Chip tuning - moved by R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #46
    206 >> Da ti dam na znanje da jedan Motronic na BMWu, moze da da 42% vise snage iz motora na kojem je, chistim ISKLJUCENJEM LAMBDA SONDE!!

    No, te situacije nezovem tuningom ali ako se bas hoce uz neizbezno povecano grejanje motora, moguce je

    U pitanju je jedannedostatak u Motronicu koji otvara vrata za "tuning".
    94 godine je rupa zatvorena
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #47
      Nazovimo to izuzetkom, odnosno greskom koja vise ne moze da bude faktor kada se generalno prica o ovakvom chipovanju.

      Boost, znas li DANAS makar jedan atmosferac koji SAMO NA chipu (znaci, obican EPROM, nikakav custom posao), na standardnom autu daje 20% povecanja snage?

      Sto se tice usluge i servisa, momci su sasvim OK, meni licno su veoma mnogo izasli u susret, i to nema nikakve veze sa vrstom usluge koju pruzaju, to je druga stvar. Ne razumite me pogresno, daleko od toga da momci rade nesto neposteno i varaju ljude, samo mislim da je prica o 20% povecanja cistom zamenom cipa na totalno standardnom autu (odnosno atmosfercu) malo nerealna.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        10-12 u nekim uslovima na nekim markama auta 14% su cifre koje su blize realnosti. No chak i tada po cenu povecanja obrtnog momenta, dakle smesha/paljenje u srednjim obrtajima, gore u rpm je problem punjenje cilindra vazduhom te kriva zna da pada na donji ponudjen mariginal

        Suma sumarum, u sustini neopravdana investicija na atmosferskom motoru klasichne izrade -

        PS: Dobitak vece snage u visim obrtajima je obichno kroz podizanje blokade obrtaja motora za oko +500 rpm, te odatle i veci efekat koji nazalost utiche nepovoljno po vek trajanja motora.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #49




          Kad se radi da sve ostane ekoloski normalno onda na ovim modelima
          ostaje na ovom nivou

          Da napomenem da je na tuner testu BSR prosao ovako:

          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #50
            Znaci, 5-6%

            Evo, recimo za X5 4.6, motor slican ovom iz mog X5, koji je dosta nenapregnut i ima dosta lufta za "natezanje", Digitaltuning daje +23KS na 347, znaci 6-7%.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #51
              Evo sad sam se ukljucio. Znaci nepricam napamet nego iz licnog iskustva
              Stvari stoje ovako:
              Standardni cipovi koji su u ponudi daju oko 5-10% na snagu motora.
              Kad smo otisli da cipujemo motor usnimili smo prvo standardan chip sa garancijom koji na 3.5 daje nekih 15KS. Redline pomeren sa 6400o/min. na 6900o/min.
              Naravno to nas nije zadovoljilio jer je efekat bio priblizan kao kad sipas dobro gorivo ili lose ili je napolju hladno ili toplo(gustina vazduha).
              Zamolili smo ih da zovu svajcarce i da pitaju sta ima jace. Najaci je bio chip na redline 7600o/min. Navodno daje 30KS znaci 14%. Naravno za njega kazu nema garancije.
              I njega smo usnimili i to je bila prava stvar. Meni je auto kucao kao lud
              a drugar koji je imao neke male modifikacije na svom motoru otiso je i izmerio i naravno poneo stari komp.
              Sa obicnim Dino 195KS a sa novim 224 sto sa onim gubitkom na kocnici dodje vise od 15%
              Tako da moze da da toliko samo je pitanje sta hoces i zelis i da li je to pogubno za motor ili nije.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #52
                Evo sad smo na ovim linkovima videli da se radi o 5-10% i da se pod tim podrazumeva stage1 gde je minimalno dignut i sa obrtajima i paznja posvecena ekologiji i trajnosti motora kao i zadrzanju garancije a koga to neinteresuje moze i ovako kao gore navedeno
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #53
                  M , moze ali je nerealno i nije ZAPADNI nachin tuniranja.
                  STAGE 1 je sve sto se nudi, preko toga nema garancije.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #54
                    Znam sve samo da poreknem da ne moze 15%
                    Naravno nemoj misliti da sam lud pa sam uzeo to za svoj auto.
                    Uzeli smo 2 od kojih je jedan bio za tog drugar sto je imao prerade na motoru a drugi je bio potreban za jednog maximalnog tuniranog 3.5 pa sam ga ja malo shetao dok se on ne zavrsi.
                    Naravno to je strasno neprakticno i nije dobro za motor jer je standard nista na usisu niti izduvu pa je stvarno stetan, al za ove planirane veoma dobro igra ulogu.
                    Za koji dan videcemo i na ovom drugom kako ce da se pokaze
                    Nije ni nas juznjacki nacin nego sad imas uvid zasta mi je trebao najaci chip
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      Sa obicnim Dino 195KS a sa novim 224 sto sa onim gubitkom na kocnici dodje vise od 15%
                      Tako da moze da da toliko samo je pitanje sta hoces i zelis i da li je to pogubno za motor ili nije.
                      cega? 195KS fiktivnih je koliko Nm pri koliko tacno rpm.
                      isto sa fiktivnih 224KS efekta, koliko realnih NM pri koliko rpm.

                      vec samim dizanjem limita obrtaja i povecanjim istih formalno se automatski dobija vise efekta u KS, sa ili bez CHIP tuninga, to je prosta matematika- vise rpm= vise KS.

                      samo, vise tih KS iz vise rpm obicno ne znaci vecu snagu motora u real life jer se motor ne vrti konstatno na 6900 ili ma koliko hiljada rpm vec pocinje od 700-800 rpm upotreba.

                      ne sumnjam da se sa cip tuningom mogu ukinuti svi sigurnosni limiti kao i ekoloski limiti koje je postavila fabrika i dobiti koji procenat formalnog efekta vise, ostaje veliko pitanje da li se ista dobija na stvarnoj snazi u sirokom opsegu obrtaja, znaci obrtnom momentu koji i pokrece tockove i auto kao takav. a sve za atmosferske motore koji su limitirani po pitanju disanja, odnosno kolicine kiseonika koji mogu da u****ju. a bez dovoljno kiseonika nikakav CIP tuning ne moze da izmisli vecu razvijenu snagu u cilindru kao posledicu sagorevanja u tom (limitiranom) kiseoniku.

                      uvke me je zanimalo to pitanje cip tuninga i ni na jednoj reklami, ni jednoj pisanoj brosuri nikada nisam video dijagram snage po celom spektru obrtaja pre i posle cip tuninga pa da moze da se uporedi realno stanje kroz fakte. ovako, 20% vise efekta (ne snage jer se misli samo na efekat prema broju obrtaja) na bazi ukidanja limita obrtaja mi se cini kao marketinska sarena laza.
                      mozda se varam, ali ne kapiram kako moze da bez dodatnog kiseonika dodje do dodatnog sagorevanja kao preduslova za bilo kakvo povecanje snage u realnosti.
                      naravno i kdo truba ista stvar, samo sto se tamo cip tuningom uspricava vise kiseonika pa time i zaista nastaje preduslov za vise snage.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #56
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #57
                          siguran sam da ECU i hardverski moze da se resi kod nas... Jedan manji tim sacinjen od diplomaca ili apsolvenata koji se zaista razumeju u to sto rade (elektronci i masinci) to sigurno mogu da razviju... Zar ne?
                          ja nisam siguran ali me realnost uverava da ECU sa kompletnim hardwareom sistema paljenja, ubrizgavanja od senzora do svega niko ne moze da resi kod nas. a i kada bi teoretski moglo to bi kostalo verovatno stotine miliona evra za 100 komada godisnej proizvodnje pa bi bilo totalno neupotrebljivo za trzisnu upotrebu, za auto industriju.

                          rekao bih da diplomci i apsolventi imaju nikakva znanja o tome kako se konstruise i podize fabrika za motor menagment, takodje nikakva znanja o tome sta bi zapravo i gde to trebalo da se ugradi i na kraju koja bi bila svrha izmisljanja samostalnog srspkog lokalnog sistema kada je proizvodnja auta na nivou manufakture od nekoliko stotina do nekoliko hiljada komada godisnje.
                          uy to treba zadovoljiti sve kriterijume pouzdanosti sto bi bilo pravo cudo ocekivati od nekoga ko prvi put u zivotu podize fabriku sa tako sofsticiranom proizvodnjom.

                          mislim, srpko znanje je jedva bilo dovoljno da se nekako osvoji proizvodnja obicnog telefona, i obicnog kolor televizora, vec kod gramofona ili CD plejera je zapelo....

                          ako nista drugo ti nasi masinci uz Zastavu nisu uspelu tokom decenija niti jedan jedini motor da konstruisu, niti proizvedu samostalno. sve sto je ikada u Zastavu ugradjivano je Fiatovo kompelt znanje, Fiat licenca od masinskog crteza do svega.

                          tako da mislim da se preteruje oko domacih sposobnosti oko auto industrije generalno, praksa je pokazala da za 40godina niegde na podrucju ex YU niko nista nije bio sposoban da samostalno razvije niti da proizvede po osnovu svog razvoja i svog znanja.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #58
                            Originally posted by brick
                            cega? 195KS fiktivnih je koliko Nm pri koliko tacno rpm.
                            isto sa fiktivnih 224KS efekta, koliko realnih NM pri koliko rpm.

                            .
                            E ovako Brick nemam diagram ispred sebe tako da neznam obrtaje ali znam da je NM sa 300 otisao na 380NM. Znaci lepo ga je digao.
                            Sto se tice goriva dal moze samo na njemu da dobije snagu. Naravno da moze.
                            Neki motori su konstrukcijski pravljeni da imaju dobro volumetricko punjenje a neki ne pa se kod razlicitih motora chip drugacije odrazava.
                            Konkretno ovaj BMW-ov je mrcina od motora i dosta je rasterecen i ima dobar usis pa je njemu dobrodosao chip.
                            Evo suprotnog primera HONDE su vec optereceni motori koji se vrte
                            Na pr. honda civic 120KS na 1600ccm i redline na 7200.o/min Znaci na njoj nema nekog efekta dalje dizati obrtaje pre nego sto se odradi vazduh.
                            A eto tih hiljadu obrtaja lufta koje BMW i neki drugi motori mogu da prime samo sa gorivom.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #59
                              boost to je turbo motor u pitanju ?

                              jel ima neki takav dijagram za atmosferski motor kome nije diran hardware u**** /izduva vec samo zamenjen cip ?
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #60
                                Ima, pogledaj linkove koje je BOOST dao gore
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X