Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    Znaci sad su opet pametniji od samih sebe. Meni je receno pravilnik je sveto pismo i ja se toga pridrzavam, hteli su da mi nametnu trecu traku preko boce pa su izmisljali pregrade i sedista i sta ti ja znam. Normalno, niko nije hteo da mi da napismeno zasto mi vracaju auto pa su bili primorani da puste isti. Nista pametno...
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      kad se setim te priče o pregradamo od lima od 5mm debljine i sad se smejem,a u to vreme se toliko insistiralo na tome,da se progura,kao obavezno,pa su onda valjda ukapirali da bi ta tabla sa sve konstrukcijom bila teža od auta i onda se odustalo.Neznam sad,dali je to ista priča o pregradama,kao nekad

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        Ja mislim da ni oni vise ne znaju gde sta i kako treba. Prva smena izgleda ima jedan pravilnik a druga drugi.

        Ajd da razjasnimo jos jednu situaciju, da li prolazi zamenjen reduktor/isparivac bez sertifikata, sa utisnutom homologacijom, ako postoji stara izjava da je isti ugradjen pre par godina kako je tada bio takav propis.

        Meni je u dva slucaja tako prosao auto a dva puta nije. Ista firma iz istog grada samo razlicite smene...
        Po meni ako je to proslo kod kurajbera u Beogradu onda moze da prodje i nema razoga da teraju coveka da kupi nov turski isparivac ako vec ima lovato, landi, tomasetto ili neki od krstenih italijanskih isparivaca a nema papir od njega a ionako na njemu sve vec pise.
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          uff,teško pitanje,znam da može,ako,se zanemari stari atest,nego se ide iz početka,pod uslovom da je "Benzin-gas" već upisan u saobraćajnu.Medjutim u tom slučaju ide onih 3560rsd više

          Comment

          • rekordan
            CBC Član
            • 31.05.2009
            • 99
            • Nis

            Situacija je vrlo slicna onoj iz 2006-2009god, kada je poceta euforija oko atesta. Svako tumaci Pravilnik kako mu se svidja. Ne znam samo da li to rade oni koji slikaju ili im to sugerisu oni 'mamini i tatini sinovi i cerke' iz Agencije, koji su u medjuvremenu verovatno zaposljeni da bi mogli da obrade toliko slika.

            Plinadzija
            Meni su dali napismeno da cev ne moze da bude nastavljana, a kada sam otisao da pitam zasto, dobio sam odgovor da Pravilnik vazi ali da nastavak mora da bude 'dostupan', a dostupan je samo u motornom prostoru. Da li je dostupniji u motoru ili ispod poda vozila veliko je pitanje, zbog zbrke delova koja postoji u motornom prostoru, a i verovatno je bolje da plin, ako curi na toj spojnici, curi pored vrele izduvne grane a ne ispod vozila. Na kraju sam okrenuo cev i bilo je u redu.
            Ne znam za isparivac sta traze (saznacu u iducu sredu), jer mi je sada bio jedan sa promenjenim isparivacem,u medjuvremenu, za koji normalno nema papir, pa sam mu u izjavi napisao da je zatecen na vozilu u trenutku prepravke.
            Imao sam jednu situaciju sa sondom, koja je bila R01, a morala je da se menja boca, a papira nema i tada sam napisao da je zatecena na vozilu, pa je bilo malo povuci potegni ali je proslo tako.
            Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

            Comment

            • sErGiO
              Moderator
              • 30.01.2007
              • 2769
              • Neko selo pored Beogr
              • Alfa Romeo 156SW

              Moj auto (Alfa 155 1.8 16V) je prošao registraciju tik pred primenu ovih novih pravila (kod prethodnog vlasnika) tako da mu nije rađen reatest. Instalacija je urađena 2006. godine, lambda kontrol Lovato sa bojler bocom. Ne radi mi pokazivač količine plina u kabini kao ni onaj na boci, boca je 8 godina stara i verovatno bih je menjao pre reatesta da mi nebi izdavali atest na 2 godine...Što je najgore plin radi savršeno, jedino je možda potrošnja malko veća. Sad nisam pametan, ako moram da menjam bocu, da popravim te neke sitne nedostatke, verovatno bi trebalo i filteri da se zamene, pa još ako mi na reatestu nađu neku zamerku eto veselja. Da li da odma čupam napolje celu instalaciju pa da ugrađujem sekvent? Znam da ćete svi u glas reći DA, ali mene zanima da li je to isplativo obzirom na ulaganja ili je ipak isplativije zameniti bocu i popraviti to što mora? Da li u slučaju zamene sistema insistirati da se povade i cevi, odnosno da se kompletna instalacija počupa i da se radi kao da je nikad nije ni bilo?

              Comment

              • slavko_bgd
                CBC Senator XXL
                • 24.03.2009
                • 771
                • Batajnica
                • Stilo 1.6 16V MW

                Ako je Alfa starija od 2001 godišta i ima metalnu usisnu granu, nema razloga da menjaš LCS i stavljaš sekvencijalni. Bocu imaš računa da zameniš zajedno sa plovkom, jer to zajedno košta oko 8-9000 din a dobićeš produženje na 5 godina za 6000 din. Ako ne zameniš, sad plaćaš 6000 din pa za dve godine opet 6000 + boca&plovak i ko zna šta još. Obrati pažnju na creva za gas, moraju biti homologovana i to je zanemarljiv trošak da se zamene ako nisu. Bakarne cevi ako mogu da se iskoriste nema razloga da se menjaju. Filteri nemaju veze sa pregledom vozila, to menjaš po svom planu kad im dođe vreme. Savetovao bih ti promenu creva za vodu ako su pod rukom kruta ili ako na njima ima prskotina. S tim u vezi ako su priključne račve plastične da ih zameniš metalnim.

                A konstatacija da "malo više troši" je jako rastegljiv pojam. Iz iskustva znam da sa sekvencijalnim može i da "skoči" potrošnja u odnosu na LCS, a ne možeš gotovo ništa da mu uradiš da je smanjiš. Iz tog razloga, savetujem da ne menjaš uređaj i da te pare utrošiš na nešto potrebnije.
                Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                Comment

                • sErGiO
                  Moderator
                  • 30.01.2007
                  • 2769
                  • Neko selo pored Beogr
                  • Alfa Romeo 156SW

                  Kako god da okrenem imam solidno ulaganje kako bi produžio atest. Zameniću bocu svakako, to nije sporno. Dobro si mi napomenu za creva i račve. Taman ću da odvezem auto kod nekog proverenog majstora da sve ispregleda, zameni šta treba, uključujući i bocu pa da na proleće radim reatest.

                  Comment

                  • slavko_bgd
                    CBC Senator XXL
                    • 24.03.2009
                    • 771
                    • Batajnica
                    • Stilo 1.6 16V MW

                    Kad servis završi sa radovima, obavezno traži da ti napišu "Opis prepravke" sa podacima servisa i pečatom. Na pregledu se prvo upoređuju brojevi rezervoara i isparivača sa podacima u važećem uverenju koje imaš, tako da će se pojaviti neslaganje podataka.
                    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      Pa, što se ne dogovorite, da mu to odradiš? Možda uz člansku povlasticu!

                      Meni je Dora "uzeo meru", jer sam u to vreme bio banovan!
                      Last edited by Franjo; 01.10.2013, 19:35.

                      Comment

                      • Plinadzija
                        CBC Senator XXL
                        • 29.07.2008
                        • 1514
                        • Paracin

                        Dodji kod mene da te ja banjam
                        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                        Comment

                        • Hermes
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2006
                          • 1306
                          • https://t.me/pump_upp
                          • bemve

                          Onaj ko je radio atest na Mašinskom fakultetu u Nišu, a želi da reatest uradi u AMSS, to može da uradi samo uz potvrdu sa Mašinskog koja košta 1200 dinara!? Zemljo Srbijo....
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            U NS je ispočetka bilo 2000 a sad je 1500..

                            To rade sve strane ako ideš kod konkurencije. Razlika je u tome što je AMS uvek davao uverenje u velikom i malom formatu a Mašinac u malom formatu potvrdu da imaš uverenje koje naravno nemaš ali uvek možeš dobiti kopiju koju ti naplate 1500 dinara. Sramota.

                            Ukratko ko je radio kod AMS-a atest može ići bilo gde a ko je radio na Mašincu može ići samo na Mašinac opet.
                            Bojkotovati Mašinac gde se može, još uvek žive u doba Jure...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • potyo
                              CBC Član
                              • 30.04.2013
                              • 97
                              • Ada
                              • Laguna 1.6 16V 1999

                              Originally posted by Hermes View Post
                              Onaj ko je radio atest na Mašinskom fakultetu u Nišu, a želi da reatest uradi u AMSS, to može da uradi samo uz potvrdu sa Mašinskog koja košta 1200 dinara!? Zemljo Srbijo....
                              Isti taj papir na FTN u Novom Sadu kosta 1500 din. Plus ********ju ako stizes sa reatesta u 13.50 kao dasi kasno stigao, nema tu niko da potpise taj papir. Kako kasno bre, lepo pise na vratima radno vreme, rade do 14.00, i treba da odstampaju jedan papir i da stave pecat i potpis na njega i to je to...

                              Zamisli sledecu. Otprilike od juna nema vise D2 dizela na pumpama. Ali od zemljoradnika u oktobru jos uvek traze izjavu, da njegov traktor koristi evrodizel. Sta bi mogao da koristi osim evrodizela?

                              Comment

                              • Pantah
                                CBC Veteran
                                • 25.03.2007
                                • 159
                                • Beograd

                                Originally posted by Hermes View Post
                                Onaj ko je radio atest na Mašinskom fakultetu u Nišu, a želi da reatest uradi u AMSS, to može da uradi samo uz potvrdu sa Mašinskog koja košta 1200 dinara!? Zemljo Srbijo....
                                Ovo nije baš u potpunosti tačno. U AMSS CMV može da se radi kontrolni pregled bez obzira gde je pre toga rađen atest. Normalno, za očekivati je da ste sačuvali taj atest koji ste tamo negde platili. Ako niste, onda svoju nemarnost plaćate onoliko koliko je već po lokalnim cenovnicima.

                                Kod nas je vađenje duplikata 1000 din, ili ništa, ako se kontrolni pregled radi kod nas.

                                Da još jednom shvatite da posedovanje atesta nema veze sa kontrolnim pregledom moram da vas podsetim da je kazna za nenošenje atesta u kolima 6000 do 20000 dinara.
                                Money for nothin' and chicks for free

                                Comment

                                Working...
                                X