Verujem da ce da se pali, to mi je sasvim logicno ali me iznenadilo da se upalila nakon nepunih 250km. Od kako sam uzeo auto presao sam 4000+ km i nije se palila. To mi je podnosljivo jednom u dva meseca, ali na svaka tri dana me smara .
Od poslednje posete Curcicu sam presao 250+ km i za sada se ne javlja.
Sipao sam onaj neki cistac/booster (liqui molly). Svestan sam da je to verovatno samo jos jedna "saren a laza" ali za 330 dinara me boli uvo. Sipao sam corbu na Jugopetrolu, gde sam redovno sipao i za tih proslih 4k km i .. za sada fercera. Sipacu opet taj cistac, pa se mozda i nesto poboljsa. 300 dinara na tank od 50 litara (~4000 din) ne pravi neku razliku. Verovatno mali uticaj imaju i nove svecice i filter za vazduh, mada su i oni zamenjeni bili sasvim ok.
p.p.s. ne znam gde su mi fotke od ranije, a sada su stavljene zimske gume sa celik 16ticama. Too ugly . Sveze fotke mozete ocekivati tek od proleca kad se vrate alu 17tice
Da prekinem strucnu raspravu...najgori sam A gde su slike od te poslastice Subarua?
Evo je jedna koju sam nasao. Komentare od retrovizorima zadrzite za sebe, molim . To je stavio prethodni vlasnik, a kad se poklopci skinu retrovizori se moraju farbati sto ne stizem. Bice.. jednog dana
Extra je auto
Znam da sam se posle cudio da li je moguce da ga je lik prodao (iako su on i cale preprodavci kola mislio sam da ce ga ostaviti)
Pravi auto si uzeo
Za retrovizore ne brini, uzivo mu lepo stoje
Nek te dugo i lepo sluzi
Ma da, lik se bavi svim i svacim (gradjevina, mobilni, kola...) i ima svoje price ali je auto 100% legalan, zna ga nekoliko servisera u gradu, stanje je izuzetno i u tom me slucaju nije zanimalo sta on i njegov cale rade .
Auto je prenesen a novi gazda vrlo zadovoljan
btw. 400+ km bez lampice (valjda necu izbaksuzirati )
EDIT 021 Ne citirati post iznad
Auto je presao dodatnih 2k od poslednjeg javljanja i problem se nije ponovo manifestovao, lampica cuti.
Vozem i sporo i brzo, u par navrata vrlo brzo i gresaka nema.
Ovo pominjem jer neko rece da ce je paliti kada se vozi brzo tj. zagreje.
Mislim da ga vise necu moci zagrejati od ovoga, makar ne do leta.
Sipam samo na Jugopetrolu, to sam sipao dok se nije palila i ocigledno ima veze.
Verovatno su i nove svecice i filter kumovali u nekoj meri, ali se meni cini da je gorivo presudno.
1. WRX ima 2 sonde, jednu u uppipeu i jednu iza prvog katalizatora.
2. U uppipeu se takodjer nalazi katalizator
3. Kada maknes katalizatore, uvijek se pali lampica. Zasto?
Jer subaruov ECU PERIODICKI testira sonde i onda pali lampicu na ploci
4. Prije ili kasnije, izgorit ce ti motor (prvi puta kada natocis los benzin, sto je u srbiji pitanje dana i srece)
5. Jos ces unistiti i kat u uppipeu, jer si stavljanjem protocnijeg auspuha maknuo backpressure i sada ti auto bolje ide, ali se ti ne pitas zasto, jel tako ???
E, a ako se pitas kako ja to znam, pa da sada sam remapirao preko 40 subarua, godista 2002-2007 i jako dobro znam svaku mapu u svim tim modelima, te kako rade.
I da, imam preko 17 motora pregorenih na 3 i 4 cilindru, koje su donesli NEVJERNI TOME, jer, kao, oni imaju varalice, ne pali im se lampica itd itd...
pa si ti misli....i svak piut kad stisnes puni gas i turbo nadruka puni tlak, pitaj se hoce li zadimit iz auspuha jer to ti je najbolji pokazatelj da li jos imas ili nemas klip...
> 1. WRX ima 2 sonde, jednu u uppipeu i jednu iza prvog katalizatora.
U originalu da, znam
> 2. U uppipeu se takodjer nalazi katalizator
A ja ga nemam, rekao sam vec to
> 3. Kada maknes katalizatore, uvijek se pali lampica. Zasto?
> Jer subaruov ECU PERIODICKI testira sonde i onda pali lampicu
> na ploci
Ako je "uvek" jednom u nekoliko hiljada kilometara, onda je to to, ok
> 4. Prije ili kasnije, izgorit ce ti motor (prvi puta kada natocis los benzin,
> sto je u srbiji pitanje dana i srece)
Svima ce, pre ili kasnije
Ovaj auto je ovako presao 20+ hiljada i majsotoru (koji se valjda razume) i meni (koji se slabije kontam u sve to) deluje savrseno ok.
> 5. Jos ces unistiti i kat u uppipeu, jer si stavljanjem protocnijeg
> auspuha maknuo backpressure i sada ti auto bolje ide, ali se ti ne
> pitas zasto, jel tako ???
Nemam ga, kako da ga unistim ?
Ne piptam se kako bolje ide, znam da je to zato sto imam drugi auspuh
> E, a ako se pitas kako ja to znam, pa da sada sam remapirao preko 40
> subarua, godista 2002-2007 i jako dobro znam svaku mapu u svim tim
> modelima, te kako rade.
Ne pitam se, neko mora i to da zna. A divno je da sada znam ko zna, znacu koga da pitam kad nesto ode po zlu
> I da, imam preko 17 motora pregorenih na 3 i 4 cilindru, koje su
> donesli NEVJERNI TOME, jer, kao, oni imaju varalice, ne pali im se
> lampica itd itd...
Sve sto se s****, moze i da se popravi
> pa si ti misli....i svak piut kad stisnes puni gas i turbo nadruka puni
> tlak, pitaj se hoce li zadimit iz auspuha jer to ti je najbolji
> pokazatelj da li jos imas ili nemas klip...
Vrlo interesatno pitanje, propustio sam da pitam i sam.
Zasto bas 3 i 4, svih 17+ ?
Ne verujem da je WRX-u izduv tako lose balansiran pa svu muku podnose 3 i 4 klip?
Comment