Napisah ja da ako je suplje crevo vuce samo vazduh,eto manje snage,slabiji venturi efekat,manje plina,tesko i pali na oba goriva,lose radi na leru.Zameni bar karike,nije to veliki trosak.a ulje sto redje zimi!
problem s lerom , paljenjem ili nešto drugo?
Collapse
X
-
Merio sam stublinu pa na standardu jeto znači da motor sem mojih intervencija nije radjen ima mali ajnzac mislim da je oko 10te.
Aaa što se više družim ja sa vama postajem sve prosvetljeniji sada su mi neke stvari jasnije šta se tu bogati dešava.
Saćemo u stilu forenzičara.
Daklem vako: Kada sam ga kupio to je bio najzapušteniji motor koji ste mogli videti morao sam da zamenim sve od gume i plastike ispod haube,nema gde šta nije curelo te ulje te voda te gorivo.
Dakle sva creva svi gumeni delovi manžetne semerinzi,i pored toga trošio je ulje ko lud svaki drugi treči dan litra!
Moralo se otvarati u karteru je bilo mulja četir prsta (znači sipo je ko je šta stigo) zamenjene su karike i jedan klip koji je pukao izmedju karika,mislim da je baš taj treći koji je i sad napravio problem (čini mi se da je klip manjih dimenzija (da li je moguće da je od juga 45)) majstor nije imao nov pa je ubacio taj polovan a ja nisam bio kraj njega kada se to radilo.
Onda iznenadjenje na radilici: četiri ležaja četiri specijale!
U radionici za obradu su rekli da je moguće da je fabrički ubačena ono imali radilicu loše izlivenu pa da se ne baci zastava je uradila kako je uradila.
Kažu da su i ranije vidjali,nelezi vraže ležajevi takve vrste se posebno rade a to se i posebno plaća i čeka unedogled pa su i tu legli polovnjaci.
Kako god,trajao je motor tako uradjen godinu dana a i duže bi verovatno da nije tog klipa uuhhNiko nije savrsen
Comment
-
-
Originally posted by sezdesetdevetkaMerio sam stublinu pa na standardu je
To je neko bas "spakovao" za prodaju...
Blok se moze busiti na spec. i onda kupujes i odgovarajuce klipove,moze da se ubaci nova hilzna i da se stave standard klipovi,radilica se obradi(obrada nije skupa) i onda idu svi lezajevi u jednoj specijali.Blok se trnuje ako je bilo neke havarije uglavnom,ali moze da se proveri.Treba obratiti paznju na lezaje male bregaste(ona sto pogoni AC pumpu,razvodnik i uljnu pumpu) i zameniti ih ako su losi...
Originally posted by sezdesetdevetkaU radionici za obradu su rekli da je moguće da je fabrički ubačena ono imali radilicu loše izlivenu pa da se ne baci zastava je uradila kako je uradila.
Kažu da su i ranije vidjali,nelezi vraže ležajevi takve vrste se posebno rade a to se i posebno plaća i čeka unedogled pa su i tu legli polovnjaci.
Comment
-
-
Uglavnom šublerom (stublinu) a radilicu mikrometrom,ali nije u tome poenta nego je poenta da svi maste gde god se pojaviš,svi muljaju te ovo te ono pa još i nadodaju koješta (eto oko te radilice to mi je rekao gazda koji drži radionicu za obradu motora) znači u startu je hteo da se ogrebe vidi čovek da smo bili zbunjeni pa da nas još dodatno...
Inače u pitanju su osnovni (stojeći) i nije skupa radilica kod tipa u Žablju 1600 din.
Inače od početka seksa pa do danas su mi otišle sve pare i koža s ledja (300 eu)Niko nije savrsen
Comment
-
-
Mislim od početka ovog zezanja s paljenjem od pre mesec dana.
Od tada do sada promenio sam pola kola: Filter za gas,filter vazdušni,novo ulje i filter,ležaj španera klinastog kaiša i kaiš,elektronsko paljenje (komutator,bobina,razvodnik,kablovi),nova razvodna ruka i kapa,uradjen alternator i anlaser (ali ću da odem do majstora da mu ga vratim na doradu jer mi je kanda on zamenuo kućište anlasera) pa sam zbog toga morao da zamenim i zamajac,vodenu pumpu (pretegao kaiš od alternatora (moja krivica)),nosač serva(napukao),korpa kvačila,lamela,druk ležaj,i na kraju uljnu pumpu (Teca je bio u pravu treba me
) sa zupčanikom koji je pogoni,novo (redje ulje).
Sad čekam da mi reše taj anlaser i da vidimo hoće li konačno proraditi ili ću ga prodati u muzej kao najmaleričniji autoNiko nije savrsen
Comment
-
-
Oces da ti skratimo muke.
Znam tacno o cemu pricas...imam slican slucaj.
Baci taj motor u djubre (sacuvaj eventualno glavu koju si sredio) i kupi drugi motor za 100-150eur...veruj mi najjeftinija i najbolja varijanta.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Hteo sam ja al me ubediše u stilu"ma sredićemo mi to"
Upalio sam i palim evo kako treba ali i dalje imam taj problem sa lerom na plinu se baš vidi (ono kao da su loše platine),kad vozim do treće brzine ide ko lud (navučem ga i 110) al kad ubacim u četvrtu kao da sam ubacio u petu tako se ponaša i nema šanse da ide preko 120-130.
Kaže neki majstor da mi se rastresao snop menjača (šta mu to znači) i da bi ga trebao menjatiNiko nije savrsen
Comment
-
Comment