Chip tuning - moved by R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darko_NS
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2004
    • 557
    • Srpska Atina

    ok ako stupim jos nekad sa njim u kontakt zvacu ga na CB da ga ti boost preslisas

    nego nisi mi rekao da li po tvom misljenju radim ovaj poduhvat, i navedi ako mozes neke pozitivne i negativne posledice?! ne nameravam da menjam ovaj auto skoro jer sam jako zadovoljan njim, pa necu da mu uradim nesto iz sopstvenog ne-znanja pa da se kasnije kajem!?jer poznajem ovu materiju koliko i balet tako da

    takodje me interesuje koja je fora u smanjenju potrosnje dizela posle izmene chipa?

    evo i tehnickih karakteristika sadasnjeg motora (bez tuninga)

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      Sto je nadpunjenje vece , veca efikasnost motora.

      Povecanja od oko 20 KS su skroz OK za jedan takav motor.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • itza
        CBC Senator XXL
        • 28.12.2004
        • 658
        • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
        • -

        LAmbda 1 14.7(chega) : 1 (gram benzina) ??
        da li je to najbolja vrednost iz ekoloshkih razloga ili je to idealna kolichina vazduha koja je potrebna da se iz 1g benzina izvuche MAX sagorevanje snaga ili kako god to da nazovete ...
        ne zavisno od konstrukcije motora ?
        "Brano sine , vozi POLAKO..."

        Comment

        • Darko_NS
          CBC Senator XXL
          • 02.12.2004
          • 557
          • Srpska Atina

          to volim, kratki efikasni odgovori. hvala puno druze

          jos jedna stvar,sam princip izmene chipa, prvo se prebaci stari software sa kompa na disc, i onda sledi prebacivanje novog software-a na komp.. to je sva mudrost pretpostavljam, nema nekakvih naknadnih podesavanja?!
          i nadam se da sa tim kvacilom nece biti problema

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            Originally posted by ica
            LAmbda 1 14.7(chega) : 1 (gram benzina) ??
            14,7 puta veca masa vazduha nego li benzina. To je najcistija i najpovoljnija smesha za rad motora iz svih aspekata gledano, izuzev pod max loadom u cilju hladjenja izduvnih gasova da nebi doslo do ostecenja izduvnih ventila kad se smesa bogati na manje od 14,7:1
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • CLD
              CBC Senator XXL
              • 08.02.2005
              • 1225
              • Belgija - ranije Luna-Chico

              Ajde da i ja kazem koju jel sam sam to uradio kad sam kupio 406 HDI sa 90 konja. Isao je auto lepo i nije bilo problema sa snagom samo sto ja nisam bio zadovoljan pa sam hteo jos. Uradio sam cip i sad navodno treba da ima oko 115 konja. Ne znam tacno koliko sam dobio jel ga nisam proveravo na dino jetu. Ono sto ces i sam osetiti ako ga cipujes je da motor bolje reaguje na gas i rado ide u veci broj obrtaja tacnije brze, a po nekoj logici to mu i dolazi glave ako ga vozis tako. Inace max. brzina mu je sada 190 km/h dok je pre bila 180 km/h. Ovo nisam proveravao za 180 km/h jel nisam imao priliku ali na tu brzinu sam nalazio na sajtovima za motor od 90 konja.
              Nadam se da sam ti pomogao koliko toiko.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Darko_NS , to je OBD2 protokol, serijalno se prepise bin file.

                Dakle mozes da uz pomoc interface snimis kao backup originalni soft prvo, posle prepises sa novim. Nema sta da se steluje.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • itza
                  CBC Senator XXL
                  • 28.12.2004
                  • 658
                  • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                  • -

                  mhm ....
                  shto konkretno hladi izguvne gasove/ventile ..

                  ostatak goriva koji nije sagoreo ?

                  ili bogatija smesha oslobadja manju temperaturu prilikom sagorevanja pa su samim tim i izduvni gasovi hladniji ?
                  "Brano sine , vozi POLAKO..."

                  Comment

                  • Darko_NS
                    CBC Senator XXL
                    • 02.12.2004
                    • 557
                    • Srpska Atina

                    (boost imas pice od mene), to je sve sto me je zanimalo, nadam se da je ovo pomoglo i nekom drugom ko cita ovaj topic. "over and out"

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      Nemeshaj babe i zabe, temperatura sagorevanja i temperatura izduvnih gasova, 2 sveta.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        Originally posted by Darko_NS
                        (boost imas pice od mene), to je sve sto me je zanimalo, nadam se da je ovo pomoglo i nekom drugom ko cita ovaj topic. "over and out"
                        http://www.chipcenter.cc/default.aspx?m ... rodID=1973

                        101KS na tom motoru je STEP1.

                        Box se montira zasebno vidim na ovim modelima, dakle, napravljen je da svako moze da ga unaci, plug-in model.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • itza
                          CBC Senator XXL
                          • 28.12.2004
                          • 658
                          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                          • -

                          Originally posted by BOOST
                          Nemeshaj babe i zabe, temperatura sagorevanja i temperatura izduvnih gasova, 2 sveta.
                          pa ne znam .. zato sam i pitao .. ?
                          nije mi najjasnije shta konkretno hladi

                          ako uzmem u obzir lambda 1 kao idealnu smeshu ....koju fabrika juri ... tuneri modifikuju sve to putem chipa za konkretne pojedine izmene na motoru ... tipa usis izduv itd ...

                          i dalje mi je potrebno da znam tachno shta se deshava prilikom promene smeshe da bih ukapirao celu stvar ....

                          mozhda su mi pitanja malo laichka .. ali pokushavam da sagledam sve ovo onako kako treba ... i shta je to konkretno u tom drugom chipu shto povetjava snagu ? jer chemu gorivu nalivati u cilindar ako tu nema dovoljno vazduha da sve to sagori ...

                          dakle ... 1 gr goriva koliko god da zauzme prostora x 14.7 toliko vazduha je idalno i tom prilikom sagori svo gorivo ?
                          ili svo gorivo u svakom sluchaju sagori a promene se ogledaju na nechem drugom ?
                          "Brano sine , vozi POLAKO..."

                          Comment

                          • itza
                            CBC Senator XXL
                            • 28.12.2004
                            • 658
                            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                            • -

                            1. Povecanjem brzine sagorevabnja, koja opet trazi smanjenje goriva te sa siromasnijom smesom dolazi do povecane temperature sagorevanja sto chini da pritisak na klip bude veci.


                            ok .. kapiram ... vishe O u smeshi vetje temperatura manje goriva .. brzhe izgori ...
                            to znachi i jacha explozija ? tj. pritisak na klip ...
                            "Brano sine , vozi POLAKO..."

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              Brano sine, pa ti pocheo da chitash
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • itza
                                CBC Senator XXL
                                • 28.12.2004
                                • 658
                                • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                                • -



                                pocheao sam polako da kapiram ... tu prichu bolje ide manje troshi ...

                                ono shto je mene zanimalo u celoj ovoj temi ...

                                podatci koji bi trebali da se ochitaju prilikom mapiranja novog ecua ...

                                lambda
                                protokomer
                                brzina
                                broj obrtaja
                                eventualno podatci o samodetonacijama (saab)

                                da bi se na osnovu toga odredilo koliko goriva u datom trenutku puttiti u motor ?
                                naravno da treba poznavati kompletnu konstrukciju motora i imati par decenija mashinstva iza sebe da motor ne bi izgoreo ...
                                ali zanima me princip
                                i da li je mogutje da su kod nas ljudi toliko gloopi da to ne mogu da skapiraju i da niko nije u stanju da pochne ozbiljnije time da se bavi ... jer je ochigledno da ima ljudi kojima bi to trebalo ....


                                kao shto sam napisao i na pochetku teme ... gledao sam na tv neku emisiju o tuniranju blabla .. uglavnom neka tunerska kutja je napravila neki auto u koji su stavili neki v8 agregat .. ne bitno ... na kraju zovu lika koji je spacijalsta za mapiranje ... kao najbolji u USA ...
                                lik dolazi sa lap topom ... kachi ga na auto ... provozaju se par krugova po nekoj pisti i on svuche "neke" informacije na osnovu kojih je kasnije mapirao ECU ... pretpostavljam da nije samo svukao taj bin iz postojetjeg ecua nego je ochitavao sve ono shto mu je potrebno da bi napravio mapu nezavisno od postojetjih ....
                                od tada sam se zainteresovao za to jer imam mogutjnostida napravim software koji bi to radio ...
                                znachi ne ja da to radim .. mozhda jednog dana kada nauchim dovoljno .. nego da napravim program koji tje da ochitava sve to shto je potrebno .. mozhda pretvori u neki grafikon da bi onome ko radi olakshao posao ...

                                naravno da tako neshto postoji i da koshta hiljade dolara .. ali o5 ...
                                zanima me vishe informativno ... gladan znanja u toj oblasti ...
                                chisto da naznachim i izbegnem komentare u stilu ... treba ti josh pasulja da pojedesh da bi samo naslutio shta je tu sve potrebno da se zna


                                dakle

                                tezhi se siromashnijoj smeshi koja daleko vishe shteti motoru ali auto bolje ide ... zbog jacheg pritiska na klip koje je rezultat vishe vazduha u cilindru i vetje temperature tj. brzheg sagorevanja ... a manje troshi jer manje goriva ulazi u cilindar ...
                                dakle idealno je ochitati sve podatke sa jednog motora u svim rezhimima rada ... da bi se posebno za taj motor modifikovale mape zbog upgrade-ova koji su uradjeni na istom .... KN , ram air , usisna grana , bregaste .... bla bla bla
                                znachi cilj je fabrichke mape modifikovati tako da recimo u rezhimu obrtaja gde taj motor ima max obrtni momenat smesha bude siromashnija i time se postigla josh vetja snaga ...
                                shta sam propustio ?
                                "Brano sine , vozi POLAKO..."

                                Comment

                                Working...
                                X