volvo 440 turbo a lenj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    #31
    Jedno pitanje, Kakve vrednosti treba da ima SAAB 9k, 1990g, 2.0 TuRbo?
    Mislim na Otpornost AMM-a i naravno na CO. poshto se meni cima auto i tako to sa slichnim simptomima. 2000-2400 cimanje, pri manjem gasu cimanje, samo ako je full gas, kao da na oko 2300 proguta neku knedlu i onda pochne da puni ono kao bolje...Krecem da sredim Usisnu granu, AIC ventil, mada fino drzi ler, EGR ventil, da blankiram Creva kako mi je BOOST rekao, (BLANKIRAM-ZAPUSHIM? ) da izmerim pritisak goriva na RAILU... Izmenjam Crevca... mislim shpagete...

    Ali koja je vrednost AMM-a?

    Comment

    • dentobat
      CBC Član
      • 23.07.2007
      • 42

      #32
      Originally posted by BOOST
      pritisak goriva posle pumpe je oko 4 bara
      sta , gde, kako, ovo nevalja
      Mereno izmedju pumpe i filtera.I jos nesto pumpa pocinje da radi tek kada zavergla motor, a ne kao kod BMW kada das kontakt.Ne znam da li je to tako reseno kod Volvoa?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Tazz - nesteluje se tvoj AMM, to je plasticni od LH 2.4.2 150 C
        Inache vrednost treba da je ista kao na 007

        ========================

        Rele pumpe krece sa okretanjem motora, tachnije sa prvim pulsevima paljenja koji dolaze sa senzora radilice i ulaze na PIN #1 od ECUa.

        Pritisak od 4 Bara na tom mestu neznachi nista drugo sem:

        1 fiter je velika restrikcija.. prljav ili nepropustan.
        2 regulator za pritisak goriva izvan funkcije.

        Navodno, pritisak se meri iza filtera , tachnije pri samom railu , injektorskom mostu.

        Na leru treba da bude oko 2,8-3,2 bara , pogledaj sta tachno pise za tvoj motor.

        No po simptomima da nece preko 4 K rpm ukazuje na nedostatak goriva u railu sto sa tolikim pritiskom ocitanim pre filtera govori da iza raila nema dovoljno goriva kad turbina krene, jer tada pritisak treba da raste.

        Neko drugi ce se ukljuchi, dao sam putokaz.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • TAZZ
          Banovan
          • 30.05.2005
          • 1409
          • NBGD,SERBIA

          #34
          If it is a Bosh AMM then measure the resistance between pins 3 and 6. It should be around 380 Ohms.
          If it is not, you should be able to adjust the AMM to the correct resistance using the screw next to the connector.


          Izvor...
          SAABCENTRALFORUMS

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Jel ti to mene uchish???

            Pot postoji samo na metalnom alu kucistu na AMM sa 100C stepeni diferencijalne temperature ugradjivan na LH 2.2 i LH 2.4.1 verzije bez katalizatora.
            Dok je Lambda sonda u igri koristi se visokorezolucioni AMM u plastichnom kucistu sa do 1989 god 120 C operativniom dif tem. a od i sa 1989 na LH 2.4.2 iskljuchivo 150C sve bez pota.

            Izvor : Boost

            PS: Ovo je Volvo tema

            Over & out.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              #36
              [OFF]
              Ne ja Te ne uchim... Kao shto i ne shvatam nishta zdravo za gotovo...

              Ovo shto sam copy/paste je bilo pre tvog odgovora... tachnije sam prochitao pre tvog odgovora, i sad... shta sad... ja ne kazem da nisi Ti u pravu niti Te uchim...

              Zashtoje na ovom 4umu postalo sve TASHTINA... ako neko neshto kaze, ovaj odmah to shvata kao lichnu uvredu...

              Zashto sam ovo pisao, jer mi se nije dalo otvarati gomila tema, u pitanju su slichni problemi koje ja imam na svom autu... zato sam ovo chitao, pratio deshavanja i postavio svoj post...


              ZASHTO SAM PITAO ZA MOJ AMM???


              PA ZATO SHTO IMAM SHRAF NA NJEMU KOD KONTAKTA i G-DE STOJI LAMBDA SONDA NA MOM AUTU??? ( Ja je ne vidim!!!)
              Mozda nije `90-to mozda je 1989...
              PS
              DA broj AMM-a je zadnja 3 017
              Ne Nije mi bilo teshko da na + 35 zatvorim radnju izadjem izKLIME, odem 500 metara, udjem u Prokuvalu podzemnu garazu otvorim `aubu, uzmem Neonsku lampu koju sam BTW kupio kod kineza za 150 dinara, najbolja investicija na OVOM autu, i da pregledam AMM...
              Ja znam koliko NE ZNAM, i ovde sam da bih neshto nauchio, i ponekad ali PONEKAD nekome mozda i pomogao.

              Pozdrav Igor

              [/OFF]

              Comment

              • dentobat
                CBC Član
                • 23.07.2007
                • 42

                #37
                Zna li neko gde se nalazi relej od pumpe za gorivo kod volva 440 turbo.

                Comment

                • Timothy Leary
                  CBC Senator XXL
                  • 23.04.2006
                  • 439
                  • Beograd

                  #38
                  http://i200.photobucket.com/albums/aa19 ... /volvo.jpg


                  ova grupa releja ispod centralne konzole, redni broj 20

                  Comment

                  • dentobat
                    CBC Član
                    • 23.07.2007
                    • 42

                    #39
                    Originally posted by Timothy Leary
                    http://i200.photobucket.com/albums/aa192/iced_earth_2007/volvo.jpg


                    ova grupa releja ispod centralne konzole, redni broj 20
                    Hvala.

                    Comment

                    • Timothy Leary
                      CBC Senator XXL
                      • 23.04.2006
                      • 439
                      • Beograd

                      #40
                      ups nije 20 nego 23....20 je ECM relej...
                      izvini, brzopleto sam pogledao u listu

                      Comment

                      • dentobat
                        CBC Član
                        • 23.07.2007
                        • 42

                        #41
                        Hvala . U nedelju raskupusavam centralnu konzolu da skinem taj relej i preletujem kako mi je Brick rekao.Probacu da izvucem i pumpu iz rezervoara da ocistim njen filter(sito), pretpostavljam da ga ima.Pa se javljam.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #42
                          i pogledaj usisno gumeno crevo, na maloj pumpi u rezervaoru, hoce da ispuca a onda tu u****va vazduh kada je manje od 1/3 benzina u rezervoaru.

                          kao sto je Boost naveo, treba meriti pritisak na railu, tu treba da se nalazi jedan sraf na samom rejlu, koji se skine i tu se usrafi manometar.
                          predvidjen je bas za tu namenu.
                          Volvo ga je ubacio tu negde oko 88/89 godine, nemaju svi modeli.

                          3 bara, na leru +- odstupanje.

                          i meni lici da nema dovoljno dotura goriva pa smesa postane siromasna.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • dentobat
                            CBC Član
                            • 23.07.2007
                            • 42

                            #43
                            Ocaj!
                            Skinuo sam pumpu za gorivo,proverio ono malo usisno crevo na njoj.I taman danas kada sm mislio da sam nasao resenje svih problema,-HAVARIJA.
                            Evo naime o cemu se radi.Posao sam sistematski da merim otpore svih davaca(senzor leptirastog ventila,otpor senzora rashladne tecnosti,IAC ventil) i svi su u okviru normalnih vrednosti(skinuo sa ruskog sajta-imam kome treba).Elem, u redu su vrednosti senzora ali ne i konekcija na senzoru rashladne tecnosti gde su dve zice raskupusasno ogoljene i u kontaktu , tako da ja provalim da mi je auto stalno radio u otvorenom krugu i zato je i potrosnja i snaga motora bila problematicna.Izolujem te dve zice sa davaca rashladne tecnosti,skinem kleme sa akumulatora jedno pola sata i ne mogu da prepoznam auto savrseno.
                            HAVARIJA
                            ------------
                            Danas,isto, probam da ga upalim ,ispred kuce nece ni da mrne.Baca varnicu,gorivo u railu pod pritiskom,vergla ali ni da pisne.
                            U poslednjih nekoliko dana pali la mi se kontrolka od akumulatora i to je jace svetlela na vecem rpm.Ne znam da li to ima veze.Jos nesto ne osecam na povratnom crevu za gorivo sa raila(gde je prigusnik vibracija) nikakve vibracije pritiska goriva.Tako da sam ja skapirao da je izgleda problem u diznama.Ako jeste kako da ih proverim,gde da merim struju ili otpor?Ako su bez struje gde da gledam.
                            Pozdrav

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              takodje ?esta pojava hladnog lema- Boschov relej koji pogoni brizgaljke.

                              obi?an po tipu, Volvo ga zove noise supression relay.

                              simptomi kada je u njemu problem je kao što je opisano, naizgled sve radi a motor ne može da prihvati.
                              problem je ?eš?e izražen sa hladnijim vremenom, padom temperature a magi?no sam nestane kada se relej (okolina) zagreje.
                              razlog, centralni kontakt na mestu lema usled zagrevanja se malko proširi i napravi elektri?ni spoj.
                              kada se ohladi, malok se skupi i elektro spoj nestane ili bude toliko loš da je prevelik pad napona.
                              Volvo ga obi?no stavlja negde oko posude za antifriz, naka?en na samu posudu ili negde u blizini gornjeg dela/ ležaja prednjeg amortizera.
                              kutijica 2x3x3 cm, sa 4 žice od kojih dve deblje i dve tanje.

                              obi?no je jedna žica žuto plava.
                              deblja žica može da bude crveno siva.
                              konektro je obi?no sive boje.
                              (crveno siva je ina?e kod Volvoa svuda 12V posle kontakt brave u svim konektorima ispod haube šta god da je priklju?eno.
                              ipak proveri lokaciju i boju žica za tvoj model/ godište.

                              na brizgaljkama treba da bude napon na jednoj žici stalnih +12V ?im se da kontakt na bravi, i pre anlasovanja motora.

                              druga žica nije bitna za sada, obi?no je oko nula V, odnosno na masi i ide preko ECU-a.

                              ako nema +12V na bilo kojoj brizgaljki (sve 4 su vezane u ?vor tj zajedni?ki) u pitanju je gotovo izvesno pomenuti relej.

                              ina?e služi da ublaži mogu?e smetnje od povratne indukcije koja bi se mogla pojaviti na brizgaljkama a onda to kao šum se moglo ?uti pri slušanju AM radio opsega. (zbog Amera koji su AM masovno koristili zbog dometa).

                              za probu da li je taj relej problem, možeš da kratko spojiš te 2 deblje žice. ako odmah upali sleduje zadatak prelemiti relej, ili zamena (taj relej dosta skupo prodaju, koliko znam traže oko 120-150 evra).

                              nakon lemljenja taj problem se više nikada ne javlja.

                              ina?e, Boschova elektronika iz 80tih je bolešljiva na protok vremena, i ?esto se javljaju hladni lemovi u proseku na 10-12 godina na raznoraznim relejima.
                              ujedno to je i najve?i obim kvarova na elektrici, naj?eš?e se javlja.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • dentobat
                                CBC Član
                                • 23.07.2007
                                • 42

                                #45
                                Originally posted by sw.brick
                                takodje ?esta pojava hladnog lema- Boschov relej koji pogoni brizgaljke.

                                obi?an po tipu, Volvo ga zove noise supression relay.

                                simptomi kada je u njemu problem je kao što je opisano, naizgled sve radi a motor ne može da prihvati.
                                problem je ?eš?e izražen sa hladnijim vremenom, padom temperature a magi?no sam nestane kada se relej (okolina) zagreje.
                                razlog, centralni kontakt na mestu lema usled zagrevanja se malko proširi i napravi elektri?ni spoj.
                                kada se ohladi, malok se skupi i elektro spoj nestane ili bude toliko loš da je prevelik pad napona.
                                Volvo ga obi?no stavlja negde oko posude za antifriz, naka?en na samu posudu ili negde u blizini gornjeg dela/ ležaja prednjeg amortizera.
                                kutijica 2x3x3 cm, sa 4 žice od kojih dve deblje i dve tanje.

                                obi?no je jedna žica žuto plava.
                                deblja žica može da bude crveno siva.
                                konektro je obi?no sive boje.
                                (crveno siva je ina?e kod Volvoa svuda 12V posle kontakt brave u svim konektorima ispod haube šta god da je priklju?eno.
                                ipak proveri lokaciju i boju žica za tvoj model/ godište.

                                na brizgaljkama treba da bude napon na jednoj žici stalnih +12V ?im se da kontakt na bravi, i pre anlasovanja motora.

                                druga žica nije bitna za sada, obi?no je oko nula V, odnosno na masi i ide preko ECU-a.

                                ako nema +12V na bilo kojoj brizgaljki (sve 4 su vezane u ?vor tj zajedni?ki) u pitanju je gotovo izvesno pomenuti relej.

                                ina?e služi da ublaži mogu?e smetnje od povratne indukcije koja bi se mogla pojaviti na brizgaljkama a onda to kao šum se moglo ?uti pri slušanju AM radio opsega. (zbog Amera koji su AM masovno koristili zbog dometa).

                                za probu da li je taj relej problem, možeš da kratko spojiš te 2 deblje žice. ako odmah upali sleduje zadatak prelemiti relej, ili zamena (taj relej dosta skupo prodaju, koliko znam traže oko 120-150 evra).

                                nakon lemljenja taj problem se više nikada ne javlja.

                                ina?e, Boschova elektronika iz 80tih je bolešljiva na protok vremena, i ?esto se javljaju hladni lemovi u proseku na 10-12 godina na raznoraznim relejima.
                                ujedno to je i najve?i obim kvarova na elektrici, naj?eš?e se javlja.
                                Bas kako si rekao.Problem je bio u releju,samo je to neki obican relej sa cetiti stopice.Moguce da je neko zamenio originalni.I ako nekome treba podatak nalazi se kada se izvadi ulozak suvozacke kasete ,pa iza nje.Ja sam ga zamenio sa bosch relejem isto "obicnim".
                                I jos nesto .Kada sam "kopao" i trazio pa sam demontirao i tablu sa kilometar satom, obrt, itd. desilo se da je proradio i kilometar sat a onda i bord komp. pa imam sve one podatke vezane uslovljene brzinomerom i oredjenim putem.
                                Hvala Brick.

                                Comment

                                Working...
                                X