Alfa 145TS 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alfa145TS
    CBC Član
    • 01.08.2007
    • 31
    • Beograd - Brace Jerkovic

    Alfa 145TS 1.8

    Elem, desava se u toku voznje (otprilike posle predjenih 15-20) km sto po gradu a isto i na autoputu da auto odjednom izgubi snagu, pocne da puca iz auspuha. Ponasa se kao da u rezervoaru ima vodu umesto goriva. Ne pomaze ni turiranje ili slicno, na recimo 6000 rpm on kao radi ali na manjim obrtajima nema sanse da vuce. E sada u toj svoj zezanciji ponekad se ponasa i kao da gorivo dobija u talasima pa malo oce da vuce , pa nece. Stanem, ugasim motor na minut i posle opet radi neko vreme ali se opet isto desava samo manje prodje vrmena. To se desavalo od prvog dana od kada sam ga uzeo i receno mi je da je potrebno da se zameni pumpa za benzin (kao navodno ne daje dovoljan pritisak). Vozio sam ga i tada na benzin par puta duze i isto je bilo kao i sa ovom drugom pumpom (znaci identicno se ponasa. U pocetku mi nije smetalo jer je bio ugradjen plin i na plinu se to nije desavalo ma koliko da vozis dugo. Zamenio sam pumpu i izvadio plin posto je bio neki divca sa sve bocom koja se puni u gepeku i cekam bolje dane da skupim lovu za kvalitetan plin sa bocom umesto rezervnog tocka.
    E da na autu je izvadjen katalizator (izvadio ga je prethodni vlasnik).
    Da li neko zna sta moze da bude uzrok problema.
    Molim za neke smernice sta moze da bude uzrok problema kako me ne bi neki majstori farbali kao ono riknuo ti cinculator na tribuhini i slicno.
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #2
    Moras prvo na ocitavanje gresaka!Meni lici na L sondu.Ako je euro 3 moraces da vratis kat.

    Comment

    • Alfa145TS
      CBC Član
      • 01.08.2007
      • 31
      • Beograd - Brace Jerkovic

      #3
      Nije Euro 3

      Nije u pitanju Euro 3 motor , auto je 97 godiste to sam zaboravio da napisem.

      Comment

      • Alfa145TS
        CBC Član
        • 01.08.2007
        • 31
        • Beograd - Brace Jerkovic

        #4
        E da jos jedna informacija.
        Kada je skidan plin povezivan je na komp i prijavljivao je gresku na l sondi.
        Resetovan komp i nije nista prijavljivao , do duse od tada sam presao oko 100 km i onda mi se prvi put desio taj problem.

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #5
          Koliko trosi ulja?

          Comment

          • Alfa145TS
            CBC Član
            • 01.08.2007
            • 31
            • Beograd - Brace Jerkovic

            #6
            Vrlo malo , takoreci da i ne trosi .
            Ali mi je prezupcio skoro pa sam radio glavu ( falila mu je plastika oko prednjeg desnog tocka koja stiti motor (kaiseve) pa kada je napadao onaj sneg podvukao se pod zupcasti) tako da posle toga sam malo presao i nisam primetio da je poceo da trosi.
            Ako je l sonda mislis da bi trebao da trosi ulje ili ti nesto drugo pada na pamet kao uzrok problema , a usput jos i trosi ulje?

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              sagorevanje ulja zacepi L sondu pa pomaze ciscenje iste.Nadji nekog da ti unimerom premeri sondu,to te nece kostati nista.

              Comment

              • Alfa145TS
                CBC Član
                • 01.08.2007
                • 31
                • Beograd - Brace Jerkovic

                #8
                Ma ja cu da je premerim imam i unimer a znam i da ga koristim ( nije on komplikovaniji od osciloskopa koji stalno koristim). Nego gde bi trebalo ona da se nalazi (kako da dodjem do nje, a da ne skidam kompletan izduv) i koje vrednosti treba da daje?

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  Na izduvnoj grani ili prvom delu auspuha,lici na svecicu sa nekim zicama,ma imas ovde na CBu kako se ispituje,potrazi malo.Obicno na crnoj zici treba da imas napon od 0-1volt.Treba stalno da se menja gore- dole.I treba da je zagrejan auto

                  Comment

                  • Saby
                    CBC Senator XXL
                    • 25.11.2004
                    • 408
                    • Horgos

                    #10
                    protokomer znaci 99 posto koliko je auto presao?




                    uzmi osciloscop pa gledaj signal, ono sto sam okacio je ispravan protokomer pri ubrzanju, signal je 4 ta noga
                    Fun starts @ 3000 RPM
                    Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                    Comment

                    • Alfa145TS
                      CBC Član
                      • 01.08.2007
                      • 31
                      • Beograd - Brace Jerkovic

                      #11
                      ??

                      Mozda cu glupo da zvucim ali do sada nisam vozio automobile sa protokometrima i l. sondama pa ne znam .
                      Ne znam kako da izmerim signal sa osciloskopom pri ubrzanju jer imam analogni osciloskop od jedno 7-8 kg koji se napaja sa 220v.
                      Nije mi jasno zasto pocne da zeza posle nekog vremena a ne stalno .
                      Kako je normalno radio na plin? Predpostavljam da je protokomer u funkciji i kada se vozi na plin i na benzin.
                      Mozes li da mi objasnis?
                      Koliko uopste kosta protokomer i dajte mi adresu nekog dobrog servisa za Alfe (npr. Desa) koji moze tacno da uradi dijagnostiku i otkloni kvar, posto nisam zadovoljan sa ovima kod kojih sam do sada isao.

                      Comment

                      • Alfa145TS
                        CBC Član
                        • 01.08.2007
                        • 31
                        • Beograd - Brace Jerkovic

                        #12
                        presao

                        Auto je presao 134 000 km

                        Comment

                        • Saby
                          CBC Senator XXL
                          • 25.11.2004
                          • 408
                          • Horgos

                          #13
                          inverter sa 12 na 220 v
                          pa protokomer prosecno traje nekih 50 k km pa krene polako da crkava, najlakse da nadjes nekog tu sa foruma ko ima isti protokomer, pa ubodes i probas
                          protokomer radi skoro do kraja, samo sto se auto usporava polako, da ni ne skontas, tek do te tacke kad toliko rikne da vec i paljenje izostavja, gusi se trokira i tako dalje
                          kosta oko 100 evra nov
                          Fun starts @ 3000 RPM
                          Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                          Comment

                          • Alfa145TS
                            CBC Član
                            • 01.08.2007
                            • 31
                            • Beograd - Brace Jerkovic

                            #14
                            Jos jedno pitanjce, da li je moguce da se tako manifgestuje u voznji?
                            Sa paljenjem imam manjih problema i to je da samo kada je hladan, desi se da se ugasi. Ali kada se zagreje radi besprekorno (naravno do trenutka kada pocne da trokira ).
                            Ono sto mi je neobicno jeste da je auto relativno lenj do nekih 3000 rpm ali zato posle toga vuce ko blesav

                            Vidim ja da je najsigurnija varijanta da zovnem Desu i da se sa njim dogovorim oko dijagnostike.

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              I sta je poenta?
                              Da nisi trebao da skidas gasnu instalaciju dok ne ugradis novu (drugu)?
                              Potrosices samo gomilu para za popravku benzinskog sistema koji ti kasnije ako ugradis gas nece sluziti skoro nicemu.
                              Pre svega odaberi prvo sta hoces.
                              Ako planiras gas a znas otprilike kako je isao na gas moze samo da ide bolje sa boljom instalacijom onda ulazi SAMO u to.
                              Ako neces gas onda popravljaj benzinski deo.
                              Nisi ti jedini Alfista sa gasom na forumu. Postoje iskustva. Raspitaj se.
                              Budi veoma oprezan kod ugradnje toroidnog tanka jer ces samo visiti na pumpama posto je to jako mali tank za takav motor.

                              Comment

                              Working...
                              X