Chip tuning - moved by R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #16
    Chip bez svega ostalog donosi uglavnom samo manjak para i "subjektivni osećaj"!A Boosta nemoj niko da mi dira......to je moje ekskluzivno pravo!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • itza
      CBC Senator XXL
      • 28.12.2004
      • 658
      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
      • -

      #17
      da li neko kod nas radi programiranje chipova ???
      to sam vidjao po kojekakvim emisijama na TV-u .. prikache LapTop na auto malo ga provozaju zapishu krive i onda po tim krivama programiraju chip a auto posle toga LETI ... voelo bih time malo da se pozabavim ..
      pa da pitam ovog shto nema pojma ni o chemu (BOOST ) da ne zna imena takvih programchitja i gde bi to moglo da se nabavi ili mora da smaram likove da mi pishu program za takve stvari posebno ?
      kada smo vetj kod chip tuninga ... verujem da ovde kod nas prodaju samo turske chipove koji gorivo guraju ko zna gde pa auto troshi a ne ide ..
      "Brano sine , vozi POLAKO..."

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Ajde , molim Vas , prestanite da se zezate sa idejama o chipovima domace radinosti

        Nazalost, pretpostavljam da je 99% chipova na nasem trzistu, ma i da je firma za chip tuning , isto tako amaterski odradjena.

        Najveci efekat motora se dobija sa najvvecom temperaturom sagorevanja, dakle ako nabijete bise koriva, masnija smesa samo smanjuje temperaturu te samim tim i efektivitet motora.

        Te sitne izmene u donjem i srednjer registru obrtaja koje neko uspe da izmeni, osecaju se na izmeni obrtnog momenta, eventualno, nesto malo na top efektu.

        Da li je ikome od vas ikad palo napamet zasto je Zastava uzela kompletno resenje od Boscha?

        I sad , ovi u Zastavi glupi, EI Nish , ekpertiza, nema pojma, Mashinski fakultet u saradnji sa krugom fakulteta oko sebe, chisti amateri, a :

        Chip tuner, Pera Zdera majstor svog zanata, shije celo trziste

        Ma, dajte , molim Vas, malo logike ako moze
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • srle1
          CBC Senator XXL
          • 08.02.2005
          • 320
          • Beograd

          #19
          Dobro rečeno
          Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Pa, dobro ili ne, samo se sagledam sa ekonomskim potencijalom za izradu jednog chipa.

            Jedan novi stage na chipu je obichno tim experata, kako iz mashinstva tako iz programerskog sektora koji saradjuju .

            100-e dyno sati su iza za fino podesavanje da se nebi odrazilo na smanjenje veka motora, i da servisni intervali ostanu isti kao standardno iz fabrike.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #21
              Originally posted by BOOST
              Pa, dobro ili ne, samo se sagledam sa ekonomskim potencijalom za izradu jednog chipa.

              Jedan novi stage na chipu je obichno tim experata, kako iz mashinstva tako iz programerskog sektora koji saradjuju .

              100-e dyno sati su iza za fino podesavanje da se nebi odrazilo na smanjenje veka motora, i da servisni intervali ostanu isti kao standardno iz fabrike.
              Znachi chip eventualno ok, ali iz "proverenih" izvora?
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Jepps.. vidi, skoro svaka firma ima ako ne svoje lichne RED BOX alternative (mislim na ozbiljnije proizvodjache ) gde se motor izdize na nivo sportske verzije modela ali bez ostalih lol lol stvarchica u vesanju, enterijeru itd.

                Ako nemaju svoj, imaju pod sobom neku firmu koja preuzima motogaranciju na sebe , i obochno se chiptuning takvih firmi moze kupiti kod zvanichnog dilera marke automobila koja je aktuelna.

                Sad, mostoji na trzistu izvestan broj klonova takvih chipova, ali, da li je 100% odradjen za kombinaciju hardware na upravo tvom automobli? Klima , trziste (da software varira od trazista do trzista ) zbog prosechne temperature i vlage vazduha na odredjenim podbnebljima.

                Gledajuci generalno jedan program iz fabrike je krojen u baznom resenju, sa izvesnim izmenama jer u pitanju je da kednostavno pribegavaju da sa sto manje memorije u chipu izadju na trziste. Zato ima vise opcija da nebi silovali programere svoga tima, lakse je koncentrisati se na izvesne uslove eksploatacije nego li napraviti program koji je 100% adaptivan uvek i svugde.

                EURO norme su osnovni krivac
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #23
                  Originally posted by BOOST
                  Pa, dobro ili ne, samo se sagledam sa ekonomskim potencijalom za izradu jednog chipa.

                  Jedan novi stage na chipu je obichno tim experata, kako iz mashinstva tako iz programerskog sektora koji saradjuju .

                  100-e dyno sati su iza za fino podesavanje da se nebi odrazilo na smanjenje veka motora, i da servisni intervali ostanu isti kao standardno iz fabrike.
                  Zastava i Masinski fakultet raspolazu i masinerijom i strucnjacima, zar ne? Zasto su kupili sve od Bosch-a?


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24


                    Ma kakva Zastava i Masinski fakultet, koji Bosch, kazem ja Pera Zdera (gladan tvojih para) pravi najbolje chipove u SCG
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #25
                      hmmmm.... ???


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Brate, nedaj se zbubiti, malo teram ironiju

                        Naravno da je primer uzimanja komplet resenja od Boscha doboljan da kaze koliko pravih chipova imamo na trzistu kod nas
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #27
                          Meni je sasvim jasno kakvih ima chipova ovde . Znas kako se smejem kada pocnu da reklamiraju povecanje snage, momenta i veka motora za 20%, a smanjenje potrosnje za 30%
                          Pitam se sta li rade oni inzenjeri po raznim mercedesima, bmw-ima, vw-ovima i ostalim pa da ovi likovi moraju da im povecavaju snagu i vek a u isto vreme smanjuju potrosnju...
                          Nego, pitanje je sledece: Umesto da Zastava plati Bosch-u zasto nije dala 10 motora Masinskom fakultetu, pa u krajnjem slucaju da 9 komada uniste dok na kraju jedan motor ne proradi kako treba. Zar je moguce da je toliko komplikovano mapirati ECU?


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Ne, i nije, ali postoji nesto sto se zove zastita autorskih prava.

                            Dakle, prvo ECU mora da postoji hardware-ski , kao takav je vec zasticen, a Bosch nebi dao da se brljavi po njihovom ECU sistemu.
                            Dakle ima tu malo tezih problema nego na oko.

                            Sigurno da ima ko da odradi i kod nas, ali nerentabilno skupo za tako malu seriju auta..

                            Zato kazem kad se pomisli na te chinjenice , kakvi li su chipovi iz Pera Zdera & Co rostiljnice
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #29
                              Ok. to sam hteo da cujem .
                              Ali vidi... siguran sam da ECU i hardverski moze da se resi kod nas... Jedan manji tim sacinjen od diplomaca ili apsolvenata koji se zaista razumeju u to sto rade (elektronci i masinci) to sigurno mogu da razviju... Zar ne? Moj kolega sa elektronca je mapirao IAW za jedan turbo motor koji se vozi vec vise od godinu dana... Nikakvih problema jos nije bilo. Ali covek je posvetio vise od godinu dana IAW sistemu dok ga nije totalno provalio... Posle su se malo doradjivale razne mape slicnih motora i doslo se do necega sto sasvim lepo radi...


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • SALE
                                CBC Senator XXL
                                • 04.01.2005
                                • 841
                                • Banovo Brdo

                                #30
                                Znaci da mislis da su svi chipovi kod nas sranje.
                                Znas li bar za neke da su kako treba i gde posto dosta nas interesuje tako nesto, a nebi bas da eksperimentisemo na svojim kolima.

                                Comment

                                Working...
                                X