Prava potrosnja tog tvog kolege bi bila da vozi istu relaciju kao ti, 80%-20%, i ako mu tu trosi 12-13 litara/100km, onda ili ga je cijepao, ili mu nije dobro nastiman... U takvim uslovima ocekivane exploatacije, sve preko 9-10 litara potrosnje plina bi bilo previse, uz par dcl benzina na paljenju... Ali kako ti je relacija 50 km, to je povelika usteda...
Ukoliko bi u svog Golfa ugradio "obicni" plin, ugradi mu i elektronsku kontrolu doziranja, nije kao sekvencijalni, ali je prilagodljiviji od modela koji ima samo fizicki (na neki nivo) odvrnutu slavinu za plin...
Ta kombinacija bi ti vjerovatno donijela nabolji odnos pocetnih troskova ugradnje i kasnije exploatacije... Naravno, ovo sve vrijedi pod uslovom da ti neki dobar majstor sve to dobro poslozi, te da prije toga "izlijecis" sve potrebne elektro sklopove, te crijevca za zrakove, vakuume i slicno...
A cijena plina ce u odnosu na benzin uvijek malo oscilirati, mozda ce zimi biti visa, a ljeti manja, ili obratno, zbog nekih ******stina na trzistu, ali ce ti generalno biti jeftiniji prevoz... Osjetno.
Ukoliko bi u svog Golfa ugradio "obicni" plin, ugradi mu i elektronsku kontrolu doziranja, nije kao sekvencijalni, ali je prilagodljiviji od modela koji ima samo fizicki (na neki nivo) odvrnutu slavinu za plin...
Ta kombinacija bi ti vjerovatno donijela nabolji odnos pocetnih troskova ugradnje i kasnije exploatacije... Naravno, ovo sve vrijedi pod uslovom da ti neki dobar majstor sve to dobro poslozi, te da prije toga "izlijecis" sve potrebne elektro sklopove, te crijevca za zrakove, vakuume i slicno...
A cijena plina ce u odnosu na benzin uvijek malo oscilirati, mozda ce zimi biti visa, a ljeti manja, ili obratno, zbog nekih ******stina na trzistu, ali ce ti generalno biti jeftiniji prevoz... Osjetno.
Comment