problem s lerom , paljenjem ili nešto drugo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #31
    Napisah ja da ako je suplje crevo vuce samo vazduh,eto manje snage,slabiji venturi efekat,manje plina,tesko i pali na oba goriva,lose radi na leru.Zameni bar karike,nije to veliki trosak.a ulje sto redje zimi!

    Comment

    • sezdesetdevetka
      CBC Član
      • 25.11.2007
      • 76
      • Vrbas

      #32
      Merio sam stublinu pa na standardu je to znači da motor sem mojih intervencija nije radjen ima mali ajnzac mislim da je oko 10te.
      Aaa što se više družim ja sa vama postajem sve prosvetljeniji sada su mi neke stvari jasnije šta se tu bogati dešava.
      Saćemo u stilu forenzičara.
      Daklem vako: Kada sam ga kupio to je bio najzapušteniji motor koji ste mogli videti morao sam da zamenim sve od gume i plastike ispod haube,nema gde šta nije curelo te ulje te voda te gorivo.
      Dakle sva creva svi gumeni delovi manžetne semerinzi,i pored toga trošio je ulje ko lud svaki drugi treči dan litra!
      Moralo se otvarati u karteru je bilo mulja četir prsta (znači sipo je ko je šta stigo) zamenjene su karike i jedan klip koji je pukao izmedju karika,mislim da je baš taj treći koji je i sad napravio problem (čini mi se da je klip manjih dimenzija (da li je moguće da je od juga 45)) majstor nije imao nov pa je ubacio taj polovan a ja nisam bio kraj njega kada se to radilo.
      Onda iznenadjenje na radilici: četiri ležaja četiri specijale!
      U radionici za obradu su rekli da je moguće da je fabrički ubačena ono imali radilicu loše izlivenu pa da se ne baci zastava je uradila kako je uradila.
      Kažu da su i ranije vidjali,nelezi vraže ležajevi takve vrste se posebno rade a to se i posebno plaća i čeka unedogled pa su i tu legli polovnjaci.
      Kako god,trajao je motor tako uradjen godinu dana a i duže bi verovatno da nije tog klipa uuhh
      Niko nije savrsen

      Comment

      • sezdesetdevetka
        CBC Član
        • 25.11.2007
        • 76
        • Vrbas

        #33
        Imam par pametnih pitanja koliko košta obrada bloka išta se tu sve radi?
        Zatim šta sa radilicom? Da li nova ili na obradu pa posebni ležajevi? Kada se radi trnovanje?
        Niko nije savrsen

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #34
          Moj zakljucak je da taj auto nije bio kod majstora od kada si ga kupio,pre ce biti da su se neki ucili preko tvog dzepa

          Comment

          • Delkan
            CBC Senator XXL
            • 14.06.2005
            • 829
            • 60 km From BG,West

            #35
            Originally posted by sezdesetdevetka
            Merio sam stublinu pa na standardu je
            Sa cim,kako i sta si merio?
            To je neko bas "spakovao" za prodaju...

            Blok se moze busiti na spec. i onda kupujes i odgovarajuce klipove,moze da se ubaci nova hilzna i da se stave standard klipovi,radilica se obradi(obrada nije skupa) i onda idu svi lezajevi u jednoj specijali.Blok se trnuje ako je bilo neke havarije uglavnom,ali moze da se proveri.Treba obratiti paznju na lezaje male bregaste(ona sto pogoni AC pumpu,razvodnik i uljnu pumpu) i zameniti ih ako su losi...

            Originally posted by sezdesetdevetka
            U radionici za obradu su rekli da je moguće da je fabrički ubačena ono imali radilicu loše izlivenu pa da se ne baci zastava je uradila kako je uradila.
            Kažu da su i ranije vidjali,nelezi vraže ležajevi takve vrste se posebno rade a to se i posebno plaća i čeka unedogled pa su i tu legli polovnjaci.
            Koji lezaji,osnovni ili leteci?Desavalo se da budu razlicite specijale,ali jako retko.Ti kad je obradis sve ce biti isto(ista specijala).Ako ne moze,kupi drugu radilicu,ne verujem da je nesto skupa polovna.Kakvi su to lezaji koji se posebno rade i skupi su?To mi zvuci kao neko lozenje...

            Comment

            • sezdesetdevetka
              CBC Član
              • 25.11.2007
              • 76
              • Vrbas

              #36
              Uglavnom šublerom (stublinu) a radilicu mikrometrom,ali nije u tome poenta nego je poenta da svi maste gde god se pojaviš,svi muljaju te ovo te ono pa još i nadodaju koješta (eto oko te radilice to mi je rekao gazda koji drži radionicu za obradu motora) znači u startu je hteo da se ogrebe vidi čovek da smo bili zbunjeni pa da nas još dodatno...
              Inače u pitanju su osnovni (stojeći) i nije skupa radilica kod tipa u Žablju 1600 din.
              Inače od početka seksa pa do danas su mi otišle sve pare i koža s ledja (300 eu)
              Niko nije savrsen

              Comment

              • sezdesetdevetka
                CBC Član
                • 25.11.2007
                • 76
                • Vrbas

                #37
                Mislim od početka ovog zezanja s paljenjem od pre mesec dana.
                Od tada do sada promenio sam pola kola: Filter za gas,filter vazdušni,novo ulje i filter,ležaj španera klinastog kaiša i kaiš,elektronsko paljenje (komutator,bobina,razvodnik,kablovi),nova razvodna ruka i kapa,uradjen alternator i anlaser (ali ću da odem do majstora da mu ga vratim na doradu jer mi je kanda on zamenuo kućište anlasera) pa sam zbog toga morao da zamenim i zamajac,vodenu pumpu (pretegao kaiš od alternatora (moja krivica )),nosač serva(napukao),korpa kvačila,lamela,druk ležaj,i na kraju uljnu pumpu (Teca je bio u pravu treba me ) sa zupčanikom koji je pogoni,novo (redje ulje).
                Sad čekam da mi reše taj anlaser i da vidimo hoće li konačno proraditi ili ću ga prodati u muzej kao najmaleričniji auto
                Niko nije savrsen

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #38
                  Oces da ti skratimo muke.
                  Znam tacno o cemu pricas...imam slican slucaj.
                  Baci taj motor u djubre (sacuvaj eventualno glavu koju si sredio) i kupi drugi motor za 100-150eur...veruj mi najjeftinija i najbolja varijanta.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    Savet ti je bas u duhu Cannona, nepopravljaj nista, kupuj drugo
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • sezdesetdevetka
                      CBC Član
                      • 25.11.2007
                      • 76
                      • Vrbas

                      #40
                      Hteo sam ja al me ubediše u stilu"ma sredićemo mi to"
                      Upalio sam i palim evo kako treba ali i dalje imam taj problem sa lerom na plinu se baš vidi (ono kao da su loše platine),kad vozim do treće brzine ide ko lud (navučem ga i 110) al kad ubacim u četvrtu kao da sam ubacio u petu tako se ponaša i nema šanse da ide preko 120-130.
                      Kaže neki majstor da mi se rastresao snop menjača (šta mu to znači) i da bi ga trebao menjati
                      Niko nije savrsen

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #41
                        Kakvi kraljevski izrazi u tom vrbasu
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #42
                          Koji je majstor u pitanju!!!
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Goran
                            Moderator
                            • 06.10.2004
                            • 535
                            • Vrbas

                            #43
                            Originally posted by M-power
                            Kakvi kraljevski izrazi u tom vrbasu

                            Nemoj tako ima tu i finog sveta.... negde
                            Originally posted by Dora
                            Banovao me Goran
                            Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #44
                              Originally posted by M-power
                              Kakvi kraljevski izrazi u tom vrbasu
                              Oces na kurs u Vrbas
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • sezdesetdevetka
                                CBC Član
                                • 25.11.2007
                                • 76
                                • Vrbas

                                #45
                                Ma neki iz Kule kod koga smo kupovali uljnu pumpu.
                                Na izlazu iz Kule prema Crvenki sa desne strane tamo kod one njihove ciglane
                                Niko nije savrsen

                                Comment

                                Working...
                                X