Ako svi urade sto su obecali, onda jos i plinadzije da spuste neku banku za ugradnju i svi zadovoljni
Zahtev za odobrenje prepravke vozila
Collapse
X
-
Udruženje je sve pokrenulo i prvi put se ogromna većina servisa složila(prvi put za 15 godina) , gde smo jednom akcijom uspeli za dva dana da zaustavimo namet od 20.000,00 dinara, koji bi označio k ra j ovog posla. Alvirović je pomogao izuzetno, a tu je opet udruženje odradilo sve što je bilo moguće da dođemo do nekih kontakta. Za neke nastupajuće akcije će nam trebati pomoć vozača na TNG, pa se organizujte.... Ima vas 420.000 registrovanih, pa dajte predstavnike u udruženje. Svaku dobru ideju ćemo podržati.Originally posted by zoranbg View Postsvaka cast udruzenju ugradjivaca ako su sve ovo pokrenuli, i naravno Alvirku.
Comment
-
-
Ovo je lepo videti, pa makar i posle 15 godinaOriginally posted by *IvanT* View Postprvi put se ogromna većina servisa složila(prvi put za 15 godina)
Iskreno se nadam, radi bolje budućnosti kako vas servisera, tako i nas korisnika, da ćete izvući neke pouke sada kad ste videli na delu šta sloga može da uradi.
ex SAABotražitelj
Comment
-
-
Mirku pao rejting nakon one blamaze sa tramvajem pa je odlucio da uradi nesto za plebs
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Comment
-
-
podseticu da je i u vezi reatesta za plin prilicno ostro razgovarao sa onim zadnjim sagovornikom ( ne sa onim glavonjama pre njega nego par emisija kasnije) ali nista od toga nije bilo.tako da se ne radujem previse dok ne bude crno na belo.Originally posted by SchoneNK View PostMirku pao rejting nakon one blamaze sa tramvajem pa je odlucio da uradi nesto za plebs
Comment
-
-
U svakom slučaju, za pohvalu je da se neko bori za svoja prava. U tom smislu, pohvale za Ivana koji se pojavio i širem auditorijumu (a i vlastima) stavio do znanja da više ne može ovako. Jednostavno, u ovoj zemlji se mora svako agresivno boriti za svoja prava..
Comment
-
-
Tad je bio samo Mirko,ali sad postoji i Slavko,Živko,Janko,Stanko,... dosta je biloOriginally posted by Sasasta View Postpodseticu da je i u vezi reatesta za plin prilicno ostro razgovarao sa onim zadnjim sagovornikom ( ne sa onim glavonjama pre njega nego par emisija kasnije) ali nista od toga nije bilo.tako da se ne radujem previse dok ne bude crno na belo.
Comment
-
-
Jel vi ne shvatate da od kad se mirko dotako gasa udarise namet na vilajet.
Oni bato lepo sednu pa kazu ajde da udarimo globu po narodu pa onda ce mirko da nas spasava.
Tako bese i sa ovom proverom amss za uvoz automobila kao zastita kupca, a nema blage veze.
Samo ti uzmu pare a nikakva garancija za legalnost.
Oni sto atestiraju najmanje para uzmu. Sve ode nekoj agenciji. Oni salju slike vozila agenciji
pa agencija daje ili ne daje atest. Moraju internetom da posalju slike pa da dobiju odgovor.Last edited by b_samardzic; 20.11.2014, 18:10.
Comment
-
-
Samo radi tačnosti, agencija uzima 3000 dinara samo kod prvog atesta, znači jednom i nikad više, reatest i atest koštaju isto, 6000 dinara i plaća se svakih 5 godina. Ako voziš isti auto 15 godina, tri puta te uharače... Prost odgovor je prodaj auto pre prvih 5 godina pa te neće uharačiti. Naravno to kod nas za većinu ima u Duminama...
Ostalo en bih da komentarišem, da je stvarno ikom od tih što nama pomažu stalo do naroda i da lakše prebrode ovu situaciju ne bi gas toliko košta a ni ova papzjanja sa svim tim papirima, pravila da bi udavila i sl... ne bi postojala.
Opet radi tačnosti, najmanje od toga dobija država. Ne znam tačnu cifru za direktnu i indirektnu zaradu države ali je mali u odnosu na zaradu ostalih učesnika.
Krivim državu što dozvoljava pljačku u ime pojedinaca a od naroda. Superhik na delu.
Comment
-
-
Prošle godine je bilo masovnog reatesta zbog izmene Pravilnika. Npr. ja imam atest od 2008. na 10 godina, ali sam morao na kontrolni 2013.Originally posted by Dora View PostJa mogu samo da procenjujem, nemam podatke ali znam da se pre čekalo nekoliko dana na red za atest a radilo se dosta vozila u jednom danu. Sad ne treba najava, odeš i urade ti..
Cenim odokativnom metodom da je sad možda 10% od recimo prošle godine u ovo doba...
Kako je ta navala prošla, sada je gužva zbog uvoza polovnjaka.Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Član 10.
Agencija se finansira iz:
1) cene usluga koje plaćaju korisnici usluga i posebnih naknada za
obavljanje poslova koje vrši Agencija,
2) donacija, priloga i drugih bespovratnih davanja datih osnivaču ili Agenciji,
3) ostalih izvora.
Visinu cena i naknada iz stava 1. tačka 1) ovog člana utvrđuje Vlada na
predlog Agencije, a po pribavljenom mišljenju ministarstva nadležnog za saobraćaj i
za trgovinu i usluge.
Sredstva za osnivanje i početak rada Agencije obezbeđuju se iz budžeta
Republike Srbije.
Saglasnost na akt kojim se utvrđuje visina plata i broj zaposlenih u Agenciji
daje Vlada.
Izvršavanje rashoda Agencije ne može se vršiti ukoliko Vlada nije dala
saglasnost na finansijski plan.
KOLIKO DA SE ZNA!!!''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
oci mi pobelele trazeci neki info... zamnih forda za jednu lepu benzinjaru iz italije od 140 konja, pa ozbiljno razmisljam (pitanje vremena) o ugradnji gasa, sva sreca pao benzin na ispod 130 dinara, auto jos u fazi sredjivanja (preciznije servis, trap i sl...), tako da se i ne vozi, al me sludise ovi novi, na pocetku pomenuti, nameti. jel su oni sad uveli pravilnik, neke dodatne pare da izvuku iz dzepa, onih nekih 20.000 din, ili je sve po starom, "samo" 100€. da ne ispadne da moram da puknem oko 1000€ da bi osposobio auto da ide na gas, ili manje, pod uslovom da je sa strujom, svecicama, kablovima... sve OK... sta znam, mnogo je to para, na benzin fino radi...
20.000 je puno para za jedan papir
Strana 4 clan 18
Jel mora da se plati njima? Mislim na ovih 20.000 krvnih zrnaca?Last edited by veljko; 14.01.2015, 10:08.Bolje biti sretan nego pametan
Comment
-

Comment