Zdravo.Ja sam novi clan iz Makedonije.Nakon nekoliko meseci pracenja ovog foruma uvideo sam da postoje ljudi koji su spremni da pomognu u
nevolji, pa resio sam da ovde postavim svoj problem koji majstori nekeko ne mogu da rese.Pozdrav celoj ekipi i hvala na interesntnim odgovorima i nesebicnoj pomoci!
Auto: VW Lupo 1.4 16v 55KW/75KS 1998g. 101000KM
Problem:Ociscen je Throttle body i izvrsena adaptacija pomocu VAG_COM-a.Auto ide fantasticno,trenutan odaziv na gas.Ali , uz dana u dan , efekat slabi.Postaje sve sporiji i sporiji,tako da za jedno nedelju dana postaje ponovo puz.Primetio sam i cudnu boju svecica:vrhovi elektroda (ima ih 3) su beli ,dok su navoji crni.Masina je nemirnog rada,ima dizelaski zvuk.Sumnjam na losu fazu motora ili neispravan knock senzor koji je "ukasnio" paljenje,ali je sve to onako amaterski jer sam ja ipak laik.Molio bih za pomoc i za bilo kakav savet jer sam ocajan.Unapred hvala.
nevolji, pa resio sam da ovde postavim svoj problem koji majstori nekeko ne mogu da rese.Pozdrav celoj ekipi i hvala na interesntnim odgovorima i nesebicnoj pomoci!
Auto: VW Lupo 1.4 16v 55KW/75KS 1998g. 101000KM
Problem:Ociscen je Throttle body i izvrsena adaptacija pomocu VAG_COM-a.Auto ide fantasticno,trenutan odaziv na gas.Ali , uz dana u dan , efekat slabi.Postaje sve sporiji i sporiji,tako da za jedno nedelju dana postaje ponovo puz.Primetio sam i cudnu boju svecica:vrhovi elektroda (ima ih 3) su beli ,dok su navoji crni.Masina je nemirnog rada,ima dizelaski zvuk.Sumnjam na losu fazu motora ili neispravan knock senzor koji je "ukasnio" paljenje,ali je sve to onako amaterski jer sam ja ipak laik.Molio bih za pomoc i za bilo kakav savet jer sam ocajan.Unapred hvala.
Comment