Mala racunica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rrapaic
    CBC Senator
    • 13.02.2008
    • 225
    • Beograd
    • Fiat Stilo 1.9 JTD

    #46
    ZOKI-GTI, imam prijatelja koji je vozio golfa dvojku 1.7 sa ugradjenim plinom. Veruj mi da nisam smeo da sedam s njim u auto dok ga ne namolim za "kulturnu" voznju. Hocu reci, performanse uopste nisu sporne. Sa sekventom, to je jos kudikamo bolje.

    sw.brick, nacisto si me o'ladio; poverovao sam ti svaku rec. Znao/slutio sam da je lose, ali bas toliko... uh.

    A sad malo na temu. Niko me ne moze razuveriti po pitanju jednog, za mene kljucnog, kriterijuma voznje na gas: gas je BLAGODAT za starije automobile. Jednostavno se motor CUJE drugacije kad auto upalim na plin: mirniji i tisi u radu. Kad skinem svecice radi pregleda, one su kao ismirglane; nigde cadji i slicnih taloga koji idu uz voznju na benzin. Stelovanje jednom godisnje - cudna mi cuda; pa ja na mom autu dva puta menjam ulje za godinu dana (Renault 19, 1989.).
    Sad na sve ovo dodajte i ustedu u voznji, i mislim sta vise reci.

    Rajko
    Fiat Stilo 1.9 JTD

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Originally posted by ZOKI-GTI
      Nemam nista protiv gasa, sutra bih ga ugradio ako neko moze da mi garantuje da necu imati problema (osim redovnog odrzavanja) i da potrosnja nece prelaziti 10 lit. (ako uzmemo u obzir da trosi 8 lit. benzina) kao i da motor nece izgubiti vise od 10 % snage.
      Hocu da vozim GTI a da mi malo trosi i motor ne izgubi snagu, jel moze to? Znaci ovi sto prave kalkulacije i gledaju da ustede najbolje da voze dizela. Ne kazem da nema ustede sa ugradnjom gasa ali ako ces da gledas na svaki dinar onda nemoj da vozis benzinca...
      Malo sam smorio ali kratko i jasno ne moze i jare i pare!
      Ja garantujem sve što si pitao. Uslov. Pun tank benzina vožnja 100 km i merenje. Pun tank plina, vožnja 100km i merenje.
      Snaga, dino pre plina, dino posle plina.

      Ako su uslovi ispunjeni ti plaćaš troškove provere, ako nisu ja plaćam i prema tvom nahodjenju radim sa uredjajem šta želiš. Vadim i dovodim auto u predjašnje stanje ili bilo šta drugo.
      Fer ponuda?
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #48
        Originally posted by agw
        ovo gore nema veze sa realnoscu (10% vise) ja sam racunao sa 20% mada mi Picanto trosi 25-30% vise gasa iako racunar kaze da je sve u redu i najbolje nastelovano.
        Čisto radi razonode, kako si došao do računice od 30% više, koji uredjaj i kako računar kaže da je sve uredu? Koliko je auto prešao sa uredjajem i ukupno?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • ZOKI-GTI
          CBC Član
          • 16.08.2008
          • 65
          • novi beograd

          #49
          [quote="rrapaic"]ZOKI-GTI, imam prijatelja koji je vozio golfa dvojku 1.7 sa ugradjenim plinom. Veruj mi da nisam smeo da sedam s njim u auto dok ga ne namolim za "kulturnu" voznju. Hocu reci, performanse uopste nisu sporne. Sa sekventom, to je jos kudikamo bolje.

          Koji je to Golf sa 1.7 motorom?

          Vozio sam GTI koji ima ugradjen gas, a motor je isti kao na mom golfu, isto godiste, isto sve... Razlika je primetna, kod mene je odziv na gas momentalan, dok kod njega stisnes gas do poda pa sacekas...
          Mislim ide on, nije lose, ali nije kao na benzin.
          Ali covek se kune da mu potrosnja ne prelazi 10 lit. i kaze da nikad nije imao ni najmanjih poroblema sa gasom, to znam sigurno, a ugradio je gas pre 5 god. Znaci to je ohrabrujuce i za svaku pohvalu.
          Ali nemaju svi pozitivno iskustvo, dosta se ljudi zale, pa citao sam dosta ovde na forumu...

          Inace koliko sam upoznat, posle ugradnje gasa auto vise ni na benzin ne ide kao pre ugradnje.

          Comment

          • ZOKI-GTI
            CBC Član
            • 16.08.2008
            • 65
            • novi beograd

            #50
            Dora
            Ja garantujem sve što si pitao. Uslov. Pun tank benzina vožnja 100 km i merenje. Pun tank plina, vožnja 100km i merenje.
            Snaga, dino pre plina, dino posle plina.

            Ako su uslovi ispunjeni ti plaćaš troškove provere, ako nisu ja plaćam i prema tvom nahodjenju radim sa uredjajem šta želiš. Vadim i dovodim auto u predjašnje stanje ili bilo šta drugo.
            Fer ponuda?[/quote]

            OK. Kol'ko para?

            Comment

            • rrapaic
              CBC Senator
              • 13.02.2008
              • 225
              • Beograd
              • Fiat Stilo 1.9 JTD

              #51
              ZOKI-GTI, ja ne znam u detalje modele Golfa (samo iz price drugara), ali evo nasao/proverio sam: pricamo o Golf-u 2 1.8 (1760cm3), 110KS.
              Taj auto je na plinu, sa 4 osobe unutra na uzbrdici izvlacio 130km/h; mnogo znaci kad majstor podesi plin. Istini za volju, i potrosnja mu je bila 12L/100km, drugar ga nimalo nije stedeo.

              Rajko
              Fiat Stilo 1.9 JTD

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                ...stalno stelovati uredjaj kad zamenim filter vazduha, boca koja zauzima ceo gepek, auto slabije ide...i ima jos toga...
                Mozda nisam u pravu, ispravite me ako gresim, jer nisam nikad vozio na gas

                to sto navodis je takodje realnost za odredjene konstrukcije automobila tipa klasican Jugo, taj G2 GTI i slicni auti sa malim gepekom i prastarom konstrukcijom od pre 30tak godina bez upotrebe elektronske kontrole upravljanja procesom sagorevanja.

                automobili malo moderniji, sa lambda sondom i elektronskim ubrizgavanjem od tamo negde polovine 80tih uglavnom nemaju problema tipa stelovanja uredjaja naknadno, slabo ide i tako to.

                jednom podesis i ugradis, dalje je automatsko samostelovanje uredjaja.

                jedino sto je tvoja obaveza je da zamenis filter gasa povremeno na isti nacin kao sto povremeno menjas filter ulja recimo.

                jednom na godinu dana ili jednom na 2 godine voznje, a ujedno i dobra prilika da se izvrsi kontrolni pregled gasnog sistema.
                znaci ne servisiranje vec kontrola.

                kao sto kontrolises gume i pritisak u njima, kontrolises antifriz i slicno.

                sa druge strane, smisao poredjenja G2 dizel sa do maksimalno (na papiru a u praksi veoma retko) dostiznih 54KS i G2 GTI sa 110 i kusur KS po potrosnji goriva je koji ?

                cena voznje, ako je to kriterijum onda nema dileme.

                sto manji auto sa sto slabijim motorom uz dizel kao gorivo je najmanje potrosnje novca po predjenom kilometru puta.

                ali, takav auto je jako daleko od GT koncepta vozila, u svemu pa i u potrosnji energije (bilo kog tipa energenta).

                moderni turbo dizel CR je najblize ideji umerene potrosnje uz dobre perfomanse ali tada nema vise upotrebe jeftinog D2 (tj loz ulja) vec je potrebno skupo jako kvalitetno preradjeno dizel gorivo.

                kod nas je euro dizel subvencioniran tj drzava vestacki pravi disparitet akciza na stetu benzina a samo je pitanje vremena kada ce dizel i kod nas postati skuplji od benzina u maloprodaji (kao sto je i inace dizel skuplji pri proizvodnji od benzina).

                ni sa plinom se ne zna buduca cena, ali za sada sve ukazuje da jos bar 2 decenije plin ce biti jeftiniji energent po kWh energije i od dizela i od benzina.

                sa druge strane, sada je ponuda dosta obogacena malim automobilima sa malim motorima a turbo benzincima koji su umerene potrosnje a odlicnih perfomansi.

                ako bi poredili iz iste kuce, Gof GT aktuelni sa 1.4 motorom je jaci skoro duplo (obrtni momenat) a manje trosi od G2 GTI.

                1.4 turbak je vrlo moderan motor sto se odrazava i na ekonomicnu potrosnju goriva.


                elektronsko upravljanje procesom sagorevanja i na plinu jako puno znaci, pa poredjenje venturi sistema sa EFI sistemom plina je kao gornje poredjenje po posledicama upotrebe. (vezano za stalno podesavanje posmatraj venturi gasni sistem kao karburator kod benzinca- i kod karburatora svaka promena filtera vazduha zahteva stelovanje karburatora).
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #53
                  Originally posted by ZOKI-GTI
                  Inace koliko sam upoznat, posle ugradnje gasa auto vise ni na benzin ne ide kao pre ugradnje.
                  Kako si upoznat? Čuo sam iz pouzdanih izvora, vozio sam te i te automobile na plin sa sledećim rezultatima, ugradio sam toliko uredja, bavim se mehanikom i održavam kola koja imaju plin?


                  Ovo nije zabavište, utrošili smo godine truda da bi ovde objasnili sve te dileme pa malo čitaj. Ako ti nije nešto jasno pitaj (pre toga čitaj), ali nemoj više da .... recimo lupaš.

                  Ono iz fer ponude se ovde ne pita, i to je objašnjeno mnogo puta. Uglavnom nije 300 evra.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • ZOKI-GTI
                    CBC Član
                    • 16.08.2008
                    • 65
                    • novi beograd

                    #54
                    Originally posted by sw.brick
                    sa druge strane, smisao poredjenja G2 dizel sa do maksimalno (na papiru a u praksi veoma retko) dostiznih 54KS i G2 GTI sa 110 i kusur KS po potrosnji goriva je koji ?
                    cena voznje, ako je to kriterijum onda nema dileme.
                    Pa to sam hteo da kazem,nema smisla porediti ih zato sto su potpune suprotnosti, kao sto nema smisla voziti sportaka i ugraditi gas a sa druge strane ocekivati performanse i jos da malo trosi...
                    Ako to moze sutra cu ugraditi gas!? (Dora kaze da moze)
                    To je bio komentar na one sto im je i gas skup, pa ako hoce da ustede onda neka voze dizela.

                    sto manji auto sa sto slabijim motorom uz dizel kao gorivo je najmanje potrosnje novca po predjenom kilometru puta.

                    ali, takav auto je jako daleko od GT koncepta vozila, u svemu pa i u potrosnji energije (bilo kog tipa energenta).

                    Originally posted by Dora
                    Originally posted by ZOKI-GTI
                    Inace koliko sam upoznat, posle ugradnje gasa auto vise ni na benzin ne ide kao pre ugradnje.
                    Kako si upoznat? Čuo sam iz pouzdanih izvora, vozio sam te i te automobile na plin sa sledećim rezultatima, ugradio sam toliko uredja, bavim se mehanikom i održavam kola koja imaju plin?
                    To su mi rekli u jednom servisu koji je ovde na forumu preporucen i poznat. Ako je potrebno recu i ime servisa!

                    Dora tvoja ponuda je ok, i nisam mislio da se ovako pogadjamo za cenu, nego sam hteo da kazem da prihvatam ponudu!

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #55
                      Za ponudu se obratiš na PP. Servis nije bitno koji je. U pravu je i nije u pravu. U pravu je kad se ugradi ono što ne treba ili kako ne treba. Nije u pravu kad se uradi kako treba i sa čim treba. Da li ih mrzi da objašnjavaju ili neznaju, nije bitno.

                      Ako je GTI sa K glavom normalno da će se to odraziti na rad motora u smislu nekog gubitka snage zbog miksera ali to nije "osetno, primetno" itd...
                      Ako je običan MPI, sa sekventom nema tih problema.

                      To sve ovde piše, na to sam reagovao jer neću da dozvolim čuo sam u ili rekli su mi u smislu tvrdnje. Pitanje može ali je obradjeno mnogo puta. Sredjuje se forum pa će biti lakše za praćenje.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • ZOKI-GTI
                        CBC Član
                        • 16.08.2008
                        • 65
                        • novi beograd

                        #56
                        To nije konstatacija nego pitanje, jer ja samo prenosim ono sto sam cuo i hocu da mi pomognes da razresim neke dileme. Tvoj odgovor i tvoju strucnost uopste ne dovodim u pitanje. Hvala ti sto si mi razjasnio neke stvari i izvini ako je vec bilo reci o tome na forumu.

                        Comment

                        • agw
                          CBC Veteran
                          • 20.04.2008
                          • 125
                          • Novi Sad

                          #57
                          Originally posted by Dora
                          Originally posted by agw
                          ovo gore nema veze sa realnoscu (10% vise) ja sam racunao sa 20% mada mi Picanto trosi 25-30% vise gasa iako racunar kaze da je sve u redu i najbolje nastelovano.
                          Čisto radi razonode, kako si došao do računice od 30% više, koji uredjaj i kako računar kaže da je sve uredu? Koliko je auto prešao sa uredjajem i ukupno?
                          Racunica je sledeca:

                          dok sam vozio na benzin potrosnja je bila od 5 do 7 litara. Sada je pod slicnim uslovima od 7,5 do 9,5l.

                          Uredjaj je Landi sa njim presao 22000 ukupno 28000. Stelovano racunarom nekoliko puta: pri ugradnji, nakon 1500km, servis na 15000 i nakon toga jos dva puta posto sam bio u servisu jer se otkacio neki kabel, pa se uredjaj iskljucio.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #58
                            Ako sad kažem šta mislim neko će me linčovati (mislim na uredjaj i šta ga prati)

                            I tebi predlažem test. Pun benzin do vrha prelazak 100 km pa na pumpu. Pun plin do tandrkanja plovka, ne više, pa isto kao sa benzinom koliko je moguće u istim uslovima.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • JAPANX
                              CBC Senator XXL
                              • 10.08.2006
                              • 2159
                              • Beograd

                              #59
                              a sta da radimo mi sto nam plovak ne tandrche?

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #60
                                Imitirajte tandrkanje
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X