Šta reći. To je ogledalo naše male naseobine (ovo se ne može nazvati državom). Sve oko nas postoji zbog države, a ne zbog građana i naše dobrobiti. Citiraću slavnog irskog književnika, jer se toliko uklapa u naše stanje - "Ova država je krmača koja jede sopstveni nakot".
Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem
Collapse
X
-
Dobri su ovi iz Vince: prvo,malo su vam trula vrata, a posle, imate i rupe na patosu. Mogli su i odmah reci sve. A i to za pojas su morali oni da znaju.Debilizam...
Fora je sto nikad niko od njih nece odgovarati za lose obavljanje svog posla i plata im ne zavisi od toga.Zato ce se uvek tako i ponasati. To se odnosi i na vecinu drzavnih firmi i ustanova. Zato nam je tako kako je...
Comment
-
-
Ja znam sta se desava kad prica na forumu ode u nezeljenom pravcu.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Originally posted by ragazzoni View PostIdemo ovako. Lada Niva 1.7i 2006. godište, firmina. Radi se izgradnja uredjaja, zašto, tako, iz raznoraznih razloga. Vozilo se nalazi u Obrenovcu.
1. Izgradnja se vrši i serviser daje papir da je izgradnja izvršena po propisu.
2. Odlazi se u Vinču i tamo se utvrđuje da su 3.vrata trula i zadnji desni rub.
3. Vozilo se vraća u Obrenovac, vrši se popravka.
4. U međuvremenu je istekla registracija i vozilo mora na šlep službu, odlazi se u Vinču i tamo se utvrđuje da su otvori za ventilaciju nezakrpljeni, oni rade popravku i naplaćuju, vozilo prolazi pregled i sve će biti gotovo za par dana. Od tog obećanja prolazi 20 dana, 100 telefonskih poziva, od kojih je odgovoreno na 5%, da bi se konačno došlo do toga da oni i nemaju moj SLUČAJ, slika ima, svega ostalog nema!
5. Nalazim ispitni list kod sebe, GOSPODA ga vratila zajedno sa ostalim papirima, kako, Svevišnji zna. Trčim u Vinču, predajem papir na portirnici, uverenje za tehnički će biti gotovo sutra.
6. Sutra odlazim u Vinču, dobijam uverenje za tehnički, kad se potpiše na tehničkom, vraćam im i sve ide u AGENCIJU.
7. Odlazim na tehnički, završavam, ponovo idem u Vinču. Zatičem tehničara, predajem mu papire, obećav mi za 3-5 radnih dana da dođem i sve će biti u redu mogu da registrujem.
8. Odlazim u Vinču, ŠOK, vozilo nije usaglašeno, nema treći pojas na zadnjem sedištu, ODBIJENI SU IZ AGENCIJE. NEMA REGISTRACIJE. Daju mi savet da to nije ništa i da samo treba da tražim od proizvođača i uvoznika potvrdu da je u to vreme bila namenjena za 4 putnika i imala 4 sedišta a da je verovatno neko slučajno registrovao za 5.
LJUDI, AGONIJA TRAJE OD 27.NOVEMBRA 2013., NEMA IZGLEDA DA SE ZAVRŠI, VRIŠTAO BI DA NE BUDEM VULGARNIJI. IMA LI UOPŠTE REŠENJA??????''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Pravilnik o podeli motornih vozila:
Član 101.
Sigurnosni pojasevi moraju da budu homologovani i ugrađeni prema jednoobraznim tehničkim uslovima. Vozilo mora da bude homologovano u pogledu priključaka za pričvršćivanje sigurnosnih pojaseva i pričvršćenja sistema ISOFIX.
Vozila vrste M1 proizvedena nakon 1. januara 1971. godine moraju imati sigurnosne pojaseve za prvi red sedišta. Vozila vrste M1 proizvedena, odnosno prvi put registrovana nakon 1. januara 1980. godine moraju imati priključke za vezivanje sigurnosnih pojaseva i za sva ostala sedišta za koja je to naznačeno u deklaraciji proizvođača. Vozila vrsta M i N, koja su prvi put registrovana u Republici Srbiji nakon 1. marta 2012. godine, moraju imati sigurnosne pojaseve za sva deklarisana sedišta, izuzev vozila vrsta M2 i M3 klasa I, II ili A.
Sigurnosni pojasevi mogu, u slučaju potrebe, biti produženi odgovarajućim namenskim produžecima.
Tricikli i četvorocikli, ukoliko su opremljeni zaštitnim ramom oko vozača i putnika mogu imati sigurnosni pojas.
Bezbednosna sedišta za decu koje se postavljaju u vozila moraju biti homologovana u skladu s jednoobraznim tehničkim uslovima i moraju da budu postavljena na način kako to preporučuju proizvođač dečjeg sedišta i proizvođač vozila.
Nasloni za glavu u putničkim automobilima čija je radna zapremina manja od 750 cm3 koji su proizvedeni, odnosno prvi put registrovani nakon 1. januara 1992. godine i u putničkim automobilima kod kojih je radna zapremina veća od 750 cm3, koji su proizvedeni odnosno prvi put registrovani nakon 1. januara 1987. godine, moraju biti ugrađeni i izvedeni za sva sedišta, koja su okrenuta prema napred ili prema nazad, za koja imaju ugrađene sigurnosne pojaseve, i obrnuto.
* * *
Šta piše u knjižici vozila - Uputstvu za rukovanje (korisnike)?
Sve Nive su registrovane na 5 sedišta. Koliko naslona za glavu ima u zadnjem redu sedišta, fabrički ugrađeno?
Ako su dva pojasa, a tri naslona, srednji naslon makni za tehnički pregled!
Comment
-
-
Vozilo nema ni jedan naslon za glavu na zadnjem sedištu, niti je ikad imala.
Ne radi se o tehničkom, prošla je, već o povraćaju dokumentacije za atest, CMV Vinča od strane AGENCIJE ZA BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA, Vinča ne može meni da da uverenje za registraciju.
Od uvek je bila registrovana za 5 putnika, imala je 4 pojasa. Tako je.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Da ne znam gde živim, mislio bih "skrivena kamera" ...
Katastrofa, žalost, jad i čemer.
Da li će ovde ikada pamet i razum da pobedi birokratiju? Čisto sumnjam (u narednih bar 20-tak godina).Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Igrom slučaja, poznajem čoveka koji radi ateste na Mašinskom faksu. Kada mi je čovek pričao zašto je ABS (Agencija) odbijala da izda uverenje, smejao sam se. ABS zahteva da atestirci slikaju bukvalno ceo auto. I njemu nisu davali uverenje zato što čovek nema ručicu za podizanje prozora. Nije šala
Ako želiš da registruješ Ladu, moraš da uradiš kako Agencija zahteva. Kraj priče. Traži uverenje od uvoznika, nadji bilo kakav PAPIR, samo tako ćeš uspeti.
Srećno
Comment
-
-
Originally posted by ragazzoni View PostVozilo nema ni jedan naslon za glavu na zadnjem sedištu, niti je ikad imala.
Ne radi se o tehničkom, prošla je, već o povraćaju dokumentacije za atest, CMV Vinča od strane AGENCIJE ZA BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA, Vinča ne može meni da da uverenje za registraciju.
Od uvek je bila registrovana za 5 putnika, imala je 4 pojasa. Tako je.
Član 101.
Sigurnosni pojasevi moraju da budu homologovani i ugrađeni prema
jednoobraznim tehničkim uslovima. Vozilo mora da bude homologovano u
pogledu priključaka za pričvršćivanje sigurnosnih pojaseva i pričvršćenja sistema
ISOFIX.
Vozila vrste M1 proizvedena nakon 1. januara 1971. godine moraju imati
sigurnosne pojaseve za prvi red sedišta. Vozila vrste M1 proizvedena, odnosno prvi
put registrovana nakon 1. januara 1980. godine moraju imati priključke za
vezivanje sigurnosnih pojaseva i za sva ostala sedišta za koja je to naznačeno u
deklaraciji proizvođača. Vozila vrsta M i N, koja su prvi put registrovana u
Republici Srbiji nakon 1. marta 2012. godine, moraju imati sigurnosne pojaseve za
sva deklarisana sedišta, izuzev vozila vrsta M2 i M3 klasa I, II ili A.
Sigurnosni pojasevi mogu, u slučaju potrebe, biti produženi odgovarajućim
namenskim produžecima.
Tricikli i četvorocikli, ukoliko su opremljeni zaštitnim ramom oko vozača i
putnika mogu imati sigurnosni pojas.
Bezbednosna sedišta za decu koje se postavljaju u vozila moraju biti
homologovana u skladu s jednoobraznim tehničkim uslovima i moraju da budu
postavljena na način kako to preporučuju proizvođač dečjeg sedišta i proizvođač
vozila.
Nasloni za glavu u putničkim automobilima čija je radna zapremina manja od
750 cm3 koji su proizvedeni, odnosno prvi put registrovani nakon 1. januara 1992.
godine i u putničkim automobilima kod kojih je radna zapremina veća od 750 cm3,
koji su proizvedeni odnosno prvi put registrovani nakon 1. januara 1987. godine,
moraju biti ugrađeni i izvedeni za sva sedišta, koja su okrenuta prema napred ili
prema nazad, za koja imaju ugrađene sigurnosne pojaseve, i obrnuto.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Originally posted by tomamega View PostAko želiš da registruješ Ladu, moraš da uradiš kako Agencija zahteva. Kraj priče. Traži uverenje od uvoznika, nadji bilo kakav PAPIR, samo tako ćeš uspeti.
Znači: ako nije ugradio naslone - ne moraju ni pojasevi! I obrnuto! Tako bi protumačili na Filozofskom fakultetu, a i jezikoslovci.
A, idiotima je poznato, šta Rusi ugrađuju za sva tržišta sveta. I, sad su našli, da nisu bezbedne ove nive u Srbiji!
Comment
-
-
Najveću gorčinu mi izaziva kada građanin plaća tuđe greške iz prošlosti.
Primer: vozilo uveženo u RS 2001 godine. Registruje se uredno prethodnih 12 godina. Na vozilo se ugradi tng uređaj, vlasnik ode na atest tng uređaja i sazna da ne može da atestira uređaj jer vozilo nema COC (certificate of confirmity). I, šta sad?Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Čim se ugradi plin ,na scenu stupa Agencija. Pošto agencija nema direktnu nadležnost nad tehničkim pregledima, tu prolazi sve i svašta, čega smo iskreno svedoci. Kada se ugradi plin, Agencija pokušava da 'ispravlja' sve propuste tehničkih pregleda, pa gleda i pojaseve, karburatore itd. Mislim da se šalje indirektna poruka - ne ugrađujte plin i rešite se starijih vozila.
Comment
-
-
pre bih rekao da se salje poruka u kom ce pravcu ici redovan tehnicki pregled.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
Comment