Subaru WRX sa Supersprintom pali lambda sondu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uzelac
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2006
    • 1717
    • munZe

    Subaru WRX sa Supersprintom pali lambda sondu

    Imam Subaru Impreza WRX kome je fabricki auspuh promenjen i stavljena cela grana SuperSprint-a.

    Originalni auspuh ima dva lonca, a ovaj moj Supersprint samo zadnji, prvi je izbacen, auspuh je takav u originalu.

    To nije problem, ali verujem da je to uzrok problema.
    U poslednje vreme mi je dva puta upalila "Check Engine" lampica.
    Dijagnostija pokazuje da je lambda prijavila gresku, ne znam tacno sta, ali u Curcicu kazu da to nije nista, resetuju je i vozim dalje.

    Ipak, smara da gori tih par dana dok je ne resetujem i da mi se svako malo pali pa razmisljam kako da resim problem.
    Sta da uradim da mi se ne pali ta lampica ?
    Pada mi na pamet neki emulator sonde, vidim da se konstanto o tome prica kada je LPG u pitanju, da li bi to meni "zavrsilo problem" ?
    Ili totalno izbacivanje ? Stavljanje nove ? Resenje da stavim originalni auspuh mi se ne dopada po mnogo osnova. Ah da, originalni nemam, niti znam gde je.

    Napominjem da nisam primetio nikakve promene u ponasanju kola, ide isto sa i bez lampice, a u 100-200 km koje predjem dok je ne ugasim, potrosnja je identicna kao i kada lampica ne gori.

    Neki predlozi ? Hvala unapred.
    work in progress
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Lambda sonda ima aktivnu funkciju pa ne mozes da je "zaobidjes" emulatorom jer ne vozis na gas nego na benzin. Mozda sama sonda nije ispravna (stara je i prespora). Ako ti se problem bude javljao sve ucestalije probaj da je zamenis novom. Pre svega pokusaj da skines svecice i pogledas koje su boje. To ti je prava slika i prilika a da moze da se vidi na brzaka. Videces mozda da li ti je smesa siromasnija ili bogatija jer i zbog toga moze da se pali MIL lampica.

    Kako mislis da ne znas koju je gresku prijavila lambda sonda? Ocekujes da mi to znamo? Na osnovu cega? Zasto si platio "dijagnostiku" kad ti taj nije rekao TACNO sta je uzrok?

    Comment

    • Uzelac
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2006
      • 1717
      • munZe

      #3
      Ne, nisam ni pitao da mi neko kaze koja je greska.
      Covek mi je cak rekao u stilu "los benzin, losa sonda, nemas prvi katalizator.. sasvim ocekivano" i toliko, makar sto sam ja zapamtio.

      Ocistili su je, rekli da je u prilicno losem stanju i da ubuduce sipam na Eko ili JP pumpama i to je to...

      Inace, znam da je lambda "aktivna" tj. ima svrhu, medjutim vidim da na dosta tuninga imaju neke emulatore, mapiranje itd.

      Ne razumem se preterano u ovo.. ako nesto lupim, slobodno me ispravite

      Nego, treba svakako da menjam svecice, to cu uraditi u narednih par dana pa ce opet da je pogledaju. Ako je resenje kupovina nove, to cu i uraditii (koje su cifre u pitanju ?), ali me "brine" da se ne pocne opet javljati. Ovaj put se upalila nakon 400km od proslog paljenja, a pre toga auto nije palio lampicu 5k km koliko je kod mene.

      Pozdrav!
      work in progress

      Comment

      • Uzelac
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2006
        • 1717
        • munZe

        #4
        Originally posted by dranix
        Kako mislis da ne znas koju je gresku prijavila lambda sonda? Ocekujes da mi to znamo? Na osnovu cega? Zasto si platio "dijagnostiku" kad ti taj nije rekao TACNO sta je uzrok?
        Pride, nisu mi naplatili dijagonostiku, istovremeno su mi promenili ulje i filter ulje/benzin, cistili k&n i jos par gluposti.

        Konacno, na kolima je generalno zameniti svecice lak i brz posao, ali ne i kad a su klipovi u boxer rasporedu .
        Ovde je to maltret opasan.
        work in progress

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Stanje lambda sonde nema veze sa tim da li imas ili nemas CAT jer se sonda nalazi ispred njega. Trosi li taj motor ulje?
          Izvini, ja sam zaboravio da se u Srbiji smeju skidati katalizatori. Onda mozes komotno da "emuliras" na neki nacin lambda senzor. Obicno je svrha skidanja katalizatora da se motor tunira i da se zaliva gorivom i sakom i kapom. Ako to zelis onda nemoj da se trosis za novu lambda sondu. Izgled svecica je ogledalo stanja motora. Zao mi je sto im se tesko prilazi. Tu ti niko ne moze pomoci. Kupi iridium da ti traju duze.

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            #6
            Originally posted by Valent Vudriga
            Svi zahtjevi za pomoc trebaju imati detaljno navedene podatke o vozilu. Godina, model, motor, vrsta ubrizgavanja, tvornicki alarm ili naknadno ugradjeni. Barem osnovne podatke. Bez istih, postovi ce biti brisani ili prebaceni.
            Dakle

            Subaru WRX MY01 model 2002.
            2.0 Turbo, 160kw


            Nego.. danas sam bio kod Curcica opet i promenio sam svecice. Ove su bile vrlo dobre ali su ipak zamenjene. Stavljen je Iridium, NGK naravno.
            Stavili su inovi filter za vazduh. Ociscena je lambda, ugasena CEL i resetovan ceo ECU.

            Videcemo kako ce se dalje ponasati.

            Prvi katalizator nemam, tako je auto kupljen. Da kupujem nesto drugo, nesto mi se i ne radi, eventualno da kupim originalni prvi Supersprint katalizator, sto je oko 400-500?.
            Zanimljivo je da mi nudi lik celu granu sa novog WRX-a za ovu moju polovnu. Odbio sam ga, mada mozda i treba razmisliti. Videcu kako ce se ponasati sada auto tj. lampica.
            work in progress

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              Videcemo kako ce se dalje ponasati.
              Ukljucivati ce lampicu.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Upravo tako, sto je i za ocekivati kad nemas katalizator. Men ECU redovno javlja gresku na obe lambda sonde, jer naravno nemam nijedan katalizator...Ne moze se izbeci, jedino da nekako blankiras lampicu da ti ne izbija oci.

                Ne znam samo sta tim ljudima iz servisa nije jasno i sta lupaju, kakvo lose gorivo, ili losa sonda...Nemas katalizator, zato se pali, kraj price.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Mozes da ugasis lampicu samo ili da remapiras ili da vratis kompletan izduvni originalni sistem. Palice ti se inace uvek pri velikoj brzini ako sve ostane kao sada. Nisi ti jedini koji nemas katalizator i imas isti problem. Sta sve ljudi rade za 10 konja i decibele...

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #10
                    S'obzirom da pominjes "prvi" katalizator,pretpostavljam da imas pred-kataliztor i osnovni. Ako je tako onda znaci da imas 2 lambde, ispred i iza katalizatora. Prva meri kolicinu vazduha u izduvu i na osnovu nje ECU koriguje meshavinu. Druga lambda sluzi samo da dojavi da li ili ne katalizator radi, tj. da li treba da se menja.
                    Ako sam dobro razumeo ti si kupio sve od S-sprinta; izduvne grane cev umesto osnovnog kata i zadnji lonac.
                    Nemci imaju jednostavno resenje, na rupu gde ide lambda zavare jos jednu-dve matice i zavrnu nazad lambdu. Sada lamda stoji na mestu ali joj senzor nije u cevi i nije na struji gasova. Senzor je sad kao u udubljenju van struje izduva tako da ne vidi da li katalizator radi ili ne i ne baca kod neispravnosti.
                    Bitno je tako napraviti da je senzor malo uvucen u odnosu na precnik izduvne cevi.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Ima da se kupe i adapteri za to gotovi a pravi se to i na strugu. Osnovna namena tog dodatka je zastita svecica protiv garezi. Treba ga traziti pod tim imenom. "antifouling"
                      Ja sam bas gledao kako izgleda to kod njega na osnovu rezervnih delova. Ima normalno dva katalizatora prvi pljosnati i drugi normalan. Na prvom se vidi mesto za sondu pa me bas zivo zanima gde je njegova smestena posto on taj kat nema a nema ni drugi kat.

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        #12
                        U principu S-sprint stavlja na izduvnu granu mesto za prvu sondu a na cevku za drugu. Ja na mojoj s-sprint izduvnoj grani imam mesto za sondu.
                        Boost or bust...

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          Dali na toj poziciji mjeri ispuh iz svih cilindara, ili samo jednog cilindra?

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            cim je my01, znaci model 2001 ( a ne 2002) to podrazumeva da je euro3 a onda i da ima 2 sonde i kat sistem.

                            po opisu izvedenih radova lampica i treba da se pali, znaci da je ECU ziv i zdrav.
                            da li su ti nesto predlozili u servisu kao resenje.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #15
                              Originally posted by Valent Vudriga
                              Dali na toj poziciji mjeri ispuh iz svih cilindara, ili samo jednog cilindra?
                              Ako je pitanje za mene - jedan bank (moj motor je V) znaci svi cilindri jedne strane.
                              Boost or bust...

                              Comment

                              Working...
                              X