mozemo se optuzivati,do zore rane.Niko od nas,svih,nije prstom mrdnuo.Mi smo krivi sto smo uopste to dozvolili sebi i zato drugari,malo samokriticnosti,nebi bilo visak.A s druge strane,sistem funkcionisanja drzave je takav,da samo kuka i motika moze ispraviti stvari.Tako je bilo u proslosti,tako je i danas.Dali ce sutra biti bolje,sumnjam.
Drzava nemaisposobnost da prepozna realnu situaciju na terenu i prilagodi pravila i cene.
Tipski projekat za jedan auto se radi za sat vremena i njegova cena nesme preci iznos od 20eu.Taksa drzavi nesme preci 10eu a pregled vozila maksimalno 50eu u laboratoriji koja je vrhunski opremljena adekvatnim instrumentima i alatima sa visokostrucnim osobljem.
Medjutim to na ovim prostorima ne ide tako.Tvorac pravila misli,da kad se ugradi plin,iz isparivaca izlaze novcanice od 100eu,kao na bankomatu u Minhenu.Zato ce sami sebi smanjiti za 99% priliv sredstava iz ove branse,a usput ce 99% servisera i uvoznika prestati da rade i uplacuju takse,pdv,porez na dobit,carinu... a samim tim ce i pekari,poslasticari,prodavci autodelova... imati manje posla jer gore navedeni nece imati dovoljno novca za baklave i sveza peciva.I tako u krug,a krug to jest karika "auto-gas" je veliki.
Ostaje prostora gdin-u Panti da se pogadja, ova zebancija utice i na njihov posao. Ako su uspeli da se pogode sa 1000 na 200 onda moze i jos jer je kod nase vlasti vec duze vreme "daj sta das".
UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
ne bih da vam stajem na muku, posto je gradjevina vec poodavno zgazena (prodale se pivare i sl), a i vozim najlosiji auto po shvatanju vozaca (ford escort), i to dizel, pa sam i ozbiljno razmisljao o zameni za auto na gas, i sad citajuci ovo , pa jedno 2-3 puta i poslednji put detaljno, nikako da skontam
koliko ce zapravo kostati ugradnja + atest ?
koliko ce to realno uticati na cenu. da li ce se taj "sistem" podrazumevati kao alat, pa sa njim da radis bez obzira na cenu, jer, na kraju krajeva, taj "papir" se kupuje jednom i to je to. jedino kod vas vidim problem ako vas zeznu da svaki serviser mora imati svoj papir.
o uduruzenju nema vajde razmisljati, razlog je samo jedan, ako strajkujete- niko to ne oseti
To se zna odavno. Sistem funkcioniše tako kako funkcioniše još od...ihaaaj. Ništa se ne menja jer ne dolazi sveža krv sa drugačijim učenjem i idejama nego samo nasleđuju one prethodne. Tako će biti i sa ovim- tresla se gora, rodio se miš. Biće halabuke u pokušaju da se iscede neke pare a jedino će se postići to da će se zvanično pozatvarati radnje koje će nastaviti da rade u ilegali.
Uostalom, kad naiđe inspekcija, manja je kazna za neprijavljenu radnju nego dažbine i kojekakva drndanja za prijavljenu.
Naravno, lepo bi bilo da možemo bez trzavica da radimo i ne razmišljamo šta će nas snaći za godinu ili pet, ali to ne funkcioniše. Unazad 23 godine sam tri puta otvarao firme kako dođe do promena u vlasti, sve u nadi da ću konačno moći da radim na duge staze. Isto toliko puta sam ih i zatvarao. Ni sa jednom vlasti nikakvih razlika nije bilo osim u dužini postojanja tih mojih firmi ili radnji.
ne bih da vam stajem na muku, posto je gradjevina vec poodavno zgazena (prodale se pivare i sl), a i vozim najlosiji auto po shvatanju vozaca (ford escort), i to dizel, pa sam i ozbiljno razmisljao o zameni za auto na gas, i sad citajuci ovo , pa jedno 2-3 puta i poslednji put detaljno, nikako da skontam
koliko ce zapravo kostati ugradnja + atest ?
koliko ce to realno uticati na cenu. da li ce se taj "sistem" podrazumevati kao alat, pa sa njim da radis bez obzira na cenu, jer, na kraju krajeva, taj "papir" se kupuje jednom i to je to. jedino kod vas vidim problem ako vas zeznu da svaki serviser mora imati svoj papir.
o uduruzenju nema vajde razmisljati, razlog je samo jedan, ako strajkujete- niko to ne oseti
sto se tice same cene ugradnje i uredjaja,mislim da se tu nece menjati nista,samo ce biti sporno sta ce se traziti od strane ove ABS agencije u vezi samog atestiranja tog uredjaja.a to mislim da ni oni u toj agenciji jos nista ne znaju ili znaju,najbolje bi bilo direktno njih i pozvati i raspitati se,i sve ce ti biti jasno...ako uopste i budu imali odgovore..
moj savet ti je il zameni auto u roku od 10 dana i atestiraj normalno gas po dosadasnjim uslovima,ili ako ne mos to da postignes ovih dana,ti vozaj jos jedno mesec dva dizela a do tad ce sve isplivati na videlo sta i kako...
Čujemo sa nekih strana da je MUP poslao dopis u kojem se zabranjuje prijem dosdašnjih uverenja o ispravnosti vozila nakon 12. februara. Sve u skladu sa propisima.
Doduše u ovom trenutku ABS nije izašao da proveri uslove ni jedne firme za ispitivanje vozila, te prema tome na današnji dan još ni jedna firma nije ovlašćena za rad prema novoj verziji pravilnika. Da unapred odgovorim na pitanje koje će neko postaviti - firme koje se bave ispitivanje su se odavno prijavile za proveru ali još nismo dobili ni uplatnicu da platimo proveru usaglašenosti, tako da je kašnjenje samo i isključivo na ABSu.
Biće i nekih organizacionih promena. Klijenti više neće moći da nas nađu na kućnom pragu već će morati da putuju do nekog od novih mesta za pregled kojih će biti drastično manje. Ni uverenje neće dobiti odmah,čak se još uvek ne zna ni od koga će ga dobiti, a dotle ne bi smeli da koriste vozilo.
Bilo je mnogo protivzakonitih i protivustavnih dopisa pa su se revidirali stavovi. Kao i ni jedna stvar do sada ni ova uredba ne moze se primenjivati retroaktivno. Po trenutno vazecem zakonu uverenje je vazece i bice vazece i nakon 12. februara. Sve ostalo je B.S.
UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Klijenti više neće moći da nas nađu na kućnom pragu već će morati da putuju do nekog od novih mesta za pregled kojih će biti drastično manje. Ni uverenje neće dobiti odmah,čak se još uvek ne zna ni od koga će ga dobiti, a dotle ne bi smeli da koriste vozilo.
Ako je moja logika tacna,prepravljeno vozilo ne bi smelo da ucestvuje uopste u javnom saobracaju,do kompletiranja dokumentacije,to jest do izdavanja atesta.Sto znaci,da vozilo mora doci u laboratoriju,na slep-sluzbi ili prikolici.
Oni koji su hteli da isteraju konac na mak, traže da odeš prazan do odredjene pumpe gde ima osposobljeno lice koje vrši test nepropusnosti, ideš tamo nisi opasan, nema plina. Oni sipaju i izvrše testiranje da li curi negde i izdaju potvrdu o nepropusnosti. Onda sa tim opet ideš kod majstora da završi posao. U medjuvremenu si bezbedan imaš plin ali ne curi nigde i ne treba šlep i ostalo...
Zanima me samo kad će da uhapse razne budale koje rade kočnice sa svim i svačim, letvu volana repariraju itd... Oni nisu opasni
Ne znam otkud priča o tipskim odobrenjima i plaćanju,kada u pravilniku o ispitivanju vozila
prilog broj jedan pise:ukoliko se ugradjuje oprema tng nije potreban zahtev za odobrenje prepravke.
Ko ne veruje neka otvori site agencije za bezbednost saobracaja,neka otvori pravilnik za ispitivanje
vozila na dnu strane 12 lepo piše.
Bilo bi lepo da pre nego što napišete nešto ,pročitate pravilnik.
Comment