnosti katalizatora su napravljeni tako da PCM moze uhvatiti degradaciju katalizatora prije nego se pokaze na gas testeru.

                      BMW se prodaje i u Kaliforniji. Ovdje su zakonski obavezni na 8/80000
                      garanciju. Osam godina ili 80000 milja. Dakle, OBD sistem mora biti dizajniran da omoguci takav rok trajanja inace fabrika gubi pare.

                      Ne znam kako se zestoka voznja 206-ice moze odraziti na zivotni vijek katalizatora. Predpostavljam da je vozen na kvalitetniji benzin. Ako bi doslo do neceg, ja najprije vidim visoke temperature pri brzoj voznji kao uzrok.
                      Lampica se opet upalila, a mi jos uvijek u mraku.

                      Ajde 206 kupi si nekakav scanner da nemoras plesati oko tih "majstora".

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        V V
                        Ajde 206 kupi si nekakav scanner da nemoras plesati oko tih "majstora".
                        I reci im sledeci put sta hocesh da urade

                        @VV

                        btw: mislim na restprodukte , naravno da EOBD ima da vrishti, to i radi samo se ovi u BMWu vade , mora da ima nesto zasto..

                        Chitam pre neki dan u jednom BMW 330 CSi , bio dole 20 dana vozen , vratio se nazad i +14% LTFT .. interesantno, pre godisnjeg odmora sam ga pregledao i bio je na +1%.
                        STFT lezi na +1%
                        Sta li se desilo sa fuel systemom ka je morao da nadoknadjuje toliko??

                        Mislim da ti postaje jasna prica na forumu o ultrazvuchnim kadicama

                        BALKAN i standardi uhhhh
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          Pa ja sam vec izgubio zivce, promatrajuci sve s razdaljine, kud da bih morao trpiti tako sto uzivo. Predpostavka o prljavom benzinu i jos kojecemu je OK, no nije OK ako OBD sistem ne lovi promjene.

                          Iako, sad mi postaje sve jasnije. Nedavno sam asistirao jednom majstoru kod vas koji imao V6 motor bez snage. Posto je bio scanner pri ruci, ustanovljeno je da ima +20 trim na jednoj strani i normalan / prihvatljiv na drugoj. Auto je odvezen kod "sluzbenog" servisera i tamo je dobio novi
                          MAF sensor.

                          Pitanje (kviz)! Dali je tom motoru trebao MAF sensor, da ili ne i zasto da ili ne?

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            I reci im sledeci put sta hocesh da urade
                            Pa nema mu druge. Tek kad sam cuo da mu nece reci koji su mu kodovi u PCM-u mi je postalo jasno do koje mjere stite svoje neznanje. Ljaga na profesiji.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              Originally posted by Valent Vudriga
                              . Nedavno sam asistirao jednom majstoru kod vas koji imao V6 motor bez snage.
                              I dosad sam bio uobražen, sad ću postati nepodnošljiv
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                Zaboravio sam reci da je tom majstoru uskracena prilika da se sam ponese s problemom. Auto je odvezen kod "ovlastenih" majstora po nalogu vlasnika. "Ovlastena" prodaja magle se ipak razlikuje od neovlastene. Ipak, radi se o novoj zgradi, pa ima sekretarica, pa kafica, sve na "ovlastenom nivou".

                                Comment

                                Working...
                                X