Subaru WRX sa Supersprintom pali lambda sondu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    #31
    Ne bih da zvucim sarkasticno a el znas kolko kostaju delovi za generalnu tog motora( i ko to u srbiji zna da slozi kako valja) a ja bih se veoma zapitao kako ECU vidi nas benz od 93 oktana , inace HIC je poznat po WRXima i da ga ja imam definitivno bih saslusao sta covek ima da mi kaze
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?

    Comment

    • Uzelac
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2006
      • 1717
      • munZe

      #32
      Originally posted by civi
      Ne bih da zvucim sarkasticno a el znas kolko kostaju delovi za generalnu tog motora( i ko to u srbiji zna da slozi kako valja) a ja bih se veoma zapitao kako ECU vidi nas benz od 93 oktana , inace HIC je poznat po WRXima i da ga ja imam definitivno bih saslusao sta covek ima da mi kaze
      Pretpostavka je majka svih zajeba, ja je ne praktikujem, nemoj ni ti .

      Nisam kupio auto tako sto sam otisao na pijacu i kupio prvi koji mi se dopao po snazi, izgledu ili tome koliko se na njega ribe loze.

      Znam sve moguce i nemoguce troskove, 10% gore dole, prihvatio sam ih kao mogucnost, pazario kola i seo u njih.

      Hvala na brizi u svakom slucaju
      work in progress

      Comment

      • Hic
        CBC Veteran
        • 17.11.2006
        • 185
        • Zagreb. Croatia

        #33
        e zasto...


        jer je to konstrukcijska slabost tih motora.

        3 cilindar se uvjek grije cca 100C vise od ostalih. jer je tu i turbina koja grije ulje i taj se cilindar pregrijava.

        a 4 cilindar....nitko ne zna. Ali uvijek krepa 3 ili 4. NIKAD 1 ili 2. Vrag bi ga znao.

        Comment

        • Hic
          CBC Veteran
          • 17.11.2006
          • 185
          • Zagreb. Croatia

          #34
          Originally posted by civi
          Ne bih da zvucim sarkasticno a el znas kolko kostaju delovi za generalnu tog motora( i ko to u srbiji zna da slozi kako valja) a ja bih se veoma zapitao kako ECU vidi nas benz od 93 oktana , inace HIC je poznat po WRXima i da ga ja imam definitivno bih saslusao sta covek ima da mi kaze
          vidi ga tako da povuce paljenje. Ne bi se sad svadio sa saabovcima, ali subaruov ecu ima preko 650 mapa, koje ovise jedna o drugoj, ima aktivno paljenje it itd....pa kad ga zdravo "seljacki" tuniras, shebes pola tih tablica pa ti auto prije ili kasnije krepa.....odnosno zgori klip....prokletinja ziva.

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            #35
            Originally posted by Hic
            e zasto...


            jer je to konstrukcijska slabost tih motora.

            3 cilindar se uvjek grije cca 100C vise od ostalih. jer je tu i turbina koja grije ulje i taj se cilindar pregrijava.

            a 4 cilindar....nitko ne zna. Ali uvijek krepa 3 ili 4. NIKAD 1 ili 2. Vrag bi ga znao.
            100 C vise?!?
            Typo ?

            btw. znam da je trojka ugrozena zbog turba, ali me bas zanima otkud i 4ti klip uvek strada. To ne moze da bude tek slucajnost, ne na 17+ tebi poznatih motora.
            work in progress

            Comment

            • Hic
              CBC Veteran
              • 17.11.2006
              • 185
              • Zagreb. Croatia

              #36
              Uzelac


              ovo je moja stranica

              www.nlo-racing.com

              pogledaj malo po njima, imas i objasnjenje kako i zasto bolje ide.

              Zato jer mu fali benzina

              Comment

              • Hic
                CBC Veteran
                • 17.11.2006
                • 185
                • Zagreb. Croatia

                #37
                Ne nije typo, nego upravo tako. Metni si EGT na 3ci, pa na sve ostale pa ces vidjeti sam.

                A za 4ti, stvarno se jos nitko nije domislio. Ja uvijek dodam malo vise goriva na 4ti da ga bolje ohladim, i uzmem 2 stupnja predpaljenja...jos nijednog nisam ubio, za sada.

                Comment

                • Uzelac
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2006
                  • 1717
                  • munZe

                  #38
                  Vrlo lep sajt, sa solidno objasnjenom ponudom ali i bez ikakvih objasnjenja zasto ova moja opcija ne valja.
                  Drugo, bez ljutnje, ali nista novo nisam video. Svuda po netu postoji ponuda "stage-ova" i svi se manje vise podudaraju. ECU, izduv, injectori, turbina, klipovi, klipnjace...

                  Daleko od toga da nipodastavam tvoj trud i znanje, iz ovoga se vidi da imas iskustva i imas respect za to.

                  Ali mi nesto drugo nije jasno...kazes da je moj WRX "doomed" zbog Supersprinta, nedostatka kat-a i loseg rada O2 senzora.
                  Sa druge strane, ti u svojoj ponudi imas istu stvar, uklanjanje katalizatora i zamena izduva. WTF ?
                  work in progress

                  Comment

                  • Hic
                    CBC Veteran
                    • 17.11.2006
                    • 185
                    • Zagreb. Croatia

                    #39
                    da, ali ne bez remapa

                    Comment

                    • Uzelac
                      CBC Senator XXL
                      • 03.12.2006
                      • 1717
                      • munZe

                      #40
                      Originally posted by Hic
                      da, ali ne bez remapa
                      Ne, to mi je heavy vec. Posebno lampice i kazaljke su mi nepotrebne i naporne. Ja volim stock auto.

                      Otkud SS onda ?
                      SuperSprint je na kolima bio kada sam ga kupio, da nije, ja nikada ne bih stavljao. U fazonu sam stock automobila i uopste, "prevoznih sredstava". Sasvim su dovoljni i kad su fabricki namesteni, ja ne "jurim procente", moj izraz za skupe budzevine svih vrsta koje za cilj imaju vrlo mala poboljsanja.
                      No, kad je SS vec tu, necu ga sigurno baciti i potrosim 700-800 evra za originalni Subaru auspuh.
                      Ako bude potrebno, kupicu SS uppipe sa kat-om i zavrsiti posao.

                      Nego, privremeno skretanje sa teme.
                      Lik ciji je auto se razlikuje od lika koji je prodavao auto. komplikovana prica, ali ... kad razmslim, preprodavac je pominjao i ... lose se izrazavao, covek realno ne zna, ali .... nesto sto se moglo protumaciti i kao remap ili slicno, na tu temu kada je pricao o kolima.
                      Obzirom da je SS stavljen u francuskoj u nekoj tjunerskoj radionici, moguce je da ECU tada "cackan".
                      Pitanje, kako to proveriti?
                      Nemam iskustva sa remapiranjem, "chip tuningom" ... itd.
                      Sigurno nema dodatne elektronike, makar ne po kabini i pod haubom, pa ako je i nesto radjeno, bio je to "prosti" remap.
                      E sad, pretpostavljam da se OBDII alat, tj originalna Subaru-ova dijagnostika ne provaljuje ako su "samo" neke mape promenjene ?
                      Ili moze ?
                      Kako proveriti kakve mape ECU koristi ?
                      work in progress

                      Comment

                      • civi
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1492
                        • Pozarevac

                        #41
                        Na tom autu su poboljsanja skupa?(pa sad sve je relativno) a da su mala e to se nebih slozio, taj auto je ko stvoren za remapiranje jer je fabricki ustrojen zbog glupavih japanskih zakona , al svako ima pravo da bira......... Inace mislim da svaki obd2 interfejs moze da iscita mape, kasnije se fajl u nekom programu za istavanje uporedjuje sa originalnim, a remapiranje zavisi od tipa eproma ugradjenog u ecu
                        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                        - Kako to misliš, kočim?

                        Comment

                        • Uzelac
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2006
                          • 1717
                          • munZe

                          #42
                          Pazi... 5,10,15, cak i 25 KS mi ne znaci previse. Zar je 217ks malo ?
                          Uf.. ispasce ovo na filozofiju, ali zaista mi ne znaci da li auto ubrzava 6.1 ili 5.8 i da li u 5toj od 140 do 180 zahteva 8 ili 9 sekundi. Vise mi znaci da je pouzdan, udoban i lep (mada je ovo poslednje diskutabilno kod svakog Subarua, posebno kod ove moje verzije Impreze ).
                          Ispod 8sec za od 0 do 100 mi treba jednom mesecno, kao i vise od 200km/h. Za te potrebe, ovakav WRX savrseno radi posao.

                          Da sam trazio 250+ ks uzeo bih 5k evra skuplji STI pa bi makar znao da imam 6 brzina, brembo kocnice, bolje ogibljenje, kalenje klipove itd.
                          Nije mi to potrebno, uzeo sam WRX. Ali, necu napraviti gresku koju masa ljudi uradi, kupi jeftiniji model a onda potrosi razliku na njegovo budzenje i na kraju ima nabudzeni auto koji ide kao jaci serijski, ali ce da trajati manje i zahtevati vise paznje i odrzavanja. I naravno, svako dalje poboljsanje zahteva godisnju platu, a STI moze se na 300ks podigne za trocifren iznos evropskih novcanih jedinica.
                          Suma sumarum, kad mi bude trebalo vise nm, uzecu STI ili GT-R ako bude kesa .

                          Napomena: razumem ja da ljudi vole da imaju nesto svoje, posebno, unikatno.... Tipa Tigra sa 4x4. Respect, ali za te pare bi ja uvek pre vozio WRX-a (a cena kostanja je slicna), pri tome i dalje imam pouzdanost, dokazana resenja, 4 sedista, veliki gepek i udobnost.
                          100 ljudi, 100 cudi

                          E i jos nesto.
                          EDM i USDM verzije su, makar koliko ja znam, namesteni vise ekoloski od JDM modela, pa mislim da si malo promasio sa time "lako se budzi jer je zbog japanskih rigoroznih zahteva ECU morao biti namesten....".
                          EU i USA imaju jace ekoloske standarde.
                          JDM je najliberalniji, pride imaju i najbolje gorivo.... ah.. steta sto je taj Japan tako daleko .

                          Pozdrav!

                          Edit 004: ne citiraj post tik iznad
                          work in progress

                          Comment

                          • Uzelac
                            CBC Senator XXL
                            • 03.12.2006
                            • 1717
                            • munZe

                            #43
                            I da... CEL rides again

                            4k od proslog paljenja, gospodja se upalila opet.

                            Ajde help, gde da nadjem info kako "upustiti" lambu iz izduva da bi teze detektovala neispravan rad (ne neispravnog vec potpuno fizicki odustnog) katalizatora ?
                            work in progress

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #44
                              Originally posted by Hic
                              Ne nije typo, nego upravo tako. Metni si EGT na 3ci, pa na sve ostale pa ces vidjeti sam.

                              A za 4ti, stvarno se jos nitko nije domislio. Ja uvijek dodam malo vise goriva na 4ti da ga bolje ohladim, i uzmem 2 stupnja predpaljenja...jos nijednog nisam ubio, za sada.
                              Ali onda "šanta" na radilici, taj cilindar nema istu snagu kao ostali?
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Hic
                                CBC Veteran
                                • 17.11.2006
                                • 185
                                • Zagreb. Croatia

                                #45
                                Dora


                                nije vrag da zivis u zabludi da su svi cilindri ISTI?!?!?!

                                Pa svaki moderni motronic ima korekciju paljenja po CILINDRU i ima 2 knock senzora. Kak tek oni "šsnataju"

                                Šalu na stranu, to mu bas nist ne smeta, moji su svi prosli izmedju 20 000 i 200 000km tunirani, bez ikakvog problema.


                                Uzelac:

                                Zbog modernog ECU-a u Subaruu, ne mozes ga prevariti. Kad stavis varalicu lambde, javi se da ti posaljem cjenik klipova i svega ostalog

                                Sretno!

                                Comment

                                Working...
                                X