Los odaziv gasa VW Lupo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladez
    CBC Član
    • 20.03.2007
    • 15
    • Skopje,Makedonija

    Los odaziv gasa VW Lupo

    Zdravo.Ja sam novi clan iz Makedonije.Nakon nekoliko meseci pracenja ovog foruma uvideo sam da postoje ljudi koji su spremni da pomognu u
    nevolji, pa resio sam da ovde postavim svoj problem koji majstori nekeko ne mogu da rese.Pozdrav celoj ekipi i hvala na interesntnim odgovorima i nesebicnoj pomoci!
    Auto: VW Lupo 1.4 16v 55KW/75KS 1998g. 101000KM
    Problem:Ociscen je Throttle body i izvrsena adaptacija pomocu VAG_COM-a.Auto ide fantasticno,trenutan odaziv na gas.Ali , uz dana u dan , efekat slabi.Postaje sve sporiji i sporiji,tako da za jedno nedelju dana postaje ponovo puz.Primetio sam i cudnu boju svecica:vrhovi elektroda (ima ih 3) su beli ,dok su navoji crni.Masina je nemirnog rada,ima dizelaski zvuk.Sumnjam na losu fazu motora ili neispravan knock senzor koji je "ukasnio" paljenje,ali je sve to onako amaterski jer sam ja ipak laik.Molio bih za pomoc i za bilo kakav savet jer sam ocajan.Unapred hvala.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Zamolili bi clanove foruma koji nemaju moderatorsku funkciju da istu ne oponasaju natrljavajuci na nos duznosti novopridoslih clanova. Mogu im svakako odmereno skrenuti paznju u skladu sa njihovom porukom Hvala!!!

    Vladez...popuni lokaciju u svom profilu radi bolje komunikacije.
    Pitanje: Da li si jednom samo prao leptir kada je doslo do ociglednog poboljsanja...ili si radio to vise puta i svaki put kada se ocisti motor opet ponovo prodise?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #3
      Nemoj biti o?ajan, nego VAGCOMom o?itaj greške i daj da vidimo.

      Comment

      • vladez
        CBC Član
        • 20.03.2007
        • 15
        • Skopje,Makedonija

        #4
        Da, samo jednom je peren leptir.Odaziv odlican.Nakon nekoliko dana
        sve po starom.Sledeci put je podesena sajla gasa.Odaziv je jos bolji,ali
        i to traje nedelju dana.VAG-COM ne pokazuje nikakvu gresku.

        Inace kad je auto kupljen isao je izvrsno,Nakon toga promenjeni su
        remeni,roleri,zategaci i auto nekako nije imao dusu.Posle otprilike godinu dana je uradjeno cicscenje leptira i zateganje sajle.Nikakvog efekta.
        Cuo sam pricu da ECU uci navike vozaca i prema tome steluje i ponasanje auta.Ja inace vozim malo defanzivno (do 3000 obr. max.)

        Da se razumemo,auto ide ,ali samo ako pricepis gas pedalu vise od pola
        i to na iznad 3500 obrtaja.Pritom je i dosta bucan.Zaboravio sam da napomenem i da je rad motora u leru malo nemiran.

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #5
          Prljavi brizga?i? Katalizator?

          Comment

          • Vladd
            CBC Senator XXL
            • 09.07.2006
            • 581
            • NBG

            #6
            A sta "kaze" MAF senzor, proveri i njega..

            Comment

            • vladez
              CBC Član
              • 20.03.2007
              • 15
              • Skopje,Makedonija

              #7
              Kako proveriti brizgace?
              Brizgace mogu ocistiti nekim aditivom? Ili?

              Ja nemam MAF,vec MAP.Jel se to cisti?Nakon ciscenja jel potrebna neka
              adaptacija VAG-COM-om (kao throttle body)?

              Ako su ove dve stvari moguci uzrok,zasto je onda odaziv bio odlican prvih nekoliko dana?

              Comment

              • vladez
                CBC Član
                • 20.03.2007
                • 15
                • Skopje,Makedonija

                #8
                A, zaboravio sam - katalizator (oba) su dobri,provereno.

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #9
                  da li reset ecu-a daje neki rezultat na bolje ? (nisam siguran da li se na tvom modelu to moze odraditi skidanjem kleme)
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • vladez
                    CBC Član
                    • 20.03.2007
                    • 15
                    • Skopje,Makedonija

                    #10
                    Klema akumulatora je bila skinuta , ali se nista nije promenilo.

                    Zanima me ,jel neko zna, dali ECU prilagodjava rad masine prema navikama vozaca ? Ja motor veoma retko zavrtim iznad 3500 u gradu ,vecinom
                    vozim 2000-2500.U onim retkim trenucima dok je odaziv bio dobar , u ovom opsegu se moglo prilicno brzo voziti.Pa auto ima 980kg i 75KS i po
                    mom misljenju, veoma dobar raspored okretnog momenta.Auto bi trebao da ima solidne performanse.Takodjer, porasla je i potrosnja goriva - 10l,znao
                    je piti i 8l.

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #11
                      Meni to lici na protokomer ako ga doticni ima
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • vladez
                        CBC Član
                        • 20.03.2007
                        • 15
                        • Skopje,Makedonija

                        #12
                        civi ako mislis MAF senzor to auto nema.Ima MAP.Ali onda ako je to bilo problem zasto je auto onda makar kratko, dobro isao ?

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Hm.. kazes neprijavljuje greske sa VAG Comom..

                          ok.. adaptacija postoji i gubi se skidanjem kleme sa akumulatora duze od 10-15 minuta.

                          Dakle, kratkotrajna skidanja kleme nisu dovoljna da bi se resetovao.

                          Kako izgleda sa STFT i LTFT?
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • vladez
                            CBC Član
                            • 20.03.2007
                            • 15
                            • Skopje,Makedonija

                            #14
                            BOOST , a sta je to STFT,LTFT?
                            Inace sebe smatram laikom-amaterom i sve sto znam o autima sam naucio prateci forume zbog svojih problema sa ovim autom i to zato sto zelim znati sta se u stvari dogadja sa njim jer sam dosad dao grdne pare.
                            Moj je cilj da satavim nekakvu listu mogucih uzroka , pa tako pripremljen
                            naci nekog dobrog majstora da resi problem.Dosadasnja suradnja sa mojim majstorom nema rezultata t.j. on kaze da problem ne postoji, da je sve to samo subjektivno auto ide super.Ja znam da nije tako,performanse su lose i trosi puno vise goriva.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15


                              Procitaj pa se vrati
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X