DODGE NEON

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #31
    Svaka kocka je vertikalno 2V. Ovi hall sensori operiraju 0-5 volti, ili 5-0, ako hoces. Na oscilogramu se vidi da je to OK. Skaliranje je adekvatno,
    brzina motora ne igra ulogu, sve snimke su radjene na leru.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #32
      Veci oscilogram, bolja perspektiva.

      Comment

      • nijebitno
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2006
        • 629
        • Modrica

        #33
        Kada sam rekao skaliranje mislio sam na problem sto je zadnja slika vise "zumirana" od ostalih.

        Ako sam ja dobro zakljucio igrajuci se malo ovim slikama u Photo Paint-u dolazi do smanjivanja sirine impulsa na radilici u zaokruzenom dijelu slike dok su svi ostali signali "na svom mjestu" na sve tri slike ukljucujuci i pocetak spornog impulsa.
        Posto mislim da se zubci na radilici ne mogu smanjiti niti povecati vjerujem da je doslo do nekog kvara na senzoru, da zbog nekog razloga napon na njemu ne moze da se odrzi duzi vremenski period vec padne iako zubac (odnosno supljina, ne znam na sta daje visok napon na izlazu) nije prosao zadnjom ivicom pored senzora. Nadam se da ovo ne zvuci suvise konfuzno
        Difference between man and boys is the price of their toys

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #34
          Odspavaj, sutra je novi dan.

          Comment


          • #35
            Flywheel (zamajac) pukao? To mi se uklapa u gubljenje faze i problem sa temperaturom.

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #36
              Ne uklapa se.

              Comment

              • nijebitno
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2006
                • 629
                • Modrica

                #37


                Kada se pogleda ovaj animirani GIF mislim da ce biti jasnije sta sam rekao, jos samo da VV kaze cestitam
                Difference between man and boys is the price of their toys

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #38
                  Trebao bi nam jos siri oscilogram da vidimo i ostale cilindre ili informacija kako izgleda raspored otvora za senzor ne bregastoj.Rekao bih da je senzor radilice u redu,samo sto ne vidim kako izgleda cetvrti pik.

                  Comment

                  • RANK
                    CBC Senator XXL
                    • 28.02.2007
                    • 1635
                    • Beograd
                    • FIAT MAREA WEEKEND 1

                    #39
                    Originally posted by RANK
                    ja bih prvo proverio-zamenio senzor radilice, iz vise razloga. prvo signal sa radilice je osnovni za paljenje, drugo poredjenjem tajminga senzora radilice i bregaste ecu utvrdjuje da li je motor pravilno uzupcen.
                    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #40
                      Osnovna dilema. Sensori, ECU, ili uzubchenje remena. Kome vjerovati i na osnovu kojih podataka?
                      Nedostaju nam jos neki igrachi.

                      Comment


                      • #41
                        ako je zubcasti remen stvarno preskocio zub ili vise zar ne bi imali sutuaciju da taj motor vise ne moze da radi normalno niti kada je hladan?Ako preskoci jedan zub hoce se pokriviti ventili?
                        Ups,deo odgovora sam nasao na prethodnoj stranici
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        Zubcasti remen je jako nedostupan. Jako nezahvalan posao. Osim toga, na hladno sve je OK. Ako je preskocio, onda se mora manifestirati i hladan i vruc.

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #42
                          ako se ne varam injektor otvara neposredno pre momenta paljenja,sto mi nije logicno,mozda bi nam siri oscilogram pomogao...

                          Comment

                          • RANK
                            CBC Senator XXL
                            • 28.02.2007
                            • 1635
                            • Beograd
                            • FIAT MAREA WEEKEND 1

                            #43
                            gde to vidis?
                            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                            Comment

                            • nijebitno
                              CBC Senator XXL
                              • 14.03.2006
                              • 629
                              • Modrica

                              #44
                              Nije preskocio remen, da je preskocio postojao bi uvijek fiksan raskorak izmedju senzora na radilici i na bregasto.
                              Palo mi je na pamet i da se desi neki volsebni raskorak izmedju radilice i bregaste sa zagrijavanjem (rastezanje remena sa temperaturom ili nesto slicno) ali kako god ja pogledam ove slicice samo se smanji sirina signala u zaokruzenom dijelu tj. kada naidje siroki zub (ili supljina) na zamajcu, dok su svi ostali na svom mjestu . Ne vidim nacina da mehanika prouzrokuje ovako nesto.

                              @VV Mozes li potvrditi ili negirati moj zakljucak ?
                              dolazi do smanjivanja sirine impulsa na radilici u zaokruzenom dijelu slike dok su svi ostali signali "na svom mjestu" na sve tri slike ukljucujuci i pocetak spornog impulsa
                              Da bi se vidjelo o cemu govorim treba kliknuti na gore postavljeni GIF jer ovako se ne vidi animacija.
                              Ukoliko je tacan zakljucujem sljedece:

                              Zbog necega se napon na izlazu senzora ne moze zadrzati duze vrijeme kada se "nesto" zagrije. To nesto je onako otprilike senzor. Kazem otprilike jer ne znam detaljnu arhitekturu senzora, ali je on daleko vise izlozen temeraturi motora nego ECU koji je vjerovatno u kabini. Ozicenje je cini mi se provjereno, a i ne mogu da smislim mehanizam kojim bi ozicenje moglo prouzrokovati ovakvu pojavu.

                              Senzor bi se mogao ispitati tako da se otkaci od ECU potpuno, nezavisno napoji i zavergla. Nadam se da ovaj auto hoce verglati i ako nema senzora na radilici.

                              Slicnu pojavu bi mogao prouzrokovati i ECU tako da na neki nacin na svom ulazu napravi kratak spoj ako signal potraje duze od neke vrijednosti, ali mislim da je to mnogo manje vjerovatno.
                              Prije svega jer nije izlozen temperaturi motora. Cak i ako jeste u pitanju njegovo pregrijavanje on bi se trebao ohladiti za manje od pola sata.
                              Difference between man and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • nijebitno
                                CBC Senator XXL
                                • 14.03.2006
                                • 629
                                • Modrica

                                #45
                                Kako bi vi to radili tamo, a pogotovo oni koji nemaju osciloskop?
                                Provjerio zupcenje i zamijeno senzor i sve to skupo naplato

                                Uveo bih ga u GMT i napravio mu neku oznaku na zamjcu pa provjerio paljenje stroboskopom. Naravno zbog ovakvog nacina rada brzo bih bankrotirao jer sam mogao odmah da primjenim gornju metodu, a ni ECU nije mnogo skup na otpadu
                                Difference between man and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X